Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ › opinie?

Data: 2015-07-31 23:21:22
Autor: Franc
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ › opinie?
Hej Grupo!

Noszę się z zamiarem kupienia dużego auta rodzinnego. C4 Picasso jest za małe, poza tym układ foteli mi nie bardzo odpowiada.
Wydaje mi się (nie miałem, stąd wydaje mi się), że układ 2+2+3 będzie lepszy.

Wpadły mi w oko Chryslery Town & Country, roczniki 2013 / 2014. Oczywiście import z USA, do kupienia w PL.

Miał ktoś styczność z młodszymi rocznikami Town & Country? Znajomy posiada Grand Voyagery, ale to wszystko auta z 2004 i starsze i dosyć narzeka na ich awaryjność w sensie psujących się dupereli - szybka, nawiew, przełącznik, centralny. Nie to, że auto jest unieruchomione, ale ciągle ma coś do pogrzebania.

Oczywiście jeżeli ktoś ma inny pomysł na auto w układzie 2+2+3 z chęcią posłucham. Nissana Quest odrzucam, wizualnie mi się nie podoba. Honda Odyssey to rodzynek w PL, jest tego ogromnie mało na rynku.

--
Franc

Data: 2015-07-31 23:30:17
Autor: Marek
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakie�� opinie?
On Fri, 31 Jul 2015 23:21:22 +0200, Franc <kanies@tnijTo.wp.pl> wrote:
[...]

A oczko wyżej, traffic, tourneo za duże? Wszystko w nie zapakujesz.

--
Marek

Data: 2015-08-01 00:00:11
Autor: Franc
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakie?? opinie?
Marek presented the following explanation :
A oczko wyżej, traffic, tourneo za duże? Wszystko w nie zapakujesz.

Zapakuję i owszem. Przestrzeń bagażowa jest ogromna. Jednak:
- te auta sÄ… po prostu brzydkie
- komfort podróżowania nimi jest IMHO nieporównywalnie gorszy od Chryslera i jemu podobnych.

--
Franc

Data: 2015-08-01 21:57:59
Autor: RB
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ› opi nie?
witam

też się na tym autem zastanawiam
ale z powodu dużej przestrzeni, jak złożę 3 rząd siedzeń to idealnie mieszczą się moje narzędzia i różne wynalazki
a w razie czego i 2 rząd można zdemontować.

NA forach nic ciekawego o tych rocznikach nie ma , byłem w serwisie aut amerykańskich w Katowicach i też nic na nie nie mówili.
Ale do nich przyjeżdżają raczej starsze roczniki.

W 10 letnich może już blacha być do roboty.

Ja patrzÄ™ na wersje benzynowe ale w roczniku 2011 - 2012 - cena ok. 50 000 - 65 000 pln.
Oczywiście do gazu.

Już oglądałem i mi się podoba.

Teraz mam Opla Omegę ale ma już 700 000km wiec powoli muszę coś kupić.
blacharkę mam Ok, ale silnik już drugi i to też już po generalnym remoncie.

Ceny części nie są przerażające.

A trochę tego jest na otomoto, są firmy co mają na składzie po kilka sztuk.

Pozdrawiam

Robert
Opel omega 2002, 2.2 benzyna + gaz,

Data: 2015-08-01 23:05:31
Autor: Franc
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jak ieÅ› opi
RB has brought this to us :
A trochę tego jest na otomoto, są firmy co mają na składzie po kilka sztuk.

Powoli mam problem, bo co poproszę o nr VIN perełki z otomoto, to okazuje sie, że to wtopa.
Zapominają firmy wpisać, że był po szkodzie na 75% wartości, albo że był kilka razy kradziony w USA. W jakim stanie go potem odzyskali już nie wnikałem.

W każdym razie wydałem dzisiaj ponad 70 złotych na płatne raporty i 100% wtopy.

To nie sÄ… tanie auta. Wydanie 90 tys. za rozbitka itp. nie jest fajnÄ… sprawÄ… - conajmnie.

--
Franc

Data: 2015-08-01 21:46:37
Autor: masti
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakie¶ opi
Franc wrote:

RB has brought this to us :
A trochê tego jest na otomoto, s± firmy co maj± na sk³adzie po kilka sztuk.

Powoli mam problem, bo co poproszê o nr VIN pere³ki z otomoto, to okazuje sie, ¿e to wtopa.
Zapominaj± firmy wpisaæ, ¿e by³ po szkodzie na 75% warto¶ci, albo ¿e by³ kilka razy kradziony w USA. W jakim stanie go potem odzyskali ju¿ nie wnika³em.

99% tego co sprowadzaj± ze Stanów to rozbitki. Inaczej siê nie op³aca

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-08-02 09:36:53
Autor: Franc
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jak ieÅ› opi
masti brought next idea :

[...]

99% tego co sprowadzają ze Stanów to rozbitki. Inaczej się nie opłaca

:-) Nie byłoby problemy gdyby to były uszkodzenia po jakiś mniejszych zdarzeniach. Nie wierzę w okazji, ani dziadków co tylko do kościoła jeździli.
Jendak wstawianie aut po szkodzie całkowitej jako "stan: JAK NOWY" mocno wykracza poza moje standardy.

--
Franc

Data: 2015-08-02 09:40:23
Autor: Cavallino
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ› opi

Użytkownik "Franc" <kanies@tnijTo.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mpjc7i$gun$1@dont-email.me...
RB has brought this to us :
[...]

99% samochodów na polskim rynku jest właśnie takich.
Szansa na trafienie auta importowanego i bez przeszÅ‚oÅ›ci, a nawet  normalnie eksploatowanego jest bliska zeru.
Zacząć trzeba od szukania aut z Polski i od pierwszego właściciela, ale i tu 9 na 10 to zarżnięte złomy po leasingu.
A te które takie nie są potrafią kosztować dwa razy tyle ile średnia z otomoto.

Data: 2015-08-02 22:36:44
Autor: Franc
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jak ieÅ› opi
Cavallino pretended :
[...]

Ja bardzo bym chciał zapłacić uczciwą cenę, tylko auta brak... Co przeglądam kolejne ogłoszenia to piękne auta - jak nowe, ale zezłomowane po np. zalaniu. I pisze mi handlarzyna: "Samochód był zalany tylko do foteli. Elektronika nie ucierpiała. Wóz został gruntownie wyprany. Nie ma śladów po przygodzie. Jedynie trzeba porozbierać niektóre kostki i oczyścić a także zabezpieczyć silikonem. Jest to jedyna inwestycja. " no i chce cirka 90 tys. złotych.

Chciałem być złośliwy i zapytać czy silikon budowlany będzie OK, bo mam akurat ekipę budowlaną która kończy obróbkę dachy to i przy okazji by te kostki silikonem kapła, ale na pewno by nie zajarzył "o co się mnie rozchodzi".

--
Franc

Data: 2015-08-02 23:09:26
Autor: Cavallino
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ› opi

Użytkownik "Franc" <kanies@tnijTo.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mplutu$sji$1@dont-email.me...
Cavallino pretended :
99% samochodów na polskim rynku jest właśnie takich.
Szansa na trafienie auta importowanego i bez przeszłości, a nawet normalnie eksploatowanego jest bliska zeru.
[...]

Dlaczego brak?
Są - w Stanach, lub u dealera w Europie, jeśli są sprzedawane.
Do Polski takich jak chcesz się po prostu nie sprowadza, więc w złym miejscu szukasz.

Data: 2015-08-03 00:02:18
Autor: Bolko
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakie¶ opi

Dlaczego brak?
S± - w Stanach, lub u dealera w Europie, je¶li s± sprzedawane.
Do Polski takich jak chcesz siê po prostu nie sprowadza, wiêc w z³ym miejscu szukasz.

http://warsaw.craigslist.pl/

Jak by³em w USA to z tego serwisu kupi³em auto.
Po prawej stronie masz lokalizacje wiêc sobie wybierz dowoln± w USA.

Acha jeszcze jedno:
telefony teraz tanie za ocean
a w Chicago te¿ mówi± po polsku :

https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=fRG_VcG6FsGv8weT2rCQAw&gws_rd=ssl#safe=off&q=chrysler+dealer+chicago+m%C3%B3wimy+po+polsku wiêc nie powinno byæ problemu z dogadaniem siê.
A ¿e oszukuj± jak w Polsce to ju¿ inna sprawa.

Data: 2015-08-03 11:09:50
Autor: Myjk
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ› opi
Mon, 3 Aug 2015 00:02:18 -0700 (PDT), Bolko
A że oszukują jak w Polsce to już inna sprawa.

Niestety. Trzeba stać nad autem do momentu wpakowania do kontenera i
jeszcze jakiegoś zaplombowania. Znajomy ściągał M6 ze stanów parę lat temu. Pomimo, że tematu pilnował Jego ojciec z bratem (tzn. auto wcześniej
sprawdzili dokładnie itd.) gdzieś na parkingu portowym w stanach podmienili
mu silnik. :/ Wyjechał z kontenera klekoczącym, podskakującym, śmierdzącym
pierdzielem.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-08-03 22:35:39
Autor: RB
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ› opi
WITAM

jeszcze pod uwagę brałem Mercedes R classe ale trochę koszty serwisu mnie zatrzymują.

Poza tym jeszcze Viano i VV t5 - ale to juz za duże dla mnie.
A potrzebuję tez tym jeździć na co dzień.

Sprzedają ten model jako Lancia Voyager ale prawie ich nie widać - mało tego jeszcze sprzedane.
Na mobile.de też prawie pusto.

w razie desperacji biorę jeszcze pod uwagę Mercedes E classe kombi - dużo fajnych na zachodzie w rozsądnych cenach, droższe niż w Polsce od dziadka z wermahtua ale można coś wybrać.

W razie czego zawsze mogę kupić znowu Opla Omegę - najlepsze w Niemczech po ok. 4000 - 5000 EURO

Pozdrawiam
Robert

Data: 2015-08-03 23:12:32
Autor: adam
W dniu 2015-07-31 o 23:21, Franc pisze:
Hej Grupo!

Noszę się z zamiarem kupienia dużego auta rodzinnego.
(...)
Franc

Tu jest obszerny wÄ…tek
http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=26&t=96878&hilit=dupowoz&start=25
Trzeba się zarejestrować, nie zwracaj uwagi na specyficzny język.
Jest sporo właśnie o T&C.

Data: 2015-08-07 11:31:45
Autor: Kamil 'Model'
Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakie¶ opinie?
W dniu 2015-07-31 o 23:21, Franc pisze:
Hej Grupo!

Noszê siê z zamiarem kupienia du¿ego auta rodzinnego. C4 Picasso jest za
ma³e, poza tym uk³ad foteli mi nie bardzo odpowiada.
Wydaje mi siê (nie mia³em, st±d wydaje mi siê), ¿e uk³ad 2+2+3 bêdzie
lepszy.

Wpad³y mi w oko Chryslery Town & Country, roczniki 2013 / 2014.
Oczywi¶cie import z USA, do kupienia w PL.

Mia³ kto¶ styczno¶æ z m³odszymi rocznikami Town & Country? Znajomy
posiada Grand Voyagery, ale to wszystko auta z 2004 i starsze i dosyæ
narzeka na ich awaryjno¶æ w sensie psuj±cych siê dupereli - szybka,
nawiew, prze³±cznik, centralny. Nie to, ¿e auto jest unieruchomione, ale
ci±gle ma co¶ do pogrzebania.

Oczywi¶cie je¿eli kto¶ ma inny pomys³ na auto w uk³adzie 2+2+3 z chêci±
pos³ucham. Nissana Quest odrzucam, wizualnie mi siê nie podoba. Honda
Odyssey to rodzynek w PL, jest tego ogromnie ma³o na rynku.

--
Franc
A co¶ z EuroVan'a (C8, 87, Phedra, Ulysse). Kombinacji wnêtrza (fotele) jest kilka. Do tego jeszcze jako¶ wygl±da, jako¶æ wykoñczenia podejrzewam wiêksza jak w takim "jueseju"

Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieÅ › opinie?