Chorwacja, piasek, żagle, nur :)

Data: 2009-05-26 10:25:59
Autor: jkr.wawka
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
Witam, planuję wyjazd do Chorwacji w czerwcu i szukam miejsca gdzie
jednocześnie mógłbym wziąść udział w kursie nurkowym, żaglowym i
poleżeć na piaszczystej plaży. Da się to połączyć? Wiem, żę piasek na
plaży jest na Lopar/Rab i na Pag.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-05-26 15:27:52
Autor: margita9
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
jesli zmienisz plany z czerwca na lipiec lub sierpien, a piasek
zamienisz na drobne kamyczki i lezak z parasolem to powiem Ci gdzie to
zrobic - pisz o onfo namaila: margita2@wp.pl ;-))))))

Data: 2009-05-27 01:19:14
Autor: Haw
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
jkr.wawka@googlemail.com pisze:
[...]

jestes pewien ze chcesz sie uczyc zeglowac w chorwacji? swoj patent robilem w PL m. in. z 3 chorwatami. zapytani dlaczego szkola sie tu zamiast u siebie na urlopie (pracowali w PL) odpowiedzieli: bo tu mozna sie czegos nauczyc. ciezko bedzie Ci pozyczyc lodke w PL na chorwackie (lub miedzynarodowe) papiery. chyba ze baltyk Cie nie interesuje ;-).

taki maly offtop.

Pozdrawiam,
Haw.

Data: 2009-05-27 07:42:34
Autor: WW
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
jkr.wawka@googlemail.com pisze:
[...] gdzie
jednocześnie mógłbym wziąść udział w kursie nurkowym, żaglowym i
poleżeć na piaszczystej plaży.

I wszystko w 1 tydzień  ???
No, no, no ...

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-05-27 09:55:23
Autor: Robert Błaszczyk
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
Nie, koledze pewnie chodziło o weekend :))))

Data: 2009-05-27 10:53:27
Autor: WW
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
Robert Błaszczyk pisze:
[...]

Ale dziś mamy zdolna młodzież. :-)
W tydzień to on instruktorem i kapitanem zostanie.

Pozdrawiam
WW

O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
P: Dlaczego?
O: Pisanie nad cytatem!
P: Co należy do najbardziej wkurzających obyczajów niektórych newsowiczów?

Data: 2009-05-27 09:43:47
Autor: jkr.wawka
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
> Nie, koledze pewnie chodziło o weekend :))))
Ale dziś mamy zdolna młodzież. :-)
W tydzień to on instruktorem i kapitanem zostanie.

Przepraszam, ale czy gdzies napisałem czy chodzi o weekend, tydzień,
czy miesiąc? A nawet jeśli, to co to ma do rzeczy? Prosiłem o
konkretną odpowiedź na moje pytanie, a nie o komentarze moich
zdolności.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-05-27 18:48:58
Autor: SHARMDIVER.PL
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
jkr.wawka@googlemail.com wrote:
[...]

A czy Ty już sam coś znalazłeś czy też traktujesz listę dyskusyjną jako inny rodzaj wyszukiwarki?
Ty zadajesz pytanie a inni szukają i przynoszą Ci na tacy do akceptacji lub nie :)

Data: 2009-05-27 12:53:18
Autor: jkr.wawka
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
A czy Ty już sam coś znalazłeś czy też traktujesz listę dyskusyjną jako
inny rodzaj wyszukiwarki?
Ty zadajesz pytanie a inni szukają i przynoszą Ci na tacy do akceptacji
lub nie :)

Dziękuję za światłą uwagę. Rzeczywiście, zamiast pytac na grupach
lepiej jest poświęcić godzinkę i pogooglać samemu.  Problem troszkę w
tym, że zdecydowana większość info jest po chorwacku, ale można tez
coś znaleźć po angielsku, więc poradziłem sobie.
Dziękuję wszystkim którzy na tacy do akceptacji podali mi komentarze
moich zdolności itp.

Pozdrawiam
Rafał

ps. Wygooglałem, że na wyspie Rab będe znajdę i szoły nurkowania i
przystań, gdzie są szanse na naukę.
EOT

Data: 2009-05-27 10:05:00
Autor: 666
Chorwacja, piasek, żagle, nur :)
Twoje oczekiwania spełniała baza Nautica na Hvarze parę lat temu położona przy hotelu Sirena, a czy w nowym miejscu bazy w Starim Gradzie jest także pisek na plaży pytaj u nich bezpośrednio.
JaC

-- -- -

Witam, planuję wyjazd do Chorwacji w czerwcu i szukam miejsca gdzie jednocześnie mógłbym wziąść udział w kursie nurkowym i poleżeć na piaszczystej plaży.

Chorwacja, piasek, żagle, nur :)