Chujnia ma ciąg dalszy

Data: 2013-05-06 21:42:19
Autor: abc
Chujnia ma ciąg dalszy
Aktorka Joanna Szczepkowska znów naraża się politpoprawnemu mainstreamowi.

Po słowach o gejowskim lobbingu w teatrze, aktorka na łamach "Wysokich
Obcasów" ( jak długo jeszcze tolerowana będzie wywrotowa postawa aktorki w
mekce "postępowców"?) uderza w tych, którzy akceptowali żałosne nazwanie
papieża ch.przez dyrektor teatru w Poznaniu.

Jeszcze kilka tygodni temu taka myśl nie przyszłaby mi do głowy. Teraz
jednak, kiedy dyskusja o tolerancji i wolności słowa zaczęła mnie mocno
dotyczyć, zadałam sobie wiele pytań, a między nimi takie: a jakbym napisała
na Facebooku: ''Spotkałam jakiegoś ch... rabina''? Bo załóżmy, że wiem o nim
coś, co go dyskwalifikuje.

Gdybym napisała coś takiego, to ci sami ludzie, którzy bronią wpisu Ewy
Wójciak o ch... papieżu, napadliby na mnie ze zdwojoną siłą.

Może zostawmy religię żydowską. Gdybym napisała to samo o kimś, kto wzbudza
szacunek wśród muzułmanów? Tak po prostu, prywatnie, na Facebooku?

Czy to mogłoby przejść niezauważenie i być potraktowane jako zupełnie
osobista korespondencja?

- pyta w felietonie Szczepkowska, która przytacza swoją wizytę w jednym z
programów telewizyjnych, w którym rozmawiano o polskie tolerancji.

Więcej
http://wnas.pl/artykuly/1720-szczepkowska-a-gdybym-napisala-na-facebooku-spotkalam-jakiegos-ch-rabina

Data: 2013-05-06 14:27:26
Autor: Leming Show
Chujnia ma ciąg dalszy
No to niech napisze: "spotkalam takiego chuja rabina xxxx, bedzie
skonczona." W zasadzie do muzulmanow i zydow nie mam nic, uwazam tylko
ze w przyrodzie powinna panowac rownowaga, jesli  muzulmanie atakowali
by polskie wartosci to byli by jebani. Tego muzulmanie nie robia, zyja
sobie odkad dostali od krola ziemie, nikomu nie wadza, niech sobie
zyja. Zydzi poczynaj sobie coraz odwazniej, razi mnie jak to okreslil
prof.Wolniewicz "spozniony antyklerykalizm" dlatego wyrazam swoje
zdanie o zydach, jako kontratak. Nie to zebym klepal pacierze trzy
razy dziennie i byl fanatycznym katolem, ot tak uwazam ze powinna byc
zachowana rownowaga tyle i az tyle. Nie chce pozwolic aby zydzi
wchodzili w butach do mojego domu, ani tym bardziej brac udzialu w
narodowej zrzutce pieniedzy (projekt Heart), pewnikiem kredytowanej
przez samych zydow, na jakies zadoscuczynienia za hololoko, nie bylo
mnie wtedy na swiecie.
Co zas sie tyczy wyciagania kasy z polskiej kiesy to standardowo.
Michalkiewicz na wesolo:
https://www.youtube.com/watch?v=5D_IbSD2nUs

Pietrzak jeszcze weselej:
https://www.youtube.com/watch?v=b9vs1IeG7Co

Itp. itd. byle zepchnac lewactwo, niekoniecznie bez uszczerbku na
zdrowiu. Trzeba pamietac o konstytucji, niedozwolone jest przejecie
wladzy przemoca, zabronione jest tez lub jak kto woli nie wskazane
"zle mowienie o zydach" - pamietaj obuch antysemityzmu wisi w
powietrzu. http://www.rp.pl/artykul/552823.html

Chujnia ma ciąg dalszy