Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"

Data: 2011-04-23 20:02:50
Autor: pluton
Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"
Jezus Chrystus złożony w tupolewie i monstrancja umieszczona tuż za kabiną
pilotów - tak wygląda Grób Pański w parafii p.w. Najświętszej Maryi Panny
Wspomożenia Wiernych w Rumi.

Czy ksionc mial wzrok sztucznie ZAMGLONY  ?

Nullification

Chrystus w tupolewie. "Weszłam do kościoła na adorację i... szok!!!"