Chwalą Kopacz za grypę.

Data: 2010-06-26 08:17:09
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
Chwalą Kopacz za grypę.
Członkowie Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy pochwalili wczoraj polską minister zdrowia Ewę Kopacz za to, że nie poddała się naciskom i nie kupiła szczepionki na świńską grypę.
W opinii członków zgromadzenia była to "mądra i odważna decyzja". Dyskusja o szczepionce poprzedziła przyjęcie przez zgromadzenie rezolucji uznającej ogłoszenie w ubiegłym roku przez Światową Organizację Zdrowia pandemii grypy A/H1N1 za nieuzasadnione i wzywającej do większej rozwagi w podobnych sprawach w przyszłości.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8066669,Chwala_Kopacz_za_grype.html#ixzz0rwAaa4qx

Przemysław Warzywny

--

Ja, Jarosław Kaczyński kandydat na prezydenta RP, na wiecu wyborczym w
Lublinie rozpowszechniłem informację, że Bronisław Komorowski chce, aby

 - tak brzmi sprostowanie które prezes PiS musi zamieścić w TVP1 i TVN.

Chwalą Kopacz za grypę.