Chrysler Voyager (i podobne) - opinie

Data: 2012-08-13 01:14:06
Autor: Chris
Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
W dniu 2012-08-12 17:40, RD pisze:
Witajcie,

  Pomyślałem o zakupie tego auta jako drugiego w rodzinie - na wyjazdy
rodzinne, czasami przewożenie ładunków. Rocznik raczej w okolicach 2004
- z uwagi na cenę tego modelu (2004 rok, ok. 200tys. przebieg, silnik
zwykle CRD 2.5 litra na olej napędowy). Co myślicie o aucie typu
Chrysler Voyager? A może coś innego, podobnego?

  Nie chciałbym pakować w to auto pieniędzy, poniewaĹź nie będzie ani
jedyne, ani podstawowe. Szukam bezpieczeństwa, przestronności,
niezawodności i wygody. Łudzę się? ;)
  Z racji gabarytĂłw, mogłoby takĹźe posłuĹźyć mi jako codzienne wozidło
(potrzebuję trochę miejsca na ładunek), ale nie wiem, czy eksploatacja
nie będzie za droga (??).

Awaryjny silnik, problemy z blacharką. Właśnie szwagierka sprzedała takiego bo zaczynał się sypać (auto kupione w salonie PL więc nie ściągany bezwypadek z USA) poza tym wygodny, pakowny a spalania nie pamiętam.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-08-13 12:46:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
Chris, Mon, 13 Aug 2012 01:14:06 +0200, pl.misc.samochody:
[...]

  Nie chciałbym pakować w to auto pieniędzy, ponieważ nie będzie ani
jedyne, ani podstawowe. Szukam bezpieczeństwa, przestronności,
niezawodności i wygody. Łudzę się? ;)
  Z racji gabarytów, mogłoby także posłużyć mi jako codzienne wozidło
(potrzebuję trochę miejsca na ładunek), ale nie wiem, czy eksploatacja
nie będzie za droga (??).

Awaryjny silnik, problemy z blacharką.

A jak kupujesz z automatem, to trzeba się liczyć, z masakrycznymi kosztami
obsługi skrzyni i sprzęgła... Znajomy kupił używkę, pojechał do serwisu i
na początek zaśpiewali mu 5k PLN za wymianę płynów ustrojowych skrzyni i
sprzęgła.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-13 13:28:22
Autor: Maciej M.
On 2012-08-13 12:46, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

Urban legends.

Jeśli kupił szrota ze skrzynią do remontu z olejem nie wymienianym od nowości - sam sobie jest winien.

Wymiana oleju z filtrem w skrzyniach tego typu to maksimum kilkaset złotych.

--
MM

Data: 2012-08-13 14:25:56
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
Maciej M., Mon, 13 Aug 2012 13:28:22 +0200, pl.misc.samochody:
On 2012-08-13 12:46, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

Nope.

Jeśli kupił szrota ze skrzynią do remontu z olejem nie wymienianym od nowości - sam sobie jest winien.

Nope. Auto serwisowane na bieżąco w ASO.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-13 14:39:56
Autor: Maciej M.
On 2012-08-13 14:25, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

A jednak.

Jeśli kupił szrota ze skrzynią do remontu z olejem nie wymienianym od
nowości - sam sobie jest winien.

Nope. Auto serwisowane na bieżąco w ASO.

Czyli następny przykład, że ASO się skrzyni biegów nie dotyka i wyznaje filozofię wymień całą lub conajmniej pół skrzyni z olejem a nie sam olej odpowiednio wcześnie i regularnie.

To Ĺźe serwisowane w ASO wcale nie oznacza Ĺźe dobrze...

Pozdrawiam,

--
MM

Data: 2012-08-15 11:33:39
Autor: V-Tec
Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
[..]

[...]

hehe, jasne :) 5 tysi za wymianę oleju w ASB.

Chrysler Voyager (i podobne) - opinie