Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady

Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady

Data: 2011-07-07 16:40:30
Autor: Marek
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
witajcie,

Jakie wady ma to autko z 2005 roku?

Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?

Marek

Data: 2011-07-08 09:48:19
Autor: bluedadun
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
Marek <smi@op.pl> napisał(a):
Jakie wady ma to autko z 2005 roku?

Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?


Poza kilkoma szczegolami osprzetu i pojemnosci niewiele sie rozni od 2.5 CRD
(2.8 to rozwiercony VM z 2,5l), - ponoć chimeryczny, - padaja wtryski, - pada automat w 2.8 bo za slaby jak do calej gamy silnikowej, ale przy
remoncie sie wstawia mocniejszy walek i daje rade przez kolejne 150-200 tkm

- leca jak w kazdym Voytku, gumy stabilizatorow - bardziej trwale sa w
wersjach na EU czyli 2,5/2,8 (choc nie tylko bo byly tez oferowane 3.3 i chyba
3.8) bo zawieszenie jest INNE bardziej sprezyste i sztywnijsze

dodatkwo koncowki drazkow, swoznie wachaczy czyli na naszych drogach to co u
innych - fabryczny przejezdza ca. 50-60 tkm przez kierowce ktory po prostu
jezdzi, a nie czai sie przed kazdym dolkiem czy wyrwa w jezdni.

pada termostat, ale kosztuje juz coraz mniej za jakies 200 pln mozna kupic
(ASO ca. 600-800)

- dla ujadaczy; to nie jest taki termostacik co macie w swych astrach/vectrach
1.7D za 12 zeta ;)

- ponoc pada kompresorek klimy, ale moze przez zaniedbania i brak czynnik

- czasem czujnik pozycji walu

wersje EU czyli takie ktorej szukasz z Grazu nie rdzewieje jak benzynowe
odpowiedniki z USA, choc wiem ze 2.5 CRD tez byly robione w Stanach na Export
do EU, ale o blachach sie nie wypowiem bo nie wiem, czy sa lepsze tzw.
europejskie, czy amerykanskie.

pali tyle ile mu wlejesz od 5.2/100 przy 90 km/h na tempo po lekko
pagorkowatym terenie (mazowsze), do 7,8-8,0 przy 110 km/h tenze sam teren ino
wiecej wyprzedzen ;), do 10-13 l w warszawskich korkach, gdzie ostatnio 1,5 km
pokonalem w jedyne 55 minut - wislostrada->stadion narodowy ;)


spasowanie czesci jak w polonezie ;) ale nic nie puka, nie stuka, moze powyzej
150 tkm sie wyrobi i zacznie sie telepac wnetrze

ale mimo tych wad siedzi sie wysoko, silniczek mimo, iz to paździerz
4-cylindrowy, a nie R5 czy V6 spokojnie mruczy, jak wcisniesz to wyprzedzisz,
400 km to pikus wsiadasz jedziesz, wysiadzasz, to nie osobowka, ale tez nie
wyscigowka ot taka ladowka dla pana z oponką i jego rodziny ;).

ja sie mnie pytaja jak sie taka lodowka jezdzi to odpowiadam komfort, komfort
i jeszcze raz komfort, dodatkowo w Grandzie jest Stown'N'Go to rewelacja, w
krotkim Voyku sa kapitany, niby wygodniejsze, ale trzeba miec sporo sily aby
je wyjmowac i gdzies miec je zostawiac, oczywiscie wygoda na tych chowanych w
podloge jest 100-razy wieksza niz w nie jednej osobowce klasy sredniej ;)


zycze trafienia dobrej sztuki! i kosztow tylko eksploatacyjnych


PS. Aha CRD to wloski silnik VM ;), ale mysle ze dosc udany, bo do nowych
kanciakow tych od 2008 roku, tez wsadzaja te pażdzierze ;) tylko inna skrzynia
6 biegowa ;) czy 7 ;) a nie 3 + nadbieg i przy 90 km/h masz nie cale 2000 obr/min



--


Data: 2011-07-08 13:19:40
Autor: Robson
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
AFAIK po ilus tam urwanych wałkach zaczeli chipowac komuterki od 2,8CRD zeby zeszly nieco z mocy, wiec jesli trafial sie jakis mniej swiadomy kierownik to trudniiej juz mu bylo wal urwac.

R

Data: 2011-07-08 11:47:59
Autor:
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
Robson <robson@z.pl> napisał(a):
AFAIK po ilus tam urwanych wałkach zaczeli chipowac komuterki od 2,8CRD zeby zeszly nieco z mocy, wiec jesli trafial sie jakis mniej swiadomy kierownik to trudniiej juz mu bylo wal urwac.


o jakim wałku piszesz?

--


Data: 2011-07-08 15:10:39
Autor: Marek
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady

Użytkownik "bluedadun" <bluedadun@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv6jp3$1cp$1inews.gazeta.pl...
Marek <smi@op.pl> napisał(a):

Jakie wady ma to autko z 2005 roku?

Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?


Poza kilkoma szczegolami osprzetu i pojemnosci niewiele sie rozni od 2.5 CRD
(2.8 to rozwiercony VM z 2,5l),
- ponoć chimeryczny,
- padaja wtryski,
- pada automat w 2.8 bo za slaby jak do calej gamy silnikowej, ale przy
remoncie sie wstawia mocniejszy walek i daje rade przez kolejne 150-200 tkm

- leca jak w kazdym Voytku, gumy stabilizatorow - bardziej trwale sa w
wersjach na EU czyli 2,5/2,8 (choc nie tylko bo byly tez oferowane 3.3 i chyba
3.8) bo zawieszenie jest INNE bardziej sprezyste i sztywnijsze

dodatkwo koncowki drazkow, swoznie wachaczy czyli na naszych drogach to co u
innych - fabryczny przejezdza ca. 50-60 tkm przez kierowce ktory po prostu
jezdzi, a nie czai sie przed kazdym dolkiem czy wyrwa w jezdni.

pada termostat, ale kosztuje juz coraz mniej za jakies 200 pln mozna kupic
(ASO ca. 600-800)

- dla ujadaczy; to nie jest taki termostacik co macie w swych astrach/vectrach
1.7D za 12 zeta ;)

- ponoc pada kompresorek klimy, ale moze przez zaniedbania i brak czynnik

- czasem czujnik pozycji walu

wersje EU czyli takie ktorej szukasz z Grazu nie rdzewieje jak benzynowe
odpowiedniki z USA, choc wiem ze 2.5 CRD tez byly robione w Stanach na Export
do EU, ale o blachach sie nie wypowiem bo nie wiem, czy sa lepsze tzw.
europejskie, czy amerykanskie.

pali tyle ile mu wlejesz od 5.2/100 przy 90 km/h na tempo po lekko
pagorkowatym terenie (mazowsze), do 7,8-8,0 przy 110 km/h tenze sam teren ino
wiecej wyprzedzen ;), do 10-13 l w warszawskich korkach, gdzie ostatnio 1,5 km
pokonalem w jedyne 55 minut - wislostrada->stadion narodowy ;)


spasowanie czesci jak w polonezie ;) ale nic nie puka, nie stuka, moze powyzej
150 tkm sie wyrobi i zacznie sie telepac wnetrze

ale mimo tych wad siedzi sie wysoko, silniczek mimo, iz to paździerz
4-cylindrowy, a nie R5 czy V6 spokojnie mruczy, jak wcisniesz to wyprzedzisz,
400 km to pikus wsiadasz jedziesz, wysiadzasz, to nie osobowka, ale tez nie
wyscigowka ot taka ladowka dla pana z oponką i jego rodziny ;).

ja sie mnie pytaja jak sie taka lodowka jezdzi to odpowiadam komfort, komfort
i jeszcze raz komfort, dodatkowo w Grandzie jest Stown'N'Go to rewelacja, w
krotkim Voyku sa kapitany, niby wygodniejsze, ale trzeba miec sporo sily aby
je wyjmowac i gdzies miec je zostawiac, oczywiscie wygoda na tych chowanych w
podloge jest 100-razy wieksza niz w nie jednej osobowce klasy sredniej ;)


zycze trafienia dobrej sztuki! i kosztow tylko eksploatacyjnych


PS. Aha CRD to wloski silnik VM ;), ale mysle ze dosc udany, bo do nowych
kanciakow tych od 2008 roku, tez wsadzaja te pażdzierze ;) tylko inna skrzynia
6 biegowa ;) czy 7 ;) a nie 3 + nadbieg i przy 90 km/h masz nie cale 2000 obr/min


Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
A TY z jakim masz silnikiem ?

2.5 czy 2.8 ?

Czy masz automat ?

Pozdrawiam
Marek

Data: 2011-07-08 14:29:54
Autor: dadun
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
Marek <smi@op.pl> napisał(a):
Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
A TY z jakim masz silnikiem ?

2.5 czy 2.8 ?

Czy masz automat ?


Marku, mam Granda 2.8 z automatem bo inne skrzynie nie wystepowaly z tym
silnikiem ;), ale znam 2.5 CRD w manualu gdyz w rodzinie takiego ujezdzali
przez ponad dwa lata ;) do przebiegu ponad 200 tkm i z tego co wiem smiga
gdzies dalej, a ma juz 9 lat ;) dlatego znajac co to potrafi zdecydowalem sie
na mojego Granda ;) bo praktycznie to to samo co 2.5, znam wiele osob co ma
tego typu lodowki ;) i nie jest tak zle, trzeba dbac lub kupic zadbany czasem
sie zdazaja okazje, choc okazja i samochod uzywany to sa
raczej dwa wykluczajce sie okreslenia ;)

w 2.5 CRD polecial nam manual, jakis wodzik, ale nie pamietam co dokladnie no
i sprzeglo przy okazji no ale gdzie to nie leci ;)

tarcze i klocki wielkie, a taniocha, tansze niz do toyoty ;)

mysle, ze jezdzac tak jak zostal zaprojektowany ten pojazd czyli spokojnie
mozna sie nim dlugo cieszyc, aha ogolnie rwa sie przeguby bo motory sa za silne lecz chyba benzyny, mysle
ze jezdzac z glowa, a nie palac laczki przed kazda
napotkana dziewczyna na swiatlach problem ten nie wystapi ;)

ja ostro dawalem w pedal ;) bo do 80 km/h to malo ktora osobowka nadarzy
i przeguby wytrzymywaly ;), Grand mi pomogl wybudowac kurnik na dzialce ;)
to nie potrafilem go zepsuc poza wspomnianym sprzeglem... no ale dac malpie
brzytew ;) heheheh ;) zatem mysle ze czesc usterek wystepuje w mocno
zmeczonych i zapuszcoznych pojazdach ktore to niby maja 150 tkm, a faktycznie
ponad 350 i wiecej ;) bo po zadbanym wnetrzu nie poznasz czy ma 60 czy 260 ;)
ot taki urok tych toczydelek

i oby to nigdy nie nastapilo:

http://www.youtube.com/watch?v=-pYa5bPL-IE&feature=related

raczej jest bezpieczny wersje zdalnie sterowane, te bez kierowcy z angli
dostaly max 1,5 gwiazdki ;) no ale auto jest projektowane do naszego ruchu, a
nie do ichniejszego, stad tez slabiutki wynik


ogolnie temat rzeka, zarejestruj sie na www.voyagerklub.pl to skarbnica wiedzy
o Voykach i ich problemach

aha mimo gabarytu ma tylko 550 kg nosnosci, jak duze kombi ;( no ale to jest
Van, a nie TurboDaily ;)


powodzenia
d.



--


Data: 2011-07-08 14:32:27
Autor:
Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
Marek <smi@op.pl> napisał(a):
Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
A TY z jakim masz silnikiem ?

2.5 czy 2.8 ?

Czy masz automat ?


http://www.youtube.com/watch?v=s5BUVjYMbIY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Q2LmhfKO4NU&feature=related

ja pierdziu co masa robi, az strach sie bac...


powodzenia
d.



--


Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona