Chris zartuje

Data: 2013-12-11 14:35:09
Autor: wawa
Chris zartuje
W dniu 12/11/2013 2:34 AM, leszek niewiadomski pisze:

Nawet nie chce sie tego komentowac. Gosc wygladal mi na powaznego bez
poczucia humoru. No coz, pomylilem sie. Poziom jednak nie dla mnie.
ln.

Dwa lata wczesniej, wasz najlepszy minister w wieku poborowym dostal paszport do raczki, wojskowi z WKU wyrazili zgode, SB nie miala nic przeciwko wyjazdowi przewodniczacego komitetu strajkowego, a teczki
TW nie ma, bo rabin Michnik nie kazal Lesiakowi znalezc:

Radoslaw (Radek) Tomasz Sikorski ur. 23 lutego 1963. W marcu 1981 w I Liceum Ogolnoksztalcacym w Bydgoszczy, wowczas noszacym imie Ludwika Warynskiego, pelnil funkcje przewodniczacego uczniowskiego komitetu strajkowego, bedacego odpowiedzia na tzw. wydarzenia bydgoskie.
W czerwcu 1981 wyjechal do Wielkiej Brytanii w celu nauki jezyka angielskiego.

Data: 2013-12-13 12:46:18
Autor: leszek niewiadomski
Chris zartuje
Am 11.12.2013 21:35, schrieb wawa:
[...]

Wtedy, mlody kolego, paszport dostawal kazdy, a nawet rodziny. Uczen chyba (a moze nie) potrzebowal pieczatki z sekretariatu szkoly, student - z dziekanatu, a zatrudniony - z pracy. Od 13.12.81 do 1983-4 paszporty byly bardzo deficytowe i trzeba bylo miec chody lub bardzo podpasc, zeby chcieli w biurze paszportowym rozmawiac. Od 1986 troche sie rozluznilo. Tyle historii. A co do pana Chrisa to dziwi mnie, ze nie wymysli innej historii swej "ucieczki". Sa jeszcze ludzie co pamietaja tamte czasy!
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-12-14 19:54:48
Autor: the_foe
Chris zartuje
W dniu 2013-12-11 21:35, wawa pisze:
W czerwcu 1981 wyjechal do Wielkiej Brytanii w celu nauki jezyka
angielskiego.

Chyba wiesz co sie dziaƂo w 1981 roku? Rozwalano domy partii za podniesienie cen buƂek o 1 gr. Zaden esbek nikogo nawet nie prĂłbowaƂ szantaĆŒować odebraniem paszportu bo wyleciaƂby przez okno

--
@foe_pl

Chris zartuje