Chrześcijaństwo w UE.

Data: 2011-06-01 03:54:10
Autor: cirrus
Chrześcijaństwo w UE.
# -- -- - Pan prezes Jarosław Kaczyński obwieścił był właśnie, że priorytetem polskiej prezydencji w Unii winna być "obrona chrześcijan na świecie". Jakież to ambitne, jakież świeże i odkrywcze jakież. Do tego na dokładkę, "szerzenie nauki Jana Pawła II". A jak czasu starczy, no to spróbujemy zająć się jeszcze (choć bez ciśnienia i napinania się)  innymi problemami, choć o nieporównanie już mniejszej wadze. Takimi jak wspólna polityka budżetowa, rolna, czy energetyczna. Przyznacie jednak, że świetle tych chrześcijan co to ich trza bronić, są to problemy raczej wydumane, marginalne, takie typowe zawracanie dupy.

W związku z powyższym, jako obywatel i patriota oczywiście, jestem dumny z tak postawionych zadań i podpisuje się nimi obiema mymi rękamy, nogamy i czym tam jeszcze trzeba. I mimo, że jestem w wieku zdecydowanie post-poborowym, to w razie czego piersią mą (jeśli będą mnie chcieli) i służbowym karabinem, jestem gotów bronić chrześcijaństwa ze sił wszystkich. A ponieważ w takim Tel Avivie na przykład, posiadam mieszkanie całkiem wygodne, to dziś już deklaruję, że jakiś wyższy oficer polskiego korpusu ekspedycyjnego (gdyby doszło co do czego), może tam na kwaterze stanąć i przyrzekam, że grosza za to nie wezmę, bo trza rodaków w misji cywilizacyjnej wspierać.? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfc3z

--
stevep