Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?

Data: 2010-05-23 22:12:44
Autor: wiLQ
Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wolne rzucał gorzej od Shaqa. W cudowny sposób utrzymał się w NBA przez
17 sezonów. A teraz wygrał prawybory i będzie kandydatem Republikanów w
wyborach na gubernatora Oregonu.

Z innej beczki: wyobrażacie sobie polskiego koszykarza w wyborach na
cokolwiek poza misterem publiczności?

Tak, niby dlaczego nie?

Swoja droga, mam wrazenie, ze w USA jest mocne przegiecie w druga strone
tzn sama znana/rozpoznawalna twarz w zupelnosci wystarcza do obejmowania
(jak domniemam) wysokich i odpowiedzialnych stanowisk.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-05-23 23:03:27
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-23 22:12, wiLQ pisze:
[...]

_Wystarcza_? To ja poproszę o przykłady.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-23 23:49:40
Autor: wiLQ
Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?

> tzn sama znana/rozpoznawalna twarz w zupelnosci wystarcza do obejmowania
> (jak domniemam) wysokich i odpowiedzialnych stanowisk.

_Wystarcza_? To ja poproszę o przykłady.

Arnold Schwarzenegger. Jesse Ventura. George W. Bush. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-05-23 23:59:30
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-23 23:49, wiLQ pisze:
[...]

Schwarzenegger zrobił karierę dzięki wżenieniu się w rodzinę Kennedych -
i ciężkiej pracy. Okoliczności wyboru Ventury na gubernatora nie znam.
Jeżeli uważasz, że GWB wygrał najpierw wybory na gubernatora Teksasu,
potem prawybory Republikanów, a potem dwa razy wybory prezydenckie
_wyłącznie_ dzięki rozpoznawalności twarzy - to jesteś w tak olbrzymim
błędzie, że dalsza dyskusja jest wykluczona.

Data: 2010-05-23 23:40:32
Autor: Leszczur
On 23 Maj, 23:59, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Bush wygrał dzięki petrodolarom od Saudów.
Twarzą wygrał Ronald Reagan.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-24 14:03:31
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-24 08:40, Leszczur pisze:
[...]

E tma. To byli Żydzi, masoni i rowerzyści udający Saudów.

Data: 2010-05-24 06:19:13
Autor: Leszczur
On 24 Maj, 14:03, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Bush wygrał dzięki petrodolarom od Saudów.

E tma. To byli Żydzi, masoni i rowerzyści udający Saudów.

I w tej chwili przeglądając - jak codzień - prsk Dan Brown wpadł na
pomysł na kolejny bestseller.
Wstydziłbyś się tak bezwzględnie manipulować światowym rynkiem
wydawniczym!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-24 05:27:08
Autor: sooobi
On 23 Maj, 22:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

tzn sama znana/rozpoznawalna twarz w zupelnosci wystarcza do obejmowania
(jak domniemam) wysokich i odpowiedzialnych stanowisk.

W Polsce tez wystarcza.

Janusz Wójcik, Janusz Dzięcioł, Krzysztof Rudkowski, Sebastian Florek
i pewnie wielu innych dostało sie do sejmu dzieki rozpoznywalnej
twarzy.

Data: 2010-05-24 06:20:38
Autor: Leszczur
On 24 Maj, 14:27, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Janusz Wójcik, Janusz Dzięcioł, Krzysztof Rudkowski, Sebastian Florek
i pewnie wielu innych dostało sie do sejmu dzieki rozpoznywalnej

A jednego z nich rozpoznawalna twarz zaprowadziła nawet dalej niz
tylko na poselskie ławy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Chris Dudley - pamiętacie tego gostka?