Chory cz³owiek idzie na L-4

Data: 2019-05-05 14:04:30
Autor: boukun
Chory cz³owiek idzie na L-4
W³odzimierz Cimoszewicz potr±ci³ kobietê

Przypomnijmy, ¿e w sobotê w Hajnówce (województwo podlaskie) dosz³o do nieszczê¶liwego wypadku. By³y premier jad±cy samochodem osobowym marki VW Passat uderzy³ w rowerzystkê. Lokalne media informowa³y o tym, ¿e przej¶cie dla pieszych by³o dobrze oznaczone, a uczestnicy kolizji byli trze¼wi. Dodawano tak¿e, ¿e 70-latka wjecha³a na przej¶cie rowerem.

"W dniu dzisiejszym 4 maja w godzinach porannych dosz³o w Hajnówce do przykrego zdarzenia z moim udzia³em. Kieruj±c samochodem potr±ci³em przeje¿d¿aj±c± przez przej¶cie dla pieszych rowerzystkê. Na szczê¶cie dziêki mojej niewielkiej prêdko¶ci, oko³o 30 km/h, poszkodowana Pani odnios³a niegro¼ne obra¿enia. Udzieli³em jej natychmiastowej pomocy i po przekonaniu o konieczno¶ci poddania siê badaniu lekarskiemu zosta³a ona odwieziona do szpitala. W tej chwili znajduje siê w domu" - napisa³ zaraz po wypadku W³odzimierz Cimoszewicz.

Polityk wyrazi³ ubolewanie z powodu tego zdarzenia i przekaza³ wyrazy wspó³czucia poszkodowanej.

"Jest mi bardzo przykro z powodu tego niefortunnego wydarzenia w dniu jej urodzin. Pewnym usprawiedliwieniem by³ fakt jazdy pod s³oñce. Nie wykluczam równie¿, ze bolesna dla mnie informacja sprzed dwóch dni o wykryciu u mnie choroby nowotworowej mog³a mieæ wp³yw na moje samopoczucie" - zaznaczy³ Cimoszewicz.

https://wiadomosci.wp.pl/tomasz-cimoszewicz-przygotowania-taty-do-startu-w-wyborach-ida-pelna-para-6377636799506561a

bolek
3 godziny temu

Chory cz³owiek idzie na L-4 albo te¿ podejmuje leczenie a nie wybiera siê do parlamentu ¿eby korzystaæ z dobrodziejstw finansowych w sytuacji kiedy nie bêdzie móg³ sprawowaæ tej funkcji, pazerno¶æ polityczna straszna!!!!

Roy
3 godziny temu

mam 63, i szczerze powiem, ¿e pomimo ponad 30to letniego do¶wiadczenia z innego ¶wiata ni¿ Polska, wola³bym by by³ limit wiekowy >60 lat dla kandydatów na takie pozy je, oraz ?65 dla szefów UE. Je¶li chc± dzia³aæ d³u¿ej, to popowinni zostaæ doradcami, dzia³aczami tinktanków, ale nie przedstawicielami w parlamencie UE, czy jego szefami.

sisi
4 godziny temu

nie oceniam -choroba to choroba ale jak mo¿na oddaæ g³os na cz³owieka który niszczy³ Polske
i Polaków przez tyle lat wraz z innymi startuj±cymi do UE Z dawnej PZPR .

Data: 2019-05-05 14:53:02
Autor: Lord Donald
Chory cz³owiek idzie na L-4
W dniu 05.05.2019 o 14:04, boukun pisze:
[...]

Dlatego nie oddamy na niego g³osu. Ale ¿yczê mu powrotu do zdrowia.

Data: 2019-05-05 06:41:42
Autor: Zenek Kapelinder
Chory cz³owiek idzie na L-4
Marian Cimoszewicz przyszed³ na ¶wiat w 1917 w Uljanowsku.By³ zadeklarowanym komunist±, pracowa³ jako robotnik drogowy. W 1939 roku nie dosta³ powo³ania do Wojska Polskiego, gdy¿ by³ agentem NKWD. Po agresji sowietów na Polskê szybko awansowa³. Zosta³ poborc± dostaw w Wo³kowysku. N pocz±tku 1940 roku zosta³ tajnym donosicielem NKWD. Za zas³ugi dla ZSRR, zosta³ skierowany do Szko³y Podoficerów Radiotechnicznych w Rostowie nad Donem.

W czasie wojny pomiêdzy ZSRR a Niemcami ojciec by³ego premiera W³odzimierza Cimoszewicza, s³u¿y³ w Jednostce Specjalnej NKWD SMIERSZ. W 1943 roku przeszed³ kurs dla pracowników "o¶wiatowych" i zosta³ przeniesiony do Armii Berlinga. Po zakoñczeniu wojny s³u¿y³ w organach Informacji Wojskowej a¿ do 1972 roku. W latach 1945-1946 uczestniczy³ w likwidacji podziemia niepodleg³o¶ciowego. Zaanga¿owany w wiele ¶ledztw, niszczy³ wiê¼niów psychicznie i fizycznie. Na jego rozkaz pod schodami zbudowano specjaln± celê, w której niewoli³ kpt. S³owika. Cimoszewicz stosowa³ sowieckie metody prze¶ladowañ i terroru. Wyrzuca³ Akowców z pracy, zabiera³ dom prawowitym w³a¶cicielom i umieszcza³ w nich kapusiów WSI. Sam równie¿ mieszka³ w takim domu. Wierno¶æ i oddanie komunie zaowocowa³a dla Cimoszewicza wdziêczno¶ci± prze³o¿onych. Dla ludzi prawych i wiernych ojczy¼nie Cimoszewicz by³ zwyk³ym ³otrem i katem.
Ludziom nie wypada stosowac odpowiedzialnosci dzieci za to co robili rodzice. Chyba ze dzieki rodzicom szubrawcom ich dzieci osiagnely wiecej niz by wynikalo ze sprawiedliwosci spolecznej. Ludziom nie wypada ale bog Bog moze robic co chce i zalatwil dziecku szubrawcy ciezkie umieranie. W tym zdarzeniu staje po stronie boga Boga.

Data: 2019-05-05 16:38:54
Autor: Lepudruk
Chory cz³owiek idzie na L-4
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

--

Porównaj, mistrzu! ;-)))

https://archiwaipnpolska.wordpress.com/2017/01/13/prawdziwy-ojciec-kaczynskich/

https://www.wykop.pl/wpis/16323285/cudowne-przypadki-w-zyciu-kaczynskich-z-internetu-/

https://www.newsweek.pl/polska/rajmund-kaczynski-ojciec-braci-kaczynskich/tgyct84

Chcesz s±dziæ synów za winy ojców, przyg³upie?

- Lepudruk -

Data: 2019-05-05 08:04:34
Autor: Zenek Kapelinder
Chory cz³owiek idzie na L-4
Co ja mam do wyrokow boga Boga. Co najwyzej moge sie z nimi zgadzac albo nie zgadzac . Z tym wyrokiem sie zgadzam. Zalowac moge tylko ze zbyt pozno bog Bog wzial sie za wymierzenie kary synowi za grzechy ojca. Pewno jak by syn odcial sie od ojca i nie korzystal z przywilejow jakie mial dzieki bandycie to by w doskonalym zdrowiu dozyl setki.

Data: 2019-05-07 14:30:35
Autor: boukun
Chory cz³owiek idzie na L-4
U¿ytkownik "Lepudruk"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
Chcesz s±dziæ synów za winy ojców, przyg³upie?

- Lepudruk -
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Gdyby nie ojcowie, synowie nie piastowaliby tych stanowisk, które piastuj±...

boukun

Data: 2019-05-07 07:41:24
Autor: Pajdak
Chory cz³owiek idzie na L-4
¶winiopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
W³odzimierz Cimoszewicz potr±ci³ kobietê

Nie potr±ci³, a kobiecina wjecha³a mu rowerem na przej¶cie. Hajnówka to
wiejskie zadupie i tam panuj± inne zasady ruchu. By³em w kwietniu  w
Hajnówce i Bia³owie¿y.Typowa wie¶. Ceny za to s± przystêpne chocia¿ jest
tzw. "pu³apka na turystów", zw³aszcza obcojêzycznych. £oj± w zywe oczy.
Swojskim jêzykiem jest bia³oruski zwany chach³ackim. Samogon na miodzie
wyborny!;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-07 03:21:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chory cz³owiek idzie na L-4
W dniu wtorek, 7 maja 2019 07:42:49 UTC+2 u¿ytkownik Pajdak napisa³:

Swojskim jêzykiem jest bia³oruski zwany chach³ackim.

Chach³acki nie jest to bia³oruski, tylko spolonizowany dialekt ukraiñskiego.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Gwary_podlaskie_(ukrai%C5%84skie)

Chory cz³owiek idzie na L-4