Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców

Data: 2017-01-12 10:05:14
Autor: quent
Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
On 11.01.2017 18:38, re wrote:
Kiedy się to bezprawie skończy ?

Nigdy.
Państwo stara się być opiekuńcze. Ludzie tego chcą.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-01-12 10:16:01
Autor: miumiu

Użytkownik "quent" <xx@xx.com> napisał w wiadomości news:o57gpb$703$2dont-email.me...
On 11.01.2017 18:38, re wrote:
Kiedy się to bezprawie skończy ?

Nigdy.
Państwo stara się być opiekuńcze. Ludzie tego chcą.

Opiekuńczość na tym polu wcale akurat mi nie przeszkadza. Jestem nawet za częstszymi kontrolami trzezwosci. Statystycznie taka kontrola zdarza mi się raz na rok-dwa lata.

Pzdr

Data: 2017-01-12 10:29:49
Autor: quent
Chujki dalej kontroluj� trze�wo�� kierowc�w
On 12.01.2017 10:16, miumiu wrote:
U?ytkownik "quent" <xx@xx.com> napisa? w wiadomo?ci
> [...]
On 11.01.2017 18:38, re wrote:
Kiedy si? to bezprawie sko?czy ?

Nigdy.
Pa?stwo stara si? by? opieku?cze. Ludzie tego chc?.

Opieku?czo?? na tym polu wcale akurat mi nie przeszkadza. Jestem nawet za
cz?stszymi kontrolami trzezwosci. Statystycznie taka kontrola zdarza mi si?
raz na rok-dwa lata.

O proszę... tak jak mówiłem.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-01-12 13:36:58
Autor: t-1
W dniu 2017-01-12 o 10:29, quent pisze:
[...]

Zamiłowanie do kontroli trzeźwości.
Jak się takie zboczenie nazywa?

Data: 2017-01-12 13:42:32
Autor: quent
On 12.01.2017 13:36, t-1 wrote:
Zamiłowanie do kontroli trzeźwości.
Jak się takie zboczenie nazywa?

Kontrola trzeźwości czy dowolna inna - normalny ludzki pospolity odruch z którego oczywiście nikt nie powinien być dumny.
Sęk w tym aby tacy pospolici ludzie nie mieli wpływu na stanowione prawo.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-01-15 19:00:49
Autor: Budzik
Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w
Użytkownik t-1 t-1@todlaspamu.pl ...

[...]

Ale wiesz, ze co do zasady - to dobrze, ze pijani nie prowadzą samochodów.
Diabeł jak zwykle jest w szczegółach - po co łapać tych co maja 0,2 - 0,5... i zabierać czas policjantom ktorzy mogliby przeznaczyc go na łapanie tych naprawde niebezpiecznych...?

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

Data: 2017-01-15 20:14:27
Autor: Shrek
W dniu 15.01.2017 o 20:00, Budzik pisze:

[...]

A co za różnica? Sztuka jest sztuka.

Shrek

Data: 2017-01-15 23:01:00
Autor: Budzik
Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Dla statystyk - zadna.
Dla bezpieczenstwa - spora.

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2017-01-16 08:38:08
Autor: Shrek
W dniu 16.01.2017 o 00:01, Budzik pisze:

[...]

A komendanta powiatowego to ze statystyk czy bezpieczeństwa rozliczają? Niestety - jakby od jutra ustalili, że pijany to jest ten co ma powyżej 0,2 promila albo czerwoną czapkę, to sądy zostałyby zalane czerwonymi kapeluszami. Komendantowi bez różnicy.

Shrek

Data: 2017-01-16 20:00:47
Autor: Budzik
[...]

To trzeba to zmienić zamiast czepiać się bogu ducha winnych obywateli!

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-01-16 22:18:04
Autor: Shrek
W dniu 16.01.2017 o 21:00, Budzik pisze:

[...]

Wystarczy zmienić limit na cywilizowany (wskaźnikiem cywilizacji może byc na przykład ilość wypadków na 1000 obywateli). Jak będą jebać tych powyżej 0,5 to ja im tylko przyklasnę.

Shrek

Data: 2017-01-16 22:54:51
Autor: re
Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w

Użytkownik "Shrek"

[...]

-- -
No, a tu chodzi o te tysiące obywateli zatrzymanych bez podstawy prawnej.

Data: 2017-01-15 22:20:57
Autor: re
Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w

Użytkownik "Budzik"

[...]

Oni nikogo nie łapią. Można znaleźć filmik, jak to ktoś zadzwonił na policję, że widzi dziwnie jadący samochód podejrzewając kierowcę o nietrzeźwość i potem kilometrami jechał za nim bez efektu.

Data: 2017-01-14 18:27:14
Autor: re
Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców

Użytkownik "miumiu"

[...]

Powinieneś kontrolować się codziennie i ... całe dnie siedzieć w klatce

Data: 2017-01-16 11:13:44
Autor: miumiu
[...]

Nie zamierzam przepraszac za to, że jestem za łapaniem pijaków na drodze. Innej metody niz łapanka na drodze nie ma. Jesli to jest dla ciebie jakis problem to przestan chlac i wsiadac za kółko.

Data: 2017-01-16 15:57:35
Autor: Wiesiaczek
Chujki dalej kontrolują trzeĹşwość Q1|BHžŽŒsv÷
W dniu 16.01.2017 o 11:13, miumiu pisze:
[...]

Doskonale wpisujesz się w obecny system.
Pozwól sobie jeszcze wpiąć kolczyk z czipem w ucho i zamknąć w zagrodzie a będziesz żył długo i bezpiecznie - już państwowe organa o to zadbają.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-01-16 19:52:17
Autor: re
[...]

No i właśnie z takimi chujkami jak Ty trzeba walczyć. Główno wiedzą, ale będą kontrolowali.

Data: 2017-01-12 14:35:28
Autor: J.F.
Użytkownik "quent"  napisał w wiadomości
On 11.01.2017 18:38, re wrote:
Kiedy się to bezprawie skończy ?
Nigdy.
Państwo stara się być opiekuńcze. Ludzie tego chcą.

A w przypadku rowerzystow sie jednak dalo.
Wodka silniejsza niz panstwo :-)

J.

Data: 2017-01-15 19:00:50
Autor: Budzik
[...]

Złapali tak duzo bogu ducha winnych ludzi, ze juz nie wiedzieli co z nimi zrobić.
W tym przypadku całe szczescie ze jestesmy stosunkowo biednym krajem...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2017-01-15 20:18:21
Autor: J.F.
Dnia Sun, 15 Jan 2017 19:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

No nie, zlapali uczciwie tak duzo pijanych przestepcow, ze az sie
problem z tego zrobil, i trzeba sie bylo z przestepcza dzialalnoscia
pogodzic i ja zalegalizowac :-)

J.

Data: 2017-01-15 23:01:00
Autor: Budzik
[...]

Nadajesz się na urzednika ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców