Chowanie dzikich zwierząt

Data: 2009-10-21 21:28:54
Autor: Krzysztof
Chowanie dzikich zwierząt

Użytkownik "Shivman" <shivman@epf.pl> napisał

Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.

Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

Pozdr
K.

Data: 2009-10-21 23:07:56
Autor: Zygmunt
Chowanie dzikich zwierząt
Użytkownik "Shivman" <shivman@epf.pl> napisał

Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.

Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny :)

Data: 2009-10-22 01:00:29
Autor: gardziej
Chowanie dzikich zwierząt
[...]

Albo w ogóle zaginionego członka... :)

Data: 2009-10-23 13:41:13
Autor: ąćęłńóśźż
Chowanie dzikich zwierząt
'Missing in action' ?
;-)
JaC

-- -- -

Albo w ogóle zaginionego członka.

Data: 2009-10-22 09:01:55
Autor: szerszen
Chowanie dzikich zwierząt

Użytkownik "Zygmunt" <z@onet.eu> napisał w wiadomości news:hbnt7c$6n5$1news.onet.pl...

Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny :)

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

Data: 2009-10-22 00:14:40
Autor: BK
Chowanie dzikich zwierząt
On Oct 22, 9:01 am, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
> [...]

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

Tak bo to sie nie zdarza zeby pies kogos pogryzl lub nawet zagryzl :)

Rownie duzo zalezy od geparda/psa co i od czlowieka :)

Data: 2009-10-22 15:10:48
Autor: szerszen
Chowanie dzikich zwierząt

Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:31c5aeb7-63de-4d02-b357-998bb29ed51f31g2000vbf.googlegroups.com...

Rownie duzo zalezy od geparda/psa co i od czlowieka :)

zgadza sie, chodzilo mi tylko o to, ze daja sie dosc latwo oswoic i przywiazuja sie do opiekunow

Data: 2009-10-23 18:35:17
Autor: Shivman
Chowanie dzikich zwierząt
> [...]

> :)

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego

Bez sensu. Nie chodzi mnie o oswajanie ale aspekt prawny.
Kiedy facet sobie spaceruje bez smycza, kagańca z psem zaliczanym do niebezpiecznych główną, ruchliwą drogą miasta......... i mu wolno?......
Nie, ........ czy prawo tego zabrania abym mógł cghodzić tak z gepadem lecz smycz?
Nie tak dawno gość po sąsiedzku miał małego lwa i tylko we własnym domu, ogrodzie, nie spacerując z nim nawet po mieście i była afera, więc pytam.

        Adam

Data: 2009-10-22 05:17:01
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Chowanie dzikich zwierząt

akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

a czy sa tez odmiany cywilne albo drogowe?

Data: 2009-10-22 14:33:26
Autor: Zorka
Chowanie dzikich zwierząt
szerszen pisze:

[...]

Ktoś mnie tu kiedyś wyśmiał za "wstawienie". :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hodowla

Data: 2009-10-22 05:49:27
Autor: BK
Chowanie dzikich zwierząt
On Oct 22, 2:33 pm, Zorka <co...@vp.pl> wrote:
szerszen pisze:

> [...]

> takiego problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

Ktoś mnie tu kiedyś wyśmiał za "wstawienie". :-)

Dokladnie za pytanie czy musisz sie "wstawic" przed sadem :) Jednak
gra slow to co innego niz ort :P

Data: 2009-10-22 16:15:48
Autor: Zorka
Chowanie dzikich zwierząt
szerszen pisze:

[...]

Nie tylko o ortografię chodzi.
Tutaj chodzi głównie o znaczenie pojęcia hodowla.

Data: 2009-10-22 16:42:59
Autor: Roman Rumpel
Chowanie dzikich zwierząt
Zorka pisze:

[...]

Tak, jest faktem, że nastąpiło zabawne połączenie chowu i hodowli w wyraz chodowany :).

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2009-10-26 02:52:02
Autor: ciamara cia
Chowanie dzikich zwierząt
On 21 Paź, 20:28, "Krzysztof" <kdorj...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Shivman" <shiv...@epf.pl> napisał

> Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście..

Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

Pozdr
K.

a jak będzie miała cieczkę? :)))

Data: 2009-10-27 00:44:59
Autor: Shivman
Chowanie dzikich zwierząt- to jest pl.soc.prawo?
Użytkownik "ciamara cia" <ciamaracia@gmail.com> napisał w wiadomości

a jak będzie miała cieczkę? :)))

"Czeski film" nikt nic nie wie, a myślałem że to jest grupa PRAWO

--

    Adam

Chowanie dzikich zwierząt