Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"

Data: 2011-04-23 12:29:06
Autor: Darecki
Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"

Jezus Chrystus złożony w tupolewie i monstrancja umieszczona tuż za kabiną pilotów - tak wygląda Grób Pański w parafii p.w. Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych w Rumi.

ty warzywny, czy ktos z tej parafi interesuje sie jak Michnik wystroil swoje mieszkanie lub biuro? Nie, no to co Michnika i jego bande obchodzi kosciol? Jak juz wroci do Polski ten wasz ukochany komunizm, to znowu bedziecie jezdzic czarnymi wolgami od kosciola do kosciola, sprawdzac i nakazywac co wolno a czego nie wolno, do tego czasu, pozostaje wam pobelkotac sobie z zalu, goryczy i strachu, ze ludzie i tak maja to w d..... No to wyj
warzywny bo gazetke ktos musi kupic zebys zyl.

Data: 2011-04-24 06:51:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:iov291$llg$1speranza.aioe.org...
[...]

Jasne, wasze wstydliwe gusla powinny być odprawiane w tajemnicy, najlepiej jeszcze zacznijcie składać ofiary, na początek ze zwierząt.

--
stevep

Data: 2011-04-24 01:06:35
Autor: Darecki
Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"

Jasne, wasze wstydliwe gusla powinny być odprawiane w tajemnicy,

Wasze boliszewickie umysly z Czerskiej, powiny byc wyprane w goracej wodzie, bo smierdza glupota, beznadzieja i desperacja.

najlepiej jeszcze zacznijcie składać ofiary, na początek ze zwierząt.

Zaraz zacznieniemy polowac i skladac, jako pierwsze danie, bedzie kotlet z dzika pierdziwkowskiego, przyprawiony chrzanem zeby zabic smak tej miety w jego gebie.

Data: 2011-04-24 12:20:46
Autor: cirrus
Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip0elb$lje$1speranza.aioe.org...
[...]

Odoru twojego kretyńswa nie zabije nawet kwas solny.

--
stevep

Data: 2011-04-24 12:05:28
Autor: Darecki
[...]

Powtarzasz sie pierdzikowski i to juz od ladnych kilku lat, ale wy zydzi z Czerskiej macie dzisiaj ciezki dzien, na defilade nie pojdziesz, pozostaje wam walenie lbem o sciane.

Data: 2011-04-25 07:27:38
Autor: cirrus
Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip1l8n$fm3$1speranza.aioe.org...
[...]

A ty nie katolik i nie czcisz Żyda Jezusa?

--
stevep

Data: 2011-04-25 08:41:13
Autor: Darecki
Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"

A ty nie katolik i nie czcisz Żyda Jezusa?

Leb sobie polej zimna woda, stary zgryzliwy zgredzie :)

Data: 2011-04-25 13:53:43
Autor: obserwator
Chrystus w tupolewie.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
A ty nie katolik i nie czcisz Żyda Jezusa?

a ty kogo czcisz cirrus? Michnika ktory uwaza sie za zyda i Polaka, chociaz
jest tylko bezczelnym, zaklamanym antypolskim czekista? --

Data: 2011-04-25 16:28:33
Autor: cirrus
Chrystus w tupolewie.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ip3ud7$v0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ty chyba nie możesz czcić Jezusa tej samej narodowości co Michnik.

--
stevep

Data: 2011-04-25 14:41:06
Autor: obserwator
Chrystus w tupolewie.
> [...]

> chociaz jest tylko bezczelnym, zaklamanym antypolskim czekista?

Ale ty chyba nie możesz czcić Jezusa tej samej narodowości co Michnik.

Jezus nie jest tej samej narodowosci co Michnik. Nie ma narodowosci zydowskiej.

Data: 2011-04-25 14:49:12
Autor:
cirrus - proba wyprowadzenia z *mylnego bledu.*

Michnik uwazajac sie za Zyda, znowu bezczelnie klamie. Panslavista moze ci to
wytlumaczyc dokladniej.
 Definicja narodowosci:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowo%C5%9B%C4%87

Zydowstwo, to okreslenie wiary, takie jak islamista, chrzescijanin.

Michni jest ateista i komunista przyznajacym sie do narodowosci polskiej.

Data: 2011-04-26 05:49:43
Autor: cirrus
Chrystus w tupolewie.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip4162$85o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak jak śląskiej?

--
stevep

Data: 2011-04-24 07:32:12
Autor: sofu
Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ip0a8n$rn2$1news.vectranet.pl...
-- ->
Jasne, wasze wstydliwe gusla powinny być odprawiane w tajemnicy, najlepiej jeszcze zacznijcie składać ofiary, na początek ze zwierząt.

--

Alez byłby to powrót do źródeł wiary.
Wtedy istniały kamienne ołtarze z kanałami na ściekajaca krew i ogniska gdzie opiekano składane ofiary z baranów.

sofu

Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"