Data: 2011-06-20 12:53:05 | |
Autor: Robson | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
Mysle o egzemplarzu z okolicy 2005 r. Mam z 1996, po 2002 byla zmiana modelu, wiec nie bede sie wypowiadal o spalaniu. Powiem tylko tyle, ze siedzi sie wysoko, jezdzi sie bardzo wygodnie. Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L. Moze pomysl o nowszym modelu po 2006r., maja one fotele chowane w podloge. Ja zeby zrobic "bagazowke" musze wytargac 2 fotele i kanape - koszmarnie sa ciezkie. R |
|
Data: 2011-06-20 14:17:35 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
On Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson <robson@z.pl> wrote:
wygodnie. Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L. Moze pomysl o nowszym modelu po 2006r., maja one fotele chowane w podloge. Ja zeby zrobic "bagazowke" musze wytargac 2 fotele i kanape - koszmarnie sa ciezkie. Jeden minusik tej wersji: w drugim rzędzie są 2 siedzenia, czyli dla 5 osoby jest miejsce "w bagażniku". |
|
Data: 2011-06-20 14:35:22 | |
Autor: Robson | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
W dniu 2011-06-20 14:17, Jarek Andrzejewski pisze:
On Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson<robson@z.pl> wrote: Nie lapie za bardzo. W drugim rzedzie mam 2 fotele, w trzecim 3-osobowa kanape. Ale moge rowniez kanape zainstalowac w drugim rzedzie. Jak jest w wersji z chowanymi siedzeniami - nie wiem. R |
|
Data: 2011-06-21 00:05:23 | |
Autor: Maciek | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
Dnia Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson napisał(a):
Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L. Czyli zostaje v6 3.3 albo 3.8, tak? A diesle w tych samochodach sa zdaje sie te same, co w Jeepach - wloskie nieszczescie VM i niemieckie CRD czy jakos tak? -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2011-06-21 08:30:32 | |
Autor: Robson | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
W dniu 2011-06-21 00:05, Maciek pisze:
Dnia Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson napisał(a): Jesli mam byc grand i AWD to bedzie 3,8L. Pierwsze wersje CRD mialy za duza moc w stosunku do zastosowanej skrzyni i niszczyly ja ukrecajac wal. Pozniej zaczeli je fabrycznie chipowac i juz bylo dobrze. Byly jeszcze silniki 3.0 V6, tez unikaj, to jest OHC, stara konstrukcja i awaryjna. R |
|
Data: 2011-06-21 09:16:41 | |
Autor: Maciek | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
Dnia Tue, 21 Jun 2011 08:30:32 +0200, Robson napisał(a):
Jesli mam byc grand i AWD to bedzie 3,8L. A orientujesz sie, jak jest wlaczany naped na obie osie? Recznie, przez automat? Da sie jezdzic w trybie 2WD? -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2011-06-21 11:54:38 | |
Autor: Robson | |
Chrysler Grand Voyager i Town&Country | |
A orientujesz sie, jak jest wlaczany naped na obie osie? Recznie, przez Z tego co wiem naped jest na stale, ale dokladniej moge sprawdzic wieczorem. R |
|