Chwalę PO

Data: 2011-01-18 19:08:17
Autor: u2
Chwalę PO
... ujawnili co wiedzą dopiero kiedy MAK ujawnił swój raport :)

Data: 2011-01-18 18:10:47
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:08:17 +0100, u2 wrote:

.. ujawnili co wiedzą dopiero kiedy MAK ujawnił swój raport :)

A widzisz, chwycili Ruskich za jaja, i teraz kacap musi zmienić raport, lub ujawnić wszystko co działo sie na wieży

Data: 2011-01-18 18:37:42
Autor: pbserwator
Chwalę PO
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):
> [...]

A widzisz, chwycili Ruskich za jaja, i teraz kacap musi zmienić raport, lub ujawnić wszystko co działo sie na wieży

jest dokladnie odwrotnie. Znasz to:

chwycił Kozak Tatarzyna, a Tatarzyn za łeb trzyma:))

Data: 2011-01-18 19:12:33
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:10, wasabi pisze:
[...]

Nic nie musi. Nie znasz ruskich, albo udajesz że nie znasz.

Będą `waliać duraka` ile wlezie.

Data: 2011-01-18 18:23:55
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:12:33 +0100, u2 wrote:

[...]

na razie nasi ich za jaja trzymają, teraz ich ruch, z tego co wiadomo maja ruscy opublikować całość zapisu w wieży, co juz jest smieszne bo podobno MAK definitywnie zamknął sprawę jak i komisja przy Putinie, czyli jestem ciekaw jako kto te zapisy opublikują ?

Data: 2011-01-18 18:40:21
Autor: obserwator
Chwalę PO
[...]

....no i wlasnie w ten sposob zamiast poprawic stosunki z rosyjskim sasiadem
jak obiecywal rzad Tuska, polityka Tuska doprowadzi do ich powaznego pogorszenia.

Data: 2011-01-18 18:51:36
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 18:40:21 +0000,  obserwator wrote:

[...]

Piszesz to z ironią, doskonale wiesz ze wytykanie ruskim błędów musi pogorszyć stosunki między krajami.

Data: 2011-01-18 19:54:20
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:51, wasabi pisze:
Piszesz to z ironią, doskonale wiesz ze wytykanie ruskim błędów musi pogorszyć stosunki między krajami.

Musi to na Rusi. A skoro błędy ruskich doprowadziły do katastrofy to
należy je wytknąć.

Data: 2011-01-18 19:19:47
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:54:20 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-01-18 19:51, wasabi pisze:
Piszesz to z ironią, doskonale wiesz ze wytykanie ruskim błędów musi
pogorszyć stosunki między krajami.

Musi to na Rusi.

Ale my o Rusi, a jak sam piszesz to tam "musi"

A skoro błędy ruskich doprowadziły do katastrofy to
należy je wytknąć.

Pytanie był inne "czy wytknięcie błedów nie pogorszy stosunków" wiec do tego sie odniosłem.

Data: 2011-01-18 20:26:22
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 20:19, wasabi pisze:
Musi to na Rusi.
Ale my o Rusi, a jak sam piszesz to tam "musi"

Tam jest wszystko centralnie sterowane zgodnie z leninowską zasadą.

Tylko im za bardzo nie wychodzi :)

>A skoro błędy ruskich doprowadziły do katastrofy to
> należy je wytknąć.
Pytanie był inne "czy wytknięcie błedów nie pogorszy stosunków" wiec do tego sie odniosłem.

Jakich stosunków ? Puszczą transport samochodowo - kolejowy rurą w
Bałtyku ? :)

Data: 2011-01-18 19:29:17
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:23, wasabi pisze:
> [...]
na razie nasi ich za jaja trzymają, teraz ich ruch, z tego co wiadomo maja ruscy opublikować całość zapisu w wieży, co juz jest smieszne bo podobno MAK definitywnie zamknął sprawę jak i komisja przy Putinie, czyli jestem ciekaw jako kto te zapisy opublikują ?

Będą ściemniać ile wlezie. Zareagowali szybko kiedy Donek  się oburzył
na pokaz na projekt MAK-u, w którym wytknięto błędy polskiego rządu.

Teraz będą trzymać ruski miesiąc to co mają opublikować. Poczekaliśmy 9
miesięcy, możemy poczekać kolejne. POlska, nie się nie stało :)

Data: 2011-01-18 18:54:14
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:29:17 +0100, u2 wrote:

> [...]

Teraz będą trzymać ruski miesiąc to co mają opublikować. Poczekaliśmy 9
miesięcy, możemy poczekać kolejne. POlska, nie się nie stało :)

nie widziałem katastrofy ktora była by tak szybko zbadana, głupi samolot co wpadł do rzeki Hudson (nie rozbił się, nikt nie zginął), amerykańce coś ponad 9 miechów badali przyczyny, a wszystko mieli w całości. A tutaj mamy już raport.
Popatrz ile trwało badanie przyczyn rozwalenia sie Concorde i porównaj czas. Wg. mnie za duża jest presja polityczna.

Data: 2011-01-18 19:59:39
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:54, wasabi pisze:

Popatrz ile trwało badanie przyczyn rozwalenia sie Concorde i porównaj czas. Wg. mnie za duża jest presja polityczna.

Presja presją, ale MAK nie jest prokuratorskich uprawnień więc
polityczne naciski u ruskich, były są i będą.

Zobacz jak GWno chwaliło ruskich w tej sprawie, a ganiło kiedy Putin
powiedział że złodziej powinen siedzieć w więzieniu. Dwojnyje standarty
jak mawiają sami ruscy. :)

Data: 2011-01-18 19:05:57
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:59:39 +0100, u2 wrote:

[...]

a u nas nie ma ? Tu i tu są naciski.

Zobacz jak GWno chwaliło ruskich w tej sprawie, a ganiło kiedy Putin
powiedział że złodziej powinen siedzieć w więzieniu. Dwojnyje standarty
jak mawiają sami ruscy. :)

Gazeta ma pisać tak jak jest, a nie sprzyjać jakiejś opcji czy państwu.

Data: 2011-01-18 20:10:43
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 20:05, wasabi pisze:
Presja presją, ale MAK nie jest prokuratorskich uprawnień więc
> polityczne naciski u ruskich, były są i będą.

a u nas nie ma ? Tu i tu są naciski.

Jednak wolę polską prokuraturę od ruskiej. Potrafi wszechstronnie
przeanalizować katastrofę. Nie to co MAK.

> [...]
> jak mawiają sami ruscy. :)
Gazeta ma pisać tak jak jest, a nie sprzyjać jakiejś opcji czy państwu.

GWno takie nie jest. Jest stronnicze od samego początku. Kiedyś mnie to
nawet bawiło. Teraz GWno wyrzucam do szamba.

Data: 2011-01-18 19:18:22
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 20:10:43 +0100, u2 wrote:

> [...]
a u nas nie ma ? Tu i tu są naciski.

Jednak wolę polską prokuraturę od ruskiej. Potrafi wszechstronnie
przeanalizować katastrofę. Nie to co MAK.

Cieszę się ze tak myslisz, ja też wolę to co nasze, tylko boję się że prawda będzie bardzo bolesna dla Polski i napiętnuje jeszcze bardziej nasze narodowe wady.

> [...]

GWno takie nie jest. Jest stronnicze od samego początku. Kiedyś mnie to
nawet bawiło. Teraz GWno wyrzucam do szamba.

Każda gazeta jest stronnicza w jakiś sensie, jednak o anty-polskość nie podejrzewam żadnej.

Data: 2011-01-18 20:24:15
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 20:18, wasabi pisze:
> [...]
Cieszę się ze tak myslisz, ja też wolę to co nasze, tylko boję się że prawda będzie bardzo bolesna dla Polski i napiętnuje jeszcze bardziej nasze narodowe wady.

Miało tak być po opublikowaniu stenogramów z wieży.

A wyszło dokładnie odwrotnie.

> nawet bawiło. Teraz GWno wyrzucam do szamba.
Każda gazeta jest stronnicza w jakiś sensie, jednak o anty-polskość nie podejrzewam żadnej.

Wszystkie większe merdia są w rękach zagranicznych koncernów.

Trudno się dziwić ich stronniczym niusom.

GWno jako jedyne jest w rękach obywateli Polski, ale nie oznacza to, że
nie mają sympatii prożydowskich. Zwłaszcza, że 'goje' nie mają prawa
wstępu do redakcji. Bronią Żydów do upadłego, nawet jeśli są
zbrodniarzami stalinowskimi.

Jedynie Gazetę Polską można poczytać bez zażenowania.

Data: 2011-01-18 19:40:52
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 20:24:15 +0100, u2 wrote:

> [...]
nasze narodowe wady.

Miało tak być po opublikowaniu stenogramów z wieży.

jak odwrotnie ? że winna jest też wieża ? przecież o tym już mówili wczesniej

> [...]
podejrzewam żadnej.

Wszystkie większe merdia są w rękach zagranicznych koncernów.

Trudno się dziwić ich stronniczym niusom.

które media są w ruskich rękach ?

[...]

mi tam żydzi, czarni, indianie, żółci i inni nie wadzą

Jedynie Gazetę Polską można poczytać bez zażenowania.

aleś pojechał po bandzie....

Data: 2011-01-18 20:42:52
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 20:40, wasabi pisze:

> A wyszło dokładnie odwrotnie.

jak odwrotnie ? że winna jest też wieża ? przecież o tym już mówili wczesniej

Kto mówił ?

mi tam żydzi, czarni, indianie, żółci i inni nie wadzą

Ty podły rasisto !

Jedynie Gazetę Polską można poczytać bez zażenowania.

aleś pojechał po bandzie....

Pełobandzie.

Data: 2011-01-18 20:47:07
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 20:42, u2 pisze:
Jedynie Gazetę Polską można poczytać bez zażenowania.
> aleś pojechał po bandzie....
Pełobandzie.

Zastanawiałeś się dlaczego taki Kwass, członek PZPR i SLD, poparł
Komorowskiego w ostatnich wyborach ? Poczytaj sobie o pewnej willi w
Kazimierzu Dolnym. Pisali o tym w GP :)

Data: 2011-01-18 22:00:45
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 20:47:07 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-01-18 20:42, u2 pisze:
Jedynie Gazetę Polską można poczytać bez zażenowania.
> aleś pojechał po bandzie....
Pełobandzie.

nie lubię PO, PiS i SLD bo to banda po jednych pieniądzach która patrzy tylko na koryto i w dupie ma szarego człowieka

Zastanawiałeś się dlaczego taki Kwass, członek PZPR i SLD, poparł
Komorowskiego w ostatnich wyborach ?

A mnie do dziś zastanawia dlaczego Leper publicznie poparł Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku a potem został marszałkiem sejmu.Zastanawiałeś się ? Dalej myslisz ze politycy PiS/PO/SLD dalej mają na mysli twoje dobro czy swoje koryto ?

Poczytaj sobie o pewnej willi w
Kazimierzu Dolnym. Pisali o tym w GP :)

że kupiło je CBA ?

Data: 2011-01-18 19:18:01
Autor: jedrus
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:12, u2 pisze:

.. ujawnili co wiedzą dopiero kiedy MAK ujawnił swój raport :)

A widzisz, chwycili Ruskich za jaja, i teraz kacap musi zmienić raport,
lub ujawnić wszystko co działo sie na wieży

Nic nie musi. Nie znasz ruskich, albo udajesz Ĺźe nie znasz.

Będą `waliać duraka` ile wlezie.

pisu w tym nie przebija

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-18 19:19:07
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:18, jedrus pisze:
Nic nie musi. Nie znasz ruskich, albo udajesz że nie znasz.

Będą `waliać duraka` ile wlezie.

pisu w tym nie przebija

Raczej GWna takiego jak ty :)

Data: 2011-01-18 20:20:41
Autor: the_foe
Chwalę PO
[...]

jak zawsze maja cos w zanadrzu. Poczekaja az sie wyprztykamy i walna jakas bombe znikąd.

--
the_foe

Data: 2011-01-18 19:47:11
Autor: boukun
Chwalę PO

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ih4l37$1go$12news.net.icm.edu.pl...
[...]

He, he, he, bo to musiało wyjść od strony polskiej. Taki był scenariusz...

boukun

Data: 2011-01-18 19:16:49
Autor: jedrus
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:08, u2 pisze:
.. ujawnili co wiedzą dopiero kiedy MAK ujawnił swój raport :)

Na tym wlasnie polega m.in. konwencja chicagowska, ze mozna ujawnic po roporcie. Tyle tu trollujesz a ABCadla nie znasz. Ile placa ci za ujadanie na p.s.p ?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-18 19:21:12
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:16, jedrus pisze:
[...]

Z Gwna powstałeś, w GWno powrócisz.

Po tym jak ruscy dali prztyczka w nos dla Donka ten się oburzył i
zareagował emocjonalnie na pokaz, co wypunktowal Miedwiediew.

Data: 2011-01-18 18:25:13
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:21:12 +0100, u2 wrote:

[...]

przed chwilą pisałeś "każdy sądzi po sobie" i tak na siebie jechać ?

Data: 2011-01-18 19:30:50
Autor: u2
Chwalę PO

Data: 2011-01-18 18:49:21
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:30:50 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-01-18 19:25, wasabi pisze:
Z Gwna powstałeś, w GWno powrócisz.

przed chwilą pisałeś "każdy sądzi po sobie" i tak na siebie jechać ?

popatrz w lustro, gwiazda na czole ci nie odbiła ?

Data: 2011-01-18 19:50:58
Autor: u2
Chwalę PO
W dniu 2011-01-18 19:49, wasabi pisze:
Napisałem do ciebie sowiecki sługusie :)
popatrz w lustro, gwiazda na czole ci nie odbiła ?

Patrzę na twoją pisaninę, sługusie.

Data: 2011-01-18 19:20:25
Autor: wasabi
Chwalę PO
On Tue, 18 Jan 2011 19:50:58 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-01-18 19:49, wasabi pisze:
Napisałem do ciebie sowiecki sługusie :)
popatrz w lustro, gwiazda na czole ci nie odbiła ?

Patrzę na twoją pisaninę, sługusie.

"każdy sądzi po sobie"

Data: 2011-01-18 19:46:26
Autor: boukun
Chwalę PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d35d715$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
.. ujawnili co wiedzą dopiero kiedy MAK ujawnił swój raport :)

Chcieli oszczędzić PiSomatołów. Nie dało się, sami się prosili...

boukun

Chwalę PO