Chory czy wyzdrowiał?

Data: 2021-05-10 06:31:53
Autor: Zenek Kapelinder
Chory czy wyzdrowiał?
Chodzi o pizdziaka vel runt dziura w dupie. Chory bo nie może pisać albo wyzdrowiał i zrozumiał jaki był głupi.

Data: 2021-05-10 20:00:10
Autor: _Master_
Chory czy wyzdrowiał?
Ciekawe. Tyle już razy nie odpowiedział na moje prowokacje.
Martwię się. ;-)

Data: 2021-05-11 07:45:17
Autor: Runt
girles - zenuś i master
W dniu 2021-05-10 o 20:00, pajac _Master_ pisze:
Ciekawe. Tyle już razy nie odpowiedział na moje prowokacje.
prowokacje? raczej bełkot! ;-)))
Martwię się. ;-)
tylko nie rycz. krowy na pastwisko wyprowadziłeś?

czyżbys lizał zenusiowi łechatczkę? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-12 10:26:36
Autor: _Master_
girles - zenuś i master
W dniu wtorek-11-maja-2021 o 07:45, Runt pisze:
raczej bełkot!

Lubisz odpowiadać bez sensu na BEŁKOT NIEEEEE? ;-)

Data: 2021-05-12 15:48:00
Autor: Runt
girles - zenuś i master
W dniu 2021-05-12 o 10:26, pajac _Master_ pisze:
W dniu wtorek-11-maja-2021 o 07:45, Runt pisze:
raczej bełkot!
Lubisz odpowiadać bez sensu na BEŁKOT NIEEEEE? ;-)

Nu!

--
Runt

Data: 2021-05-12 20:32:31
Autor: _Master_
girles - zenuś i master
Data: 2021-05-12 20:33:15
Autor: Runt
girles - zenuś i master
W dniu 2021-05-12 o 20:32, _Master_ pisze:
https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/ke-podwyzsza-prognozy-dla-polskiej-gospodarki-5092032 Tylko uważaj bo możesz się UDŁAWIĆ :-)

ze śmiechu? ;-))))

--
Runt

Data: 2021-05-12 21:15:14
Autor: _Master_
girles - zenuś i master
Faktycznie. Śmieszna ta unia ;-)

Data: 2021-05-11 07:45:36
Autor: Runt
zenuś tęsknił okrutnie
W dniu 2021-05-10 o 15:31, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

och zenusiu, zenusiu... tęskniłes? tak bardzo... ;-)))

Chodzi o pizdziaka
zenusiu, jak się miewa twoja zaropiała łechtaczka? ;-)))

vel runt
c-vel zenek! c-vel zenek! c-vel zenek! ;-)))

dziura w dupie.
zenusiu, tęsknisz za burdelowymi czasami u hanssa i jego psa kiedy zarabiałeś na michę popłuczyn swoją asshole? ;-)))

Chory bo nie może pisać
zenusiu, na wypoczynku byłem, pogoda jest cudowna. a ty zenusiu co? tradycyjnie po śmietnikach podkradasz kotom żarcie i kupujesz pomidory po 1 zł/kg.  ;-)))

albo wyzdrowiał
zenusiu, życze ci zdrowia i długich lat życia. byś dogorywał we własnych odchodach ;-)))

i zrozumiał jaki był głupi.
zenusiu, ty nigdy nie zrozumiesz że jesteś genetycznym imbecylem. u was to rodzinne.

--
Runt

Data: 2021-05-11 08:28:48
Autor: Zenek Kapelinder
zenuś tęsknił okrutnie
wtorek, 11 maja 2021 o 07:45:38 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> i zrozumiał jaki był głupi.
zenusiu, ty nigdy nie zrozumiesz że jesteś genetycznym imbecylem. u was to rodzinne.
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
A u ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie co jest rodzinne jak twoja matka na takie imprezy chodziła że cud że nie szczekasz.

Data: 2021-05-11 19:59:04
Autor: Runt
zenuś tęsknił okrutnie
W dniu 2021-05-11 o 17:28, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
wtorek, 11 maja 2021 o 07:45:38 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../

-- Runt

A u ciebie pizdziak
zenusiu, opowiadaj co u ciebie? wystarcza ci na życie? może ci jakieś resztki jedzenia wysłać? ;-))))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, żresz koopsztale? ;-)))

co jest rodzinne
tego zenusiu jako bezdomny kundel nie zrozumiesz ;-)))

jak twoja matka na takie imprezy chodziła
nie chodziła... mamy samochody ;-)))

że cud że nie szczekasz.
  a ty zenusiu szczekasz i ujadasz, gdzie twoja "mate" chodziła/biegała? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-05-11 13:30:22
Autor: Pisiorowy Escobar
zenuś tęsknił okrutnie
w <s7d5m0$1nqb$7@gioia.aioe.org>, Runt <runt@subekumena.prv> napisał(-a):

>Chory bo nie może pisać
zenusiu, na wypoczynku byłem, pogoda jest cudowna. a ty zenusiu co? tradycyjnie po śmietnikach podkradasz kotom żarcie i kupujesz pomidory po 1 zł/kg.  ;-)))

zenuś ostatnio jest ambitniejszy - kradnie węgiel z okolicznych piwnic :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2021-05-11 19:59:19
Autor: Runt
zenuś tęsknił okrutnie
W dniu 2021-05-11 o 13:30, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

biedny chory człowiek. odpuściłbym temu pieniaczowi ale mamy z niego niezły ubaw.

--
Runt

Data: 2021-05-11 14:50:42
Autor: Zenek Kapelinder
zenuś tęsknił okrutnie
wtorek, 11 maja 2021 o 19:59:21 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2021-05-11 o 13:30, Pisiorowy Escobar pisze: > w <s7d5m0$1nqb$7...@gioia.aioe.org>, Runt <ru...@subekumena.prv> napisał(-a):
> zenuś ostatnio jest ambitniejszy - kradnie węgiel z okolicznych piwnic :DDD > biedny chory człowiek. odpuściłbym temu pieniaczowi ale mamy z niego niezły ubaw.
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
W liczbie mnogiej o sobie pizdziak vel runt dziura w dupie piszesz. Jednak chorujesz na łeb.

Data: 2021-05-12 10:06:01
Autor: Runt
Brit mila
W dniu 2021-05-11 o 23:50, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

W liczbie mnogiej o sobie
nie zenusiu, nic nie kumasz jak najdurniejsza żaba. MY mamy ubaw! ;-))
pizdziak
zenusiu, jak się miewa twoja łechtaczka, którą na chrzcie twój "tate" ci "wyrzeźbił" w czasie twego Brit mila jednym cięciem brzytwy?
vel runt
c-vel zenus! ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do asshole? Czyżby...? ;-)))
piszesz.
zenusiu, skąd wiesz że to ja piszę? ;-)))
Jednak chorujesz na łeb.
zenusiu, ty we łbie masz kisiel. U was to dziedziczne ;-))))

--
Runt

Data: 2021-05-12 01:28:38
Autor: Zenek Kapelinder
Brit mila
środa, 12 maja 2021 o 10:06:03 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Pytasz pizdziak vel runt dziura w dupie skąd wiem że to ty piszesz. Nie tylko ja mam problem z rozpoznaniem czy piszesz ty co wykombinowałes czy piszesz to co ci głos w głowie każe pisać.

Data: 2021-05-12 15:47:45
Autor: Runt
Brit mila
W dniu 2021-05-12 o 10:28, kanalia i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
środa, 12 maja 2021 o 10:06:03 UTC+2 Runt napisał(a):
--
Runt

Pytasz
nie pytam boś za ciemnota by zrozumieć o co pytam ;-)))
pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja gnijąca łechtaczka? ;-))
vel runt
c-vel zenus! c-vel zenus! c-vel zenus!  ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota za "dziura w dupie"? ;-)))>skąd wiem że to ty piszesz.
nie wiesz kto pisze bo komp jest ogólnie dostępny ;-)))
Nie tylko ja mam problem z rozpoznaniem
kto jeszcze zenusiu, kto? może master albo nadir?
a może ktoś z pl.budowanie? ;-)))
czy piszesz ty co wykombinowałes czy piszesz to co ci głos w głowie każe pisać.
kombinuj zenusiu, kombinuj co ci tam "głos w głowie" POdpowiada?  ;-)))

odstawiłes leki? aj waj aj waj! będziesz durnowaty jak twój "tate" ;-))

--
Runt

Data: 2021-05-12 20:44:54
Autor: Pisiorowy Escobar
Brit mila
w <cbc935d1-ef98-4622-a005-4f7607e12c00n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Pytasz pizdziak vel runt dziura w dupie skąd wiem że to ty piszesz.

jak tam zenuś twoja dziura w dupie, bo słyszałem że ciągle się powiększa :DDD

Data: 2021-05-11 13:29:45
Autor: Pisiorowy Escobar
Chory czy wyzdrowiał?
w <a24e4e37-0043-4ace-83c6-31587e7f0998n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Chodzi o pizdziaka vel runt dziura w dupie. Chory bo nie może pisać albo wyzdrowiał i zrozumiał jaki był głupi.

ważne że ciebie jaruś ciągle jebie w usta :DDDD

Data: 2021-05-11 19:59:26
Autor: Runt
Chory czy wyzdrowiał?
W dniu 2021-05-11 o 13:29, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

zenuś uwielbia tematy "dziura w dupie" i inne seksualne fantazje z dawnych czasów tyle, że czasy już nie te i jego fiutek jest jak gotowany makaron. żarty takie. przyssała się psina do mnie i ujada merdając ogonkiem.

--
Runt

Chory czy wyzdrowiał?