Chowanie dzikich zwierząt

Data: 2009-10-21 21:02:43
Autor: Shivman
Chowanie dzikich zwierząt
Witam
Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.
Oczywicie zabezpieczonych.

        Adamek

Data: 2009-10-21 21:09:09
Autor: Robert Tomasik
Chowanie dzikich zwierząt
Użytkownik "Shivman" <shivman@epf.pl> napisał w wiadomości news:hbnlns$ao8$1node1.news.atman.pl...

Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.
Oczywiście zabezpieczonych.

Są stosowne przepisy. Poza nielicznymi wyjątkami jest zakazane.

Data: 2009-10-21 21:10:38
Autor: Piotr [trzykoty]
Chowanie dzikich zwierząt
"Shivman" <shivman@epf.pl> wrote
Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt >np. geparda w mieście.

Ustawa o ochronie zwierząt może Ci pomóc, być może też Ustawa o ochronie przyrody.

Zwróciłbym uwagę również na problem legalnego nabycia lub przywozu geparda, gdyż coś mi się zdaje, że mogą być trudności. Jeśli "dziki" obrót gepardami lub ich import byłby zabroniony, to nabycie go byłoby paserstwem.

Data: 2009-10-21 21:28:54
Autor: Krzysztof
Chowanie dzikich zwierząt

Użytkownik "Shivman" <shivman@epf.pl> napisał

Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.

Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

Pozdr
K.

Data: 2009-10-21 23:07:56
Autor: Zygmunt
Chowanie dzikich zwierząt
Użytkownik "Shivman" <shivman@epf.pl> napisał

Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.

Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny :)

Data: 2009-10-22 01:00:29
Autor: gardziej
Chowanie dzikich zwierząt
[...]

Albo w ogóle zaginionego członka... :)

Data: 2009-10-23 13:41:13
Autor: ąćęłńóśźż
Chowanie dzikich zwierząt
'Missing in action' ?
;-)
JaC

-- -- -

Albo w ogóle zaginionego członka.

Data: 2009-10-22 09:01:55
Autor: szerszen
Chowanie dzikich zwierząt

Użytkownik "Zygmunt" <z@onet.eu> napisał w wiadomości news:hbnt7c$6n5$1news.onet.pl...

Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny :)

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

Data: 2009-10-22 00:14:40
Autor: BK
Chowanie dzikich zwierząt
On Oct 22, 9:01 am, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
> [...]

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

Tak bo to sie nie zdarza zeby pies kogos pogryzl lub nawet zagryzl :)

Rownie duzo zalezy od geparda/psa co i od czlowieka :)

Data: 2009-10-22 15:10:48
Autor: szerszen
Chowanie dzikich zwierząt

Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:31c5aeb7-63de-4d02-b357-998bb29ed51f31g2000vbf.googlegroups.com...

Rownie duzo zalezy od geparda/psa co i od czlowieka :)

zgadza sie, chodzilo mi tylko o to, ze daja sie dosc latwo oswoic i przywiazuja sie do opiekunow

Data: 2009-10-23 18:35:17
Autor: Shivman
Chowanie dzikich zwierząt
> [...]

> :)

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego

Bez sensu. Nie chodzi mnie o oswajanie ale aspekt prawny.
Kiedy facet sobie spaceruje bez smycza, kagańca z psem zaliczanym do niebezpiecznych główną, ruchliwą drogą miasta......... i mu wolno?......
Nie, ........ czy prawo tego zabrania abym mógł cghodzić tak z gepadem lecz smycz?
Nie tak dawno gość po sąsiedzku miał małego lwa i tylko we własnym domu, ogrodzie, nie spacerując z nim nawet po mieście i była afera, więc pytam.

        Adam

Data: 2009-10-22 05:17:01
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Chowanie dzikich zwierząt

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

a czy sa tez odmiany cywilne albo drogowe?

Data: 2009-10-22 14:33:26
Autor: Zorka
Chowanie dzikich zwierząt
szerszen pisze:

[...]

Ktoś mnie tu kiedyś wyśmiał za "wstawienie". :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hodowla

Data: 2009-10-22 05:49:27
Autor: BK
Chowanie dzikich zwierząt
On Oct 22, 2:33 pm, Zorka <co...@vp.pl> wrote:
szerszen pisze:

> [...]

> takiego problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

Ktoś mnie tu kiedyś wyśmiał za "wstawienie". :-)

Dokladnie za pytanie czy musisz sie "wstawic" przed sadem :) Jednak
gra slow to co innego niz ort :P

Data: 2009-10-22 16:15:48
Autor: Zorka
Chowanie dzikich zwierząt
szerszen pisze:

[...]

Nie tylko o ortografię chodzi.
Tutaj chodzi głównie o znaczenie pojęcia hodowla.

Data: 2009-10-22 16:42:59
Autor: Roman Rumpel
Chowanie dzikich zwierząt
Zorka pisze:

[...]

Tak, jest faktem, że nastąpiło zabawne połączenie chowu i hodowli w wyraz chodowany :).

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2009-10-26 02:52:02
Autor: ciamara cia
Chowanie dzikich zwierząt
On 21 Paź, 20:28, "Krzysztof" <kdorj...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Shivman" <shiv...@epf.pl> napisał

> Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście..

Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

Pozdr
K.

a jak będzie miała cieczkę? :)))

Data: 2009-10-27 00:44:59
Autor: Shivman
Chowanie dzikich zwierząt- to jest pl.soc.prawo?
Użytkownik "ciamara cia" <ciamaracia@gmail.com> napisał w wiadomości

a jak będzie miała cieczkę? :)))

"Czeski film" nikt nic nie wie, a myślałem że to jest grupa PRAWO

--

    Adam

Chowanie dzikich zwierząt