Chorwacja-Vis (market)

Data: 2009-03-10 13:29:15
Autor: Jacek Zachara
Chorwacja-Vis (market)
Witamy
W związku z rozpoczęciem działalności naszej bazy nurkowej na wyspie Vis w
Chorwacji zapraszamy na inauguracyjne otwarcie na długi weekend majowy w dniach
25.04-03.05. Szczegóły i kontakt na http://www.nautica.pl/chorwacja/vis.php
Załga CTP Nautica

Data: 2009-03-10 16:37:17
Autor: qlphon
Chorwacja-Vis (market)
[...]

to ta sama nautica co w SSH ?

Data: 2009-03-10 08:40:09
Autor: waterman
Chorwacja-Vis (market)
On 10 Mar, 16:37, "qlphon" <qlp...@poczta.fm> wrote:
> [...]
> Chorwacji zapraszamy na inauguracyjne otwarcie na długi weekend majowy w

to ta sama nautica co w SSH ?

tak ta sama

Data: 2009-03-10 16:47:31
Autor: qlphon
Chorwacja-Vis (market)
> [...]
> Chorwacji zapraszamy na inauguracyjne otwarcie na długi weekend majowy w

to ta sama nautica co w SSH ?

tak ta sama

szkoda.
jestem skażony złą sławą bazy egipskiej i cieżko by mi było sie przekonać do bazy w chorwacji
choć byc może tam organizacja będzie lepsza, zwłaszcza na poczatku...

Data: 2009-03-10 20:14:47
Autor: Waldek P
Chorwacja-Vis (market)
qlphon pisze:
jestem skażony złą sławą bazy egipskiej i cieżko by mi było sie przekonać do bazy w chorwacji
choć byc może tam organizacja będzie lepsza, zwłaszcza na poczatku...

moje doświadczenia są bardzo OK, byłem u Nich na Pagu i 2 razy na Hvarze doświadczenia bardzo pozytywne

statki nie takie jak w Egipcie (Biała Dama) che che, ale miejsca nurkowe wyborne

--
Waldek P.

Chorwacja-Vis (market)