Chorwacja - transport autokarem

Data: 2009-07-14 20:33:49
Autor: Matt
Chorwacja - transport autokarem
Właśnie buszuję w necie w poszukiwaniu dogodnego i taniego transportu
do Chorwacji - oczywiście z rowerami. Wiem, są samoloty, ale tej opcji
nie biorę pod uwagę.

Dostałam już odpowiedź od jednego przewoźnika - jest rozbrajająca ;)

"Rower traktowany jest jako bagaż nietypowy i jako taki zabierany jest
w miarę wolnego miejsca w luku bagażowym za zgodą kierowcy i za
dodatkową opłatą. W praktyce pasażer dopiero w chwili odprawy
bagażowej dowiaduje się, czy rower zostanie zabrany."

Oczywiście, mogłabym zapakować w specjalne torby i wtedy by się w
ogóle nie zorientowali co jest w środku, ale już na miejscu nie
miałabym co z nimi zrobić. Ktoś z Was już to przerabiał?

Pzdr,
Dorota.

Jechałem do Monachium siecią Eurobus w 2007 r, na niektórych liniach bywają przesiadki do pojazdu docelowego, na szczęście mnie to ominęło. Opłata za nadbagaż, krótka dyskusja z kierowcami i rower siedział w bagażniku bez żadnego pakowania. Jedynie zabezpieczyłem tarczówki torebkami foliowymi i wkadkami pomiędzy okładziny. Zero innych problemów z wyjątkiem uciążliwości wielogodzinnej jazdy autobusem. Powrót - identycznie.
Bagażniki rejsowych autokarów na trasach zagranicznych to nie to co krajowe - wszystko wlezie, mocnym argumentem jest nadpłata choć zawsze jest ryzyko.

Chorwacja - transport autokarem