Chorwacja - transport autokarem

Data: 2009-07-14 04:56:08
Autor: Szprota aka Stefandora
Chorwacja - transport autokarem
Właśnie buszuję w necie w poszukiwaniu dogodnego i taniego transportu
do Chorwacji - oczywiście z rowerami. Wiem, są samoloty, ale tej opcji
nie biorę pod uwagę.

Dostałam już odpowiedź od jednego przewoźnika - jest rozbrajająca ;)

"Rower traktowany jest jako bagaż nietypowy i jako taki zabierany jest
w miarę wolnego miejsca w luku bagażowym za zgodą kierowcy i za
dodatkową opłatą. W praktyce pasażer dopiero w chwili odprawy
bagażowej dowiaduje się, czy rower zostanie zabrany."

Oczywiście, mogłabym zapakować w specjalne torby i wtedy by się w
ogóle nie zorientowali co jest w środku, ale już na miejscu nie
miałabym co z nimi zrobić. Ktoś z Was już to przerabiał?

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-07-14 07:44:04
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Chorwacja - transport autokarem
On Jul 14, 12:56 pm, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com>
wrote:
[...]

Tak! Samolot do Szwecji, rowery w kartonach. Na miejscu karton do
wielkiego smietnika, voila!

ALE!!!! Wracajac okazalo sie, ze ten karton strasznie, ale to
STRASZNIE by sie przydal, bo sklepy rowerowe w Szwecji pozbywaja sie
kartonow na biezaco i w koncu polecial rower owiniety folia babelkowa
tu i tam i .. bez kartonu. :)

Data: 2009-07-14 07:58:53
Autor: Szprota aka Stefandora
Chorwacja - transport autokarem
On 14 Lip, 16:44, "frank.castle0...@googlemail.com"
Tak! Samolot do Szwecji, rowery w kartonach.

Na samolot nie mam ochoty. Ostatnim razem uszkodzili rower rzucając
nim, więc tym razem nie mam ochoty ryzykować. Też były w kartonach.

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-07-14 08:42:35
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Chorwacja - transport autokarem
On Jul 14, 3:58 pm, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com>
wrote:
> [...]

Na samolot nie mam ochoty. Ostatnim razem uszkodzili rower rzucając
nim, więc tym razem nie mam ochoty ryzykować. Też były w kartonach.

nie nie, ja tylko odpowiadam na pytanie co zrobic z 'torbami' po
dojechaniu na Chorwacje. nie namawiam na samolot.

Data: 2009-07-14 16:11:34
Autor: Menel
Chorwacja - transport autokarem
Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
W=B3a=B6nie buszuj=EA w necie w poszukiwaniu dogodnego i taniego transportu
do Chorwacji - oczywi=B6cie z rowerami.
Lepiej pobuszuj po Zachodnim i umów się z kierowcą.
Preferowłbym Chorwata albo innego Bałkańczyka.

Data: 2009-07-14 21:04:30
Autor: stefandora
Menel wrote:
[...]

Masz na myśli TIR-owca?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-07-14 20:47:41
Autor: Menel
stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Menel wrote:
> [...]
transportu
> Lepiej pobuszuj po Zachodnim i umów się z kierowcą.
> Preferowłbym Chorwata albo innego Bałkańczyka.

Nie. Kierowcę autobusu. Idź na inny kurs tej samej firmy i pogadaj.
Jeśli to będzie ten sam kurs ale tydzień wcześniej to pewnie będzie ten sam kierowca.
Jeśli kurs zaczyna się w w-wie to powinien się zgodzić.  --

Data: 2009-07-14 20:33:49
Autor: Matt
[...]

Jechałem do Monachium siecią Eurobus w 2007 r, na niektórych liniach bywają przesiadki do pojazdu docelowego, na szczęście mnie to ominęło. Opłata za nadbagaż, krótka dyskusja z kierowcami i rower siedział w bagażniku bez żadnego pakowania. Jedynie zabezpieczyłem tarczówki torebkami foliowymi i wkadkami pomiędzy okładziny. Zero innych problemów z wyjątkiem uciążliwości wielogodzinnej jazdy autobusem. Powrót - identycznie.
Bagażniki rejsowych autokarów na trasach zagranicznych to nie to co krajowe - wszystko wlezie, mocnym argumentem jest nadpłata choć zawsze jest ryzyko.

Chorwacja - transport autokarem