Chorwacja: wypłata kun, a obciążenie w euro

Data: 2013-08-27 06:37:51
Autor: luc
Chorwacja: wypłata kun, a obciążenie w euro
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 14:12:38 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
To normalne? A w ogóle to JAKIM PRAWEM!? :)

Wypłacałem kuny, obciążenie przyszło w USD.

Mastercard debetowy z Alliora i bankomat Splitska Bank.

To jakie to obciążenie w końcu było - w tytułowym EURO, czy w $?

pzdrwm
luc

Data: 2013-08-27 16:02:10
Autor: radekp@konto.pl
Chorwacja: wypłata kun, a obciążenie w euro
Tue, 27 Aug 2013 06:37:51 -0700 (PDT), w
<dd4fe142-b2f4-4159-ac58-18846c55b18c@googlegroups.com>, luc
<bananek@gmx-topmail.de> napisał(-a):

W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 14:12:38 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
> To normalne? A w ogóle to JAKIM PRAWEM!? :)

To jakie to obciążenie w końcu było - w tytułowym EURO, czy w $?

Mea culpa -- w $$$.

PS. W Słowenii wybranie euro z bankomatu dało kurs 4,38zł. Spodziewałem się, że
karta Alliora będzie lepsza... Dlatego, że to Mastercard to przewalutowało
przez $$$ czy z jakiego powodu kurs tak wysoki?

Chorwacja: wypłata kun, a obciążenie w euro