Chrobotanie

Data: 2012-06-13 00:13:31
Autor: grasza84
Chrobotanie
Witam kupiłem rower z piastą spectrum sram 7 biegów i nie wiem czy to normalne ale kiedy dociskam pedała i jadę pod górkę albo chce przyśpieszyć słyszę chrobotanie muszę dodać ze na zębatce nie ma kilku zębów może ktoś wie co to za problem?

Data: 2012-06-13 10:11:33
Autor:
Chrobotanie
Witam kupi=B3em rower z piast=B1 spectrum sram 7 bieg=F3w i nie wiem czy to=
 normalne ale kiedy dociskam peda=B3a i jad=EA pod g=F3rk=EA albo chce przy=
=B6pieszy=E6 s=B3ysz=EA chrobotanie musz=EA doda=E6 ze na z=EAbatce nie ma =
kilku z=EAb=F3w mo=BFe kto=B6 wie co to za problem?

Sprawdź czy dobrze jest wyregulowana linka sterująca przerzutką.
Ale nie umiem opisać jak o zrobić.

Jeszcze sprawdź naciąg łańcucha.

--

Chrobotanie