Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?

Data: 2014-05-26 16:21:15
Autor: Marek
Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?
Od czasu do czasu zdarza się też diesel 2.5l. To chyba jakaś amerykańska
konstrukcja? Na razie doczytałam, że ma rozrząd na łańcuchu. Jak z
trwałością tych silników? Ile taki diesel pali w tym samochodzie, tak
realnie? Czy oni potrafią budować ropniaki w ogóle?

Fliziarz, ktory kladl u mnie kafelki ma takiego. Bardzo sobie go chwali. Jezdi juz kilkanascie lat.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?