Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Chrysler Grand Voyager i Town&Country

Chrysler Grand Voyager i Town&Country

Data: 2011-06-20 12:53:05
Autor: Robson
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
Mysle o egzemplarzu z okolicy 2005 r.

Mam z 1996, po 2002 byla zmiana modelu, wiec nie bede sie wypowiadal o spalaniu. Powiem tylko tyle, ze siedzi sie wysoko, jezdzi sie bardzo wygodnie. Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L. Moze pomysl o nowszym modelu po 2006r., maja one fotele chowane w podloge. Ja zeby zrobic "bagazowke" musze wytargac 2 fotele i kanape - koszmarnie sa ciezkie.

R

Data: 2011-06-20 14:17:35
Autor: Jarek Andrzejewski
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
On Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson <robson@z.pl> wrote:

wygodnie. Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L. Moze pomysl o nowszym modelu po 2006r., maja one fotele chowane w podloge. Ja zeby zrobic "bagazowke" musze wytargac 2 fotele i kanape - koszmarnie sa ciezkie.

Jeden minusik tej wersji: w drugim rzędzie są 2 siedzenia, czyli dla 5
osoby jest miejsce "w bagażniku".

Data: 2011-06-20 14:35:22
Autor: Robson
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
W dniu 2011-06-20 14:17, Jarek Andrzejewski pisze:
On Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson<robson@z.pl>  wrote:

wygodnie. Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L. Moze
pomysl o nowszym modelu po 2006r., maja one fotele chowane w podloge. Ja
zeby zrobic "bagazowke" musze wytargac 2 fotele i kanape - koszmarnie sa
ciezkie.

Jeden minusik tej wersji: w drugim rzędzie są 2 siedzenia, czyli dla 5
osoby jest miejsce "w bagażniku".

Nie lapie za bardzo. W drugim rzedzie mam 2 fotele, w trzecim 3-osobowa kanape. Ale moge rowniez kanape zainstalowac w drugim rzedzie. Jak jest w wersji z chowanymi siedzeniami - nie wiem.

R

Data: 2011-06-21 00:05:23
Autor: Maciek
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
Dnia Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson napisał(a):

Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L.

Czyli zostaje v6 3.3 albo 3.8, tak?

A diesle w tych samochodach sa zdaje sie te same, co w Jeepach - wloskie
nieszczescie VM i niemieckie CRD czy jakos tak?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-21 08:30:32
Autor: Robson
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
W dniu 2011-06-21 00:05, Maciek pisze:
Dnia Mon, 20 Jun 2011 12:53:05 +0200, Robson napisał(a):

Unikaj silnikow benzynowych 4-cylindrowych i diesli 2,5L.

Czyli zostaje v6 3.3 albo 3.8, tak?

A diesle w tych samochodach sa zdaje sie te same, co w Jeepach - wloskie
nieszczescie VM i niemieckie CRD czy jakos tak?


Jesli mam byc grand i AWD to bedzie 3,8L. Pierwsze wersje CRD mialy za duza moc w stosunku do zastosowanej skrzyni i niszczyly ja ukrecajac wal. Pozniej zaczeli je fabrycznie chipowac i juz bylo dobrze.
Byly jeszcze silniki 3.0 V6, tez unikaj, to jest OHC, stara konstrukcja i awaryjna.

R

Data: 2011-06-21 09:16:41
Autor: Maciek
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
Dnia Tue, 21 Jun 2011 08:30:32 +0200, Robson napisał(a):

Jesli mam byc grand i AWD to bedzie 3,8L.

A orientujesz sie, jak jest wlaczany naped na obie osie? Recznie, przez
automat? Da sie jezdzic w trybie 2WD?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-06-21 11:54:38
Autor: Robson
Chrysler Grand Voyager i Town&Country
A orientujesz sie, jak jest wlaczany naped na obie osie? Recznie, przez
automat? Da sie jezdzic w trybie 2WD?

Z tego co wiem naped jest na stale, ale dokladniej moge sprawdzic wieczorem.

R

Chrysler Grand Voyager i Town&Country

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona