Chorwacja - bazy na Mljet, Dugi Otok i w okolicach Plat (Dubrovnik)

Data: 2010-05-30 12:28:11
Autor: Tomczyk
Chorwacja - bazy na Mljet, Dugi Otok i w okolicach Plat (Dubrovnik)
Szanowni,

jak w temacie - szukam dostępnych baz w podanych lokacjach. Właśnie
się powoli pakuję i szukam jakichś poleceń w temacie - coś tam w sieci
znalazłem, ale wolałbym jakieś rekomendacje z Waszej strony.

Bazy nie muszą być polskie, spoko.

i jeszcze - jak to jest z tym zezwoleniem na nura? dawno nie byłem w
Ch. podobno coś się zmieniło w temacie...

dzięki za info. pozdrawiam.

Chorwacja - bazy na Mljet, Dugi Otok i w okolicach Plat (Dubrovnik)