Chrześcijanie w końcu się doczekali...

Data: 2009-08-28 14:39:32
Autor: Tzva Adonai
Chrześcijanie w końcu się doczekali...
Sergiej Torop przybrał imię Wissarion i twierdzi, że jest reinkarnacją
Jezusa, który ponownie przyszedł na ziemię tak jak to zapowiedział dwa
tysiące lat temu. Dawny policjant, wyrzucony z pracy za korupcję,
stworzył sektę, skupiającą około 50 tysięcy ludzi. Wyznawcy "Jezusa z
Syberii" porzucili swe domy i majątki i zamieszkali w tajdze,
niedaleko granicy z Mongolią. Żyją tu z tego, co sami uzbierają,
zrobią lub upolują.

http://wiadomosci.wp.pl/gid,11440004,title,Twierdzi-ze-jest-Jezusem-- -zdjecia,galeria.html?ticaid=18a5f&_ticrsn=3

Data: 2009-08-28 15:21:57
Autor: Mariusz Merta
nie sądzę panie kolego, czy uzdrowił kogoś ? a p ropos, z tego co wiem on też nie jada mięsa
j.w.
poza tym, można o nim było poczytać już dwa lata temu...
Mariusz Merta

P.S.
A czy Sanhedryn wezwie go na przesłuchanie ?
:-)))
mme

Data: 2009-08-29 00:51:15
Autor: Slavinka

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Za stworzenie i przywództwo w kryminalnej grupie kłusowniczej.

Chrześcijanie w końcu się doczekali...