Chory, chorego wychwala...

Data: 2014-04-10 21:32:38
Autor: Lorn
Chory, chorego wychwala...
Im więcej Napoleona w Kaczyńskim, tym lepiej dla konkurencji...

-- -

Data: 2014-04-10 21:49:13
Autor: u2
Chory, chorego wychwala...
W dniu 2014-04-10 21:32, Lorn pisze:
Im więcej Napoleona w Kaczyńskim, tym lepiej dla konkurencji...

to powinienes sie cieszyc, a nie byc chorym z nienawisci

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-10 23:57:00
Autor: Lorn
Chory, chorego wychwala...
W dniu 2014-04-10 21:49, u2 pisze:
W dniu 2014-04-10 21:32, Lorn pisze:
Im więcej Napoleona w Kaczyńskim, tym lepiej dla konkurencji...

to powinienes sie cieszyc, a nie byc chorym z nienawisci

Przecież wyraziłem swój zachwyt i oczekiwania na przyszłość. :P

-- -

Data: 2014-04-11 00:43:49
Autor: u2
Chory, chorego wychwala...
W dniu 2014-04-10 23:57, Lorn pisze:
to powinienes sie cieszyc, a nie byc chorym z nienawisci

Przecież wyraziłem swój zachwyt i oczekiwania na przyszłość.

no nie, ujadasz jak na merdialnego pieska przystalo.

Data: 2014-04-11 00:48:03
Autor: Lorn
Chory, chorego wychwala...
W dniu 2014-04-11 00:43, u2 pisze:
W dniu 2014-04-10 23:57, Lorn pisze:
to powinienes sie cieszyc, a nie byc chorym z nienawisci

Przecież wyraziłem swój zachwyt i oczekiwania na przyszłość.

no nie, ujadasz jak na merdialnego pieska przystalo.

Każdy ma prawo do własnej interpretacji mego zachwytu :>

-- -

Data: 2014-04-11 06:52:30
Autor: stevep
Chory, chorego wychwala...
W dniu .04.2014 o 21:49 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-04-10 21:32, Lorn pisze:
Im wiêcej Napoleona w Kaczyñskim, tym lepiej dla konkurencji...

to powinienes sie cieszyc, a nie byc chorym z nienawisci

Oczywi¶cie, ¿e siê cieszê z "sukcesów" Jarusia- klauna.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-11 08:36:15
Autor: Trybun
Chory, chorego wychwala...
W dniu 2014-04-10 21:32, Lorn pisze:
Im więcej Napoleona w Kaczyńskim, tym lepiej dla konkurencji...

Kaczyński ma na imię Jarosław, a nie Napoleon. I o jakiej konkurencji piszesz, czyżbyś i ty dała się nabrać na te ich rzekome niechęci i nienawiści do siebie?

InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Chory, chorego wychwala...