Chrystus oskarżał Żydów o satanizm

Data: 2009-11-25 20:56:15
Autor: abc
Chrystus oskarżał Żydów o satanizm
Sam Chrystus Pan wyrzucal Żydom brak wiary starotestamentowej i oskarzal ich
o satanizm, mowiac:

"Wy macie diabła za ojca i chcecie spełniać pożądania waszego ojca. Od
początku był on zabójcą i w prawdzie nie wytrwał, bo prawdy w nim nie ma.
Kiedy mówi kłamstwo, od siebie mówi, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa."
(Jn 8:44)

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-11-25 21:16:56
Autor: abc
Chrystus oskarżał Żydów o satanizm
Ty qrwa pedofilu jebany zmien zainteresowajnia od chrystusa sie juz odpierdol i dymaj moze foczki albo inne zwierzaki.

Potrafisz z siebie wydalać tylko taką pornografię?

Data: 2009-11-25 22:20:08
Autor: Prawusek

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message
> Ty qrwa pedofilu jebany zmien zainteresowajnia od chrystusa sie juz
> odpierdol i dymaj moze foczki albo inne zwierzaki.

Potrafisz z siebie wydalać tylko taką pornografię?

To tylko parch z Synagogi Szatana.

Data: 2009-11-25 22:23:06
Autor: abc
Chrystus oskarżał Żydów o satanizm
Potrafisz z siebie wydalać tylko taką pornografię?

To tylko parch z Synagogi Szatana.

Dzięki za info.  Jeszcze nie wiem kto jest kim tutaj.

Data: 2009-11-26 03:29:57
Autor: games
abc pisze:
Potrafisz z siebie wydalać tylko taką pornografię?
To tylko parch z Synagogi Szatana.

Dzięki za info.  Jeszcze nie wiem kto jest kim tutaj.

Pornografie jak narazie to ty wysylasz !

Zmien upodobania bo to przestaje byc smieszne.

Chrystus oskarżał Żydów o satanizm