Chrzecijasko-buddyjski sojusz w obronie ycia

Data: 2013-10-27 20:30:50
Autor: mi z okienka
Chrzecijasko-buddyjski sojusz w obronie ycia
Data: 2013-10-27 13:11:42
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Chrzecijasko-buddyjski sojusz w obronie ycia
W dniu niedziela, 27 padziernika 2013 20:30:50 UTC+1 uytkownik mi z okienka napisa:
http://www.fronda.pl/a/chrzescijansko-buddyjski-sojusz-w-obronie-zycia,31389.html

A kiedy zmdrzej szczerze humanizujcy ateici?

Data: 2013-10-28 18:56:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chrześcijańsko-buddyjski sojusz w obronie życia
 wrote:

http://www.fronda.pl/a/chrzescijansko-buddyjski-sojusz-w-obronie-zycia,31389.html

Krąg ochrony życia to się nazywa.

Ciekawe, że do palenia papierosów czyli drugiej z największych jatek ludzkości -- - ludzie z pewnym oporem, ale zaczęli się zniechęcać. Żadnego egoisty zatruwającego życie sobie i innym nie cieszy perspektywa, że sam ma jsk w banku, że będzie chorował.

Dlaczego nie do aborcji? Bo dalej dzielą na swoje i cudze. Tak, sztuczne poronienie niszczy Cenne Ludzkie Ciało, ale przede wszystkim nie swoje. Nie zauważają tego, że cała ludzkość jest w pewnym sensie jednym człowiekiem, że ten drugi to też my, a a zatem że nie swoje w przyszłości -- - a zwłaszcza w przyszłym życiu -- - ma zawsze realne szanse stać się swoje.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-10-28 23:36:29
Autor: miś z okienka
Chrześcijańsko-buddyjski sojusz w obronie życia

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomości news:l4m8g8$m4r$1node2.news.atman.pl...
> [...]
|
| Ciekawe, że do palenia papierosów czyli drugiej z największych jatek
| ludzkości -- - ludzie z pewnym oporem, ale zaczęli się zniechęcać.

Ja również się zniechęciłem...  Ale zanim umrę na taką lub inną chorobę, mam szanse podejmować decyzje co do swojego życia.

> [...]
| ten drugi to też my, a a zatem że nie swoje w przyszłości -- - a zwłaszcza w
| przyszłym życiu -- - ma zawsze realne szanse stać się swoje.

Tu nie chodzi tylko o prawo karmy, czy o prawa boże. Jeśli przestaniemy
bezsensownie zabijać istoty takie jak zwierzęta czy ludzkie płody, wzrośnie
również znaczenie ludzkiego życia.

Data: 2013-10-29 14:30:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
 wrote:

> [...]

bezsensownie zabijać istoty takie jak zwierzęta czy ludzkie płody,
wzrośnie również znaczenie ludzkiego życia.

A tak przy okazji, widzę, że podkreślasz solidarność buddyzmu z chrześcijaństwem to pewnie się nie piszesz na ten posthippiesowski dagawor/volkisch-mariaż buddyzmu z neopogaństwem i panslawizmem, który propagują m.in. Czesław Białczyński i Wojciech Jóźwiak. Nie mówiąc o panach Sz., B. i mojej skromnej osobie.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-10-29 17:03:58
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4od9u$nq$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| > |

| > |
| > |

| A tak przy okazji, widzę, że podkreślasz solidarność buddyzmu z
| chrześcijaństwem

Link który podałem jest chyba jedynym przypadkiem takiego sojuszu. Poza tym nie widzę powodów do jakichś sojuszy pomiędzy religiami - każda ma własną drogę. Natomiast wzajemne się przenikanie może być korzystne dla wszystkich.

 to pewnie się nie piszesz na ten posthippiesowski
| dagawor/volkisch-mariaż buddyzmu z neopogaństwem i panslawizmem,

Jaki miałby być cel takich mariaży? Szukanie paralel miedzy mitologicznymi postaciami? (Brahma-Światowid itd..) A może Budda maiłby sie zadeklarować jako aryjczyk?
Luźne przenikanie się Hellenizmu z Buddyzmem miało pozytywny wpływ na obie kultury. Grecka filozofia wzboganiła się o nowe prądy, tymczasem buddyści nauczyli się rzeźbić posagi Buddy według helleńskich kanonów.

Data: 2013-10-30 00:42:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
 wrote:

Jaki miałby być cel takich mariaży? Szukanie paralel miedzy mitologicznymi
postaciami? (Brahma-Światowid itd..) A może Budda maiłby sie zadeklarować
jako aryjczyk?

Przecież określany jest w pismach jako Arya Gautama co przy kaście z jakiej pochodził stawia Jego pochodzenie oczywistym. Arya to właśnie jest słowo sanskryckie, które oznacza szlachetny, czcigodny. Czyli cztery szlachetne prawdy to są z samego założenia aryjskie prawdy, tu niczego nie trzeba określać, nikt się nie musiał deklarować. Jeszcze jeden wątek o Buddzie Śakyamuni mówi się, że miał złocisty kolor skóry. Na jaki kolor opalają się przeważnie obecni krajowcy w Indiach to wiadomo -- - ciemna miedź czy brąz karnacji nie mają nic wspólnego ze złotem. Na złoty kolor nawet nie opala się rasa śródziemnomorska Europy, a wyłącznie rasy aryjskie, w tym nordycka oraz zbliżona do niej dawna scytyjska, której to ostatniej pozostałości w Afganistanie i Pakistanie czasem odradzają się -- - w plemieniu Kafirów. Budda określany jest jako Śakyamuni albo Śakyasimha -- - mędrzec czyli lew Śakyów, indyjsko-nepalskiego plemienia/kasty kszatrijów pochodzenia scytyjsko-tocharskiego.

Luźne przenikanie się Hellenizmu z Buddyzmem miało pozytywny wpływ na obie
kultury. Grecka filozofia wzboganiła się o nowe prądy, tymczasem buddyści
nauczyli się rzeźbić posagi Buddy według helleńskich kanonów.

Na ten ostatni temat jest albo był kanał na Judupie prowadzony przez pewnego afgańskiego buddystę -- - przeciwnika islamu i piewcę rasy aryjskiej. Gość wiązał z tym kanałem nadzieję, że rząd Stanów Zjednoczonych planuje poprzeć wysiłki dawnej afgańskiej partii narodowych socjalistów jeszcze z czasu panowania monarchii i na miejscu obecnego Kabulu zbudować nowoczesną aryjską metropolię niosącą światło Szambhali -- - jeżeli trzeba to ogniem i mieczem -- - zmuzułmanionym narodom Środkowego Wschodu. (BTW. Tak dla przypomnienia również w Iranie ostatni szachowie i ich świta usiłowali wprowadzić na nowo porządek aryjski.) Niestety ktoś zakazał tego kanału w Polsce i nie wiem, czy jeszcze funkcjonuje, nazwy użytkownika też nie pamiętam. Wiem, że przed kilku laty sporo edukowałem się politycznie z tego kanału.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-10-30 15:18:52
Autor: miś z okienka
Chrześcijańsko-buddyjski sojusz w obronie życia

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomości news:l4ph5k$s3d$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| sanskryckie, które oznacza szlachetny, czcigodny. Czyli cztery szlachetne
| prawdy to są z samego założenia aryjskie prawdy

Buddyjskie prawdy są szlachetne nie z powodu rasowego pochodzenia Siakjamuniego, ale z powodu tego, co ten człowiek osiągnął. Czyli stan, który jest nieuwarunkowany przez czynniki zewnetrzne, jak na przykład ludzka rasa. Gdy nauki Buddy zostały wyparte z terenów aryjskich, ich depozytariuszami stali się skośnoocy mongoloidzi.

Data: 2013-10-30 15:20:00
Autor: miś z okienka
> [...]

| metropolię niosącą światło Szambhali -- - jeżeli trzeba to ogniem i mieczem

Światła Szambali nie da się zaprowadzić ogniem i mieczem.

| -- - zmuzułmanionym narodom Środkowego Wschodu. (BTW. Tak dla przypomnienia
| również w Iranie ostatni szachowie i ich świta usiłowali wprowadzić na nowo
| porządek aryjski.)

Może coś tam usiłowali, ale w tych metodach islam okazał się być skuteczniejszy.

Chrzecijasko-buddyjski sojusz w obronie ycia