Chusteczki do czyszczenia LCD

Data: 2009-05-08 08:27:07
Autor:
Chusteczki do czyszczenia LCD
Mam panel LCD EIZO o matowej powierzchni i teraz po zakupie produktu o
wdzięcznej nazwie Bantex LCD/TFT Clean "Chusteczki czyszczące do matryc LCD/
TFT
"
http://preview.tinyurl.com/canoo2 za całe 15PLN nie wiem czy nie zniszczą
powłoki panelu. Miał może Ktoś z nimi styczność? Są bezpieczne czy wręcz
przeciwnie ?

Przede wszystkim trzeba pamięteć, że czyści się na zimnej matrycy, inaczej smugi zostają.
Korzystam od jakichś 3 lat z podobnych (będzie kilkadziesiąt czyszczeń) na matowym monitorze i nie ma problemu.
Ostatnio przerzuciłem się na spray do LCD + specjalne suche ściereczki - w pracy mi to połączenie dobrze działa- ale bez szczególnego powodu.
Trzeba uważać, żeby nie stosować nieodpowiednich środków, bo po użyciu po paru tygodniach można się przykro zaskoczyć- jak powłoka zacznie schodzić/
matowieć na przykład.

--

Chusteczki do czyszczenia LCD