Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?

Data: 2010-05-22 03:14:19
Autor: Tomasz Radko
Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?
Wolne rzucał gorzej od Shaqa. W cudowny sposób utrzymał się w NBA przez
17 sezonów. A teraz wygrał prawybory i będzie kandydatem Republikanów w
wyborach na gubernatora Oregonu.

Z innej beczki: wyobraĹĽacie sobie polskiego koszykarza w wyborach na
cokolwiek poza misterem publiczności?

Data: 2010-05-22 00:50:04
Autor: Leszczur
On 22 Maj, 03:14, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Wolne rzucał gorzej od Shaqa. W cudowny sposób utrzymał się w NBA przez
17 sezonów. A teraz wygrał prawybory i będzie kandydatem Republikanów w
wyborach na gubernatora Oregonu.

Z innej beczki: wyobrażacie sobie polskiego koszykarza w wyborach na
cokolwiek poza misterem publiczno¶ci?

Pytanie naprowadzaj±ce - jaki uniwersytet skończył Dudley?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-22 00:52:27
Autor: Leszczur
On 22 Maj, 09:50, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> cokolwiek poza misterem publiczno¶ci?

Pytanie naprowadzaj±ce - jaki uniwersytet skończył Dudley?

Hmm - "który uniwersytet" ofkors.

Data: 2010-05-22 17:12:24
Autor: grzeda
Tomasz Radko pisze:
[...]

Radny Maciek Zielinski (PO) osiagnal najlepszy wynik w wyborach do Rady Miejskiej Wroclawia.

pozdr
PG

Data: 2010-05-22 18:39:15
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-22 17:12, grzeda pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Tia. A Grzegorz Lato do Senatu, a potem na prezesa PZPN.

Data: 2010-05-22 18:46:45
Autor: grzeda
Tomasz Radko pisze:
[...]

To on byl koszykarzem?

pozdr
PG

Data: 2010-05-22 10:33:23
Autor: Leszczur
On 22 Maj, 18:53, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> To on byl koszykarzem?

Yup. Small forward.

Nope. Patrz±c na to co wyczyniał w PZPN - raczej Bald Guard. Nie znasz
się.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-23 11:07:20
Autor: sooobi
On 22 Maj, 18:39, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Radny Maciek Zielinski (PO) osiagnal najlepszy wynik w wyborach do Rady
> Miejskiej Wroclawia.

Tia. A Grzegorz Lato do Senatu, a potem na prezesa PZPN.

Caly Radko. Buc i nic wiecej

Data: 2010-05-23 10:44:49
Autor: Szczepan Radzki
On 5/22/10 5:12 PM, grzeda wrote:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Warto zaznaczyć, że tylko dzięki temu jak się nazywa co bezpośrednio odnosi się do kariery koszykarskiej.

Szczepan Radzki

Data: 2010-05-23 14:52:20
Autor: grzeda
Szczepan Radzki pisze:
On 5/22/10 5:12 PM, grzeda wrote:
Tomasz Radko pisze:
[...]

No tak, ale wtedy PO stala wysoko, a on byl pierwszy na ich liscie. Sporo glosow moglo byc "na liste" a nie na Zielinskiego.

pozdr
PG

Data: 2010-05-22 22:15:50
Autor: s
Tomasz Radko pisze:
Wolne rzucał gorzej od Shaqa.

Nie chce mi sie sprawdzac, ale zdaniem Simmonsa to takze center z najgorszym FG w historii ligi.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-05-22 14:12:23
Autor: Leszczur
On 22 Maj, 22:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> Wolne rzucał gorzej od Shaqa.

Nie chce mi sie sprawdzac, ale zdaniem Simmonsa to takze center z
najgorszym FG w historii ligi.

Nie prawda. Mikan miał niższy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-23 01:35:07
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-22 22:15, s pisze:
Tomasz Radko pisze:
Wolne rzucał gorzej od Shaqa.

Nie chce mi sie sprawdzac, ale zdaniem Simmonsa to takze center z najgorszym FG w historii ligi.

NieprawdÄ… jest jakoby. Po ograniczeniu do centrĂłw majÄ…cych co najmniej
3000 minut po 1959 roku jest piętnastu gorszych. Z bardziej znanych:
Amaechi 40,3%
Manute Bol 40,7%
Jason Collins 41,0% (ciekawostka, całe 13517 minut, i wciąż walczy)

Natomiast faktem jest, ĹĽe przy tym ograniczeniu ĹĽaden center majÄ…cy
więcej minut od Dudleya nie ma niższego FG% (to samo tyczy się też
Collinsa i Bola).

Przy tym wszystkim Dudley ma całkiem przyzwoity WS/48 - 0.077. Nieźle
zbierał i blokował.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-23 22:12:44
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Tak, niby dlaczego nie?

Swoja droga, mam wrazenie, ze w USA jest mocne przegiecie w druga strone
tzn sama znana/rozpoznawalna twarz w zupelnosci wystarcza do obejmowania
(jak domniemam) wysokich i odpowiedzialnych stanowisk.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-05-23 23:03:27
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-23 22:12, wiLQ pisze:
[...]

_Wystarcza_? To ja poproszę o przykłady.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-23 23:49:40
Autor: wiLQ
Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?

> tzn sama znana/rozpoznawalna twarz w zupelnosci wystarcza do obejmowania
> (jak domniemam) wysokich i odpowiedzialnych stanowisk.

_Wystarcza_? To ja poproszę o przykłady.

Arnold Schwarzenegger. Jesse Ventura. George W. Bush. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-05-23 23:59:30
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-23 23:49, wiLQ pisze:
[...]

Schwarzenegger zrobił karierę dzięki wżenieniu się w rodzinę Kennedych -
i ciężkiej pracy. Okoliczno¶ci wyboru Ventury na gubernatora nie znam.
Jeżeli uważasz, że GWB wygrał najpierw wybory na gubernatora Teksasu,
potem prawybory Republikanów, a potem dwa razy wybory prezydenckie
_wył±cznie_ dzięki rozpoznawalno¶ci twarzy - to jeste¶ w tak olbrzymim
błędzie, że dalsza dyskusja jest wykluczona.

Data: 2010-05-23 23:40:32
Autor: Leszczur
On 23 Maj, 23:59, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Bush wygrał dzięki petrodolarom od Saudów.
Twarz± wygrał Ronald Reagan.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-24 14:03:31
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-24 08:40, Leszczur pisze:
[...]

E tma. To byli Żydzi, masoni i rowerzy¶ci udaj±cy Saudów.

Data: 2010-05-24 06:19:13
Autor: Leszczur
On 24 Maj, 14:03, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Bush wygrał dzięki petrodolarom od Saudów.

E tma. To byli Żydzi, masoni i rowerzy¶ci udaj±cy Saudów.

I w tej chwili przegl±daj±c - jak codzień - prsk Dan Brown wpadł na
pomysł na kolejny bestseller.
Wstydziłby¶ się tak bezwzględnie manipulować ¶wiatowym rynkiem
wydawniczym!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-24 05:27:08
Autor: sooobi
On 23 Maj, 22:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

tzn sama znana/rozpoznawalna twarz w zupelnosci wystarcza do obejmowania
(jak domniemam) wysokich i odpowiedzialnych stanowisk.

W Polsce tez wystarcza.

Janusz Wójcik, Janusz Dzięcioł, Krzysztof Rudkowski, Sebastian Florek
i pewnie wielu innych dostało sie do sejmu dzieki rozpoznywalnej
twarzy.

Data: 2010-05-24 06:20:38
Autor: Leszczur
On 24 Maj, 14:27, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Janusz Wójcik, Janusz Dzięcioł, Krzysztof Rudkowski, Sebastian Florek
i pewnie wielu innych dostało sie do sejmu dzieki rozpoznywalnej

A jednego z nich rozpoznawalna twarz zaprowadziła nawet dalej niz
tylko na poselskie ławy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?