Chorwacja dzwonek

Data: 2009-07-31 04:27:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Chorwacja dzwonek

Na wszelki wypadek pytam. Trzeba mieć czy nie?
Przepraszam, zaraz też sprawdzę na necie, ale mało już mi czasu zostało... może ktoś szybciej odpowie?

5zł w tesco

zyga

Data: 2009-07-31 07:37:54
Autor: stefandora
Chorwacja dzwonek
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Na wszelki wypadek pytam. Trzeba mieć czy nie?
Przepraszam, zaraz też sprawdzę na necie, ale mało już mi czasu zostało... może ktoś szybciej odpowie?

5zł w tesco

he he... ale miałam wczoraj reisefieber :)
zyga, tu chodzi o ciężar, nie o 5zł ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-07-30 23:27:44
Autor: Flash
Chorwacja dzwonek

> 5zł w tesco

he he... ale miałam wczoraj reisefieber :)
zyga, tu chodzi o ciężar, nie o 5zł ;))

o ciezar zawsze mozna zapytac sprzedawce ;-))

Data: 2009-07-31 08:29:30
Autor: MichałG
Chorwacja dzwonek
stefandora pisze:
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
[...]

A PL  to o co chodzi? Wiewiórki opowiadaja że tu wg jakiejś głupiej ustawy trzeba mieć dzwonek....

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-07-31 21:07:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]