Chrysler DVD (strefa1)

Data: 2009-05-20 08:50:27
Autor: looker
Chrysler DVD (strefa1)
Wie moze ktos jak mozna oryginalne DVD w Chryslerze zmienic/odblokowac zeby czytalo plyty DVD spoza regionu 1 (USA)?. Kto to robi albo jak to zrobic i gdzie?

Data: 2009-05-20 09:14:30
Autor: Pa_blo
Chrysler DVD (strefa1)

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:gv09r0$nui$1mx1.internetia.pl...
Wie moze ktos jak mozna oryginalne DVD w Chryslerze zmienic/odblokowac zeby czytalo plyty DVD spoza regionu 1 (USA)?. Kto to robi albo jak to zrobic i gdzie?

Jaki Chrysler?
Jesli to cos starego, to musisz wymontowac i spisac model, byc moze uda sie cos zrobic. Jesli to jakas nowa bryka, to bardzo malo prawdopodobne... Przerabialem to w siostry Pacyfice ze zmieniarka DVD.

Picasso

Data: 2009-05-20 09:27:40
Autor: szwagier
Chrysler DVD (strefa1)
looker pisze:
Wie moze ktos jak mozna oryginalne DVD w Chryslerze zmienic/odblokowac zeby czytalo plyty DVD spoza regionu 1 (USA)?. Kto to robi albo jak to zrobic i gdzie?
Kopiujesz plyty z filmem programem do zdejmowania kodow regionalnych i masz po sprawie. Moim zdaniem to jest najlepsze rozwiazanie bo plyty w samochodzie niemilosiernie sie rysuja i szkoda niszczyc oryginaly.

szwagier

Data: 2009-05-20 21:19:47
Autor: looker
Chrysler DVD (strefa1)
Kopiujesz plyty z filmem programem do zdejmowania kodow regionalnych i masz po sprawie. Moim zdaniem to jest najlepsze rozwiazanie bo plyty w samochodzie niemilosiernie sie rysuja i szkoda niszczyc oryginaly.

Zapomniales dodac i przerabiasz po drodze na NTSC co juz nie jest takie proste i szybkie.

Data: 2009-05-20 14:15:28
Autor: slaweks
Chrysler DVD (strefa1)
On 20 Maj, 21:19, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:
> [...]
> samochodzie niemilosiernie sie rysuja i szkoda niszczyc oryginaly.

Zapomniales dodac i przerabiasz po drodze na NTSC co juz nie jest takie

Czy region 1 oznacza obligatoryjnie NTSC? Jeśli jest w stanie
obsługiwać PAL co jest prawdopodobne lecz nie pewne.

Znalezione lecz niesprawdzone:
mencoder -oac lavc -ovc lavc -of mpeg -mpegopts format=dvd:tsaf \
-vf scale=720:480,harddup -srate 48000 -af lavcresample=48000 \
-lavcopts vcodec=mpeg2video:vrc_buf_size=1835:vrc_maxrate=98
00:vbitrate=5000:\
keyint=18:vstrict=0:acodec=ac3:abitrate=192:aspect =16/9 -ofps
30000/1001 \
-o movie.mpg movie.avi

Znaczy: jeśli wiesz co i jak (łącznie z masteringiem DVD) to nie jest
trudne ale czy warte zachodu?

Data: 2009-05-21 14:54:31
Autor: looker
Chrysler DVD (strefa1)
Znaczy: jeśli wiesz co i jak (łącznie z masteringiem DVD) to nie jest
trudne ale czy warte zachodu?

Prostym rozwiazaniem jest Film Machine i laik moze to pojac ale czy warto to nie wiem.

Data: 2009-05-21 11:37:12
Autor: slaweks
Chrysler DVD (strefa1)
On 21 Maj, 14:54, "looker" <loo...@lok.pl> wrote:
> [...]
>trudne ale czy warte zachodu?

Prostym rozwiazaniem jest Film Machine i laik moze to pojac ale czy warto to

Właśnie. Po dziesięciu przeróbkach możesz mieć dosyć. Czym innym jest
proste klonowanie płyt
a czym innym remastering z rekodowaniem.

Data: 2009-05-22 15:12:47
Autor: looker
Chrysler DVD (strefa1)
Właśnie. Po dziesięciu przeróbkach możesz mieć dosyć. Czym innym jest>
proste klonowanie płyt
a czym innym remastering z rekodowaniem.

Remastering jest trudny dla laika, filmmachine to robi ale najlepiej z DIVX ale to juz nie wiem czy warto to robic.

Chrysler DVD (strefa1)