Chrzanów - Nowy Sącz którędy w piątek?

Data: 2009-07-15 14:39:36
Autor: bosskg
Chrzanów - Nowy Sącz którędy w piątek?
Użytkownik "Piotrek" <bq4fe@o2.pl> napisał w wiadomości news:97vkm9ss9qs4.74s9arpi3tb.dlg40tude.net...
W piątek jadę do Sącza ale nie mam pojęcia jak teraz z remontami na trasie
może ktoś doradzić co lepsze?
1. wariant przez Wadowice, Suchą Beskidzką, Jordanów i Limanową (nie jestem
go pewien bo rok temu był spory remont pod Jordanowem z ruchem wahadłowym
na długości 12 km)
2. A4 lub krajowa 79 w stronę Krakowa, potem odbicie na Wieliczkę, Brzesko,
Bochnię a następnie Czchów (też nie jestem pewien, gdyż na A4 koło
Wieliczki oraz koło Bochni były wielkie korki z powodu budowy, a nie mam
pojęcia czy teraz dalej budowa trwa)
3. A4 w stronę Wieliczki, a potem na Gdów i drogą na Czchów lub Limanową
(to chyba wąska byle jaka droga - tez nie wiem, nie jechałem?)
4. coś innego?

Wyjeżdżać będę w piątek po południu koło 16-17, jestem spokojnym kierowcą i
się nie ścigam, więc chciałbym w miarę spokojnie w normalnym ruchu dojechać
o ludzkiej porze bez stania w kilometrowych korkach. Jak by ktoś wiedział
jaka jest obecna sytuacja na drogach w takim dniu (czyli wyjazdy
weekendowe) i o tej porze (mniej więcej oczywiście) i miał jakąs radę którą
trasę wybrać to bardzo proszę o podpowiedź.

2 tygodnie temu jechalem o tej samej porze A4... nie polecam... napotkalem koszmarny korek. Po wyjezdzie z A4 droga na Czchów przez Brzesko i Bochnie bezproblemowa...
--
Pozdrawiam | Krzysiek

Chrzanów - Nowy Sącz którędy w piątek?