Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?

Data: 2014-05-26 12:03:47
Autor: semi
Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?

Użytkownik "Tomasz Stiller" <kaszel@lexx.eu.org> napisał w wiadomości news:llpi52$dst$1dont-email.me...
Cześć.

Kolejne pytanie o skrzynie biegów. Spora cześć oferowanych ma automaty.
Jak z tymi skrzyniami? Bać się tego? Generalnie z tego co widzę, manuale
sÄ… raczej w dieslach. NoPB raczej z automatem.

Kolega ma Town Country.
To praktycznie to samo tyle że jest trochę dłuższy.

Fajny autobus.

Co do skrzyni to jak padł sterownik (jakaś tam puszka z elektroniką) to serwis musiał sprowadzać z Kanady bo nigdzie nie mieli.
Nie było na szrotach, nie było w serwisach w europie.

Zapłacił za sterownik 3800

Samochód stał 3 miesiące w serwisie.

Ktoś pisał, że jest dużo serwisów w całej Polsce.
Ja już widziałem fachowców od skrzyń automatycznych.
I po tym co widziałem nie kupię długo automatu...
Co kolwiek siÄ™ w niej popsuje kosztuje majÄ…tek.

Data: 2014-05-26 13:52:45
Autor: Maciek
Chrysler Voyager, czy mo¿e Renault Espace?
Dnia Mon, 26 May 2014 12:03:47 +0200, semi napisa³(a):

Kolega ma Town Country.
To praktycznie to samo tyle ¿e jest trochê d³u¿szy.

Nie jest dluzszy, tylko dokladnie taki sam. GV = T&C

Co do skrzyni to jak pad³ sterownik (jaka¶ tam puszka z elektronik±) to serwis musia³ sprowadzaæ z Kanady bo nigdzie nie mieli.
Nie by³o na szrotach, nie by³o w serwisach w europie.

Ekhem...

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=komputer+skrzyni+voyager&search_scope=&bmatch=seng-v6-p-2-e-0409

Ja nikogo na sile nie namawiam, ale naprawde takie demonizowanie automatu
to jakas pomylka. Proponuje wpisac w YT rebuilding automatic
transaxle/transmission i zobaczyc, ale ludzi w USA kupuje sobie zestawy
naprawcze i wymienia bebechy we wlasnym garazu.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?