Chrysler 300M

Data: 2009-11-08 00:11:56
Autor: fanfaran
Chrysler 300M
CeSaR pisze:
Pytanie mam. Jak ten samochód się sprawuje?
Chodzi mi o awaryjność, dostepność części, przebiegi, trwałość ASB itd.
Omega mi się za mała robi i szukam czegoś większego. Taki chryslerek by mi pasował, myśle o motorze 3,5l, benzyna bez gazu. Rocznik w okolicach 2000 - 2001. Zawsze mi się podobał więc może...
No bo jeśli nie chrysler to co? Ciągniki siodłowe, scot'y, koparki itd nie za bardzo wchodzą w grę.... :-)

Mamy takiego w rodzinie i czesto sobie nim smigam. Auto bardzo wygodne, zbiera sie bardzo ladnie, przy spokojnej jedzie pali przyzwoite ilosci benzyny. Tak jak ktos tu juz pisal, swiatla ma do bani i buja nim w koleinach jak kutrem rybackim, ale to troche wina jego szerokosci. Uklad kierowniczy torche oderwany od rzeczywistosci ;) Wizualnie z zewnatrz ma bardzo ladna linie, w srodku troche gorzej. Za to rewelacyjne jak dla mnie sterowane i podgrzewane skorzane fotele. Jak na taka kolumbryne ma zaskakujaco maly promien skretu.
Ze spraw ekspolatacyjnych, silnik niewysilony totez i odporny na duze przebiegi, nieawaryjny. Jednak wymiana rozrzadu i oleju troche przetrzepie portfel (ok 3000zl). Podobno czesto w tym modelu pada parownik klimatyzacji (tez sporo przetrzepal kieszen). Poza tym bardzo wdzieczne auto :)

Data: 2009-11-08 00:19:19
Autor: jarek
Chrysler 300M
fanfaran pisze:
\> Ze spraw ekspolatacyjnych, silnik niewysilony totez i odporny na duze
przebiegi, nieawaryjny. Jednak wymiana rozrzadu i oleju troche przetrzepie portfel (ok 3000zl). Podobno czesto w tym modelu pada

Eeee, trochę przesada z tą ceną. Rozrząd ma żywotność 100tys mil (wg. producenta) i wymiana ok 1400pln.
Za rozrząd i wymianę wszystkiej olejów (silnik, skrzynia, dyfer) zapłaciłem ok. 2kpln

Jarek

Chrysler 300M