Chwalę się - 250tys. km

Data: 2015-06-14 23:24:48
Autor: lublex
Chwalę się - 250tys. km
W dniu niedziela, 14 czerwca 2015 20:06:06 UTC+2 użytkownik pbanasik z napisał:
Witam grupę,

Właśnie dzisiaj stuknęło 250tys. km mojej poczciwej Corsie B'98 1..0 12V.

Bo corsy fajne są. Moja corsa C z 2002 ma 262 kkm, z tego ponad 200 na LPG. W silniku 1.2 16V (benzyna) nic nie robione. A ogólnie to z napędu wymieniłem sprzęgło. Poza eksploatacyjnymi pierdołami grubszych napraw nie było. Nawet tłumik ma oryginalny :)

Pozdr
lublex

Data: 2015-06-15 11:08:29
Autor: RD
Chwalę się - 250tys. km
W dniu 2015-06-15 o 08:24, lublex pisze:
[...]

Podzielisz się może, czy miasto, czy poza? Stoi pod chmurką, czy w garażu? Jeździ trasy, czy krótkie odcinki? Z tego co napisałeś, wychodzi jakieś 1700km/mies., co by znaczyło, że raczej dojazdy do pracy, na zakupy, itepe.?

Data: 2015-06-15 03:00:53
Autor: lublex
Chwalę się - 250tys. km
W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2015 11:08:32 UTC+2 użytkownik RD napisał:

Podzielisz się może, czy miasto, czy poza? Stoi pod chmurką, czy w garażu? Jeździ trasy, czy krótkie odcinki? ...

W dwa lata pierwszy właściciel zrobił ponad 100 tys. Potem już ja. Corsa to taki podręczny "miejski" osiołek do dojazdów do pracy, zakupy itp. Drugi, a bywa że nawet trzeci w rodzinie. Ale czasami pojadę gdzieś dalej. Jak trzeba było to na Olimpiadę w Londynie dojechał i wrócił. Od kiedy jest u mnie cały czas garażowany. Mam dobrego mechanika od opla. Trochę sam robię. Blacha zdrowa, taniutki w eksploatacji (LPG), to do złomowania u mnie zostanie.

Pozdr
lublex

Data: 2015-06-16 16:40:21
Autor: Pszemol
Chwalę się - 250tys. km
"lublex" <lublex@o2.pl> wrote in message news:3d60c201-1b7e-44ca-9bf6-c0d280ee7c76googlegroups.com...
[...]

Po co Ci ten mechanik skoro to takie niezawodne auto?
Ja nie znam żadnych mechaników do swoich hond i toyot...

Data: 2015-06-17 11:57:50
Autor: RD
Chwalę się - 250tys. km
napisał:

[...]

A ja od swojej Toyoty znam. Znam też takich, co w niektórych przypadkach za głowy się łapią, jak patrzą na silnik D-4D i mówią, żeby sprzedać albo zmienić silnik. Są też tacy, do których jak się zajeżdża, to znają przypadłości D-4D i od razu umawiają termin i podają kwotę z grubsza za usługę. *Specjalizują* się w Toyotach, Hondach, Nissanach,...

Sam mam Toyotę i chwalę sobie jej niezawodność, ale podkładki pod wtryskami trzeba było wymienić. Przez ostatnie 150tys. dwa razy.

I przestań w tym wątku już lansować japonki.

Data: 2015-06-17 11:48:09
Autor: Pszemol
Chwalę się - 250tys. km
"RD" <rd@grupy.com1> wrote in message news:mlrgb0$mub$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak słucham takich doradców to uciekam zanim moje auto dotkną.

Sam mam Toyotę i chwalę sobie jej niezawodność, ale podkładki pod wtryskami trzeba było wymienić. Przez ostatnie 150tys. dwa razy.

Byłeś u speca? :-)

I przestań w tym wątku już lansować japonki.

Dlaczego?

Data: 2015-06-17 23:57:41
Autor: RD
Chwalę się - 250tys. km
W dniu 2015-06-17 o 18:48, Pszemol pisze:

I przestań w tym wątku już lansować japonki.

Dlaczego?

Bo to nudne :-)

Data: 2015-06-18 07:16:03
Autor: Pszemol
Chwalę się - 250tys. km
"RD" <rd@grupy.com1> wrote in message news:mlsqgm$2m3$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-06-17 o 18:48, Pszemol pisze:

I przestań w tym wątku już lansować japonki.

Dlaczego?

Bo to nudne :-)

To nie czytaj, włącz sobie TV. Nie mam za zadanie zabawianie Ciebie.

Data: 2015-06-18 23:34:20
Autor: RD
Chwalę się - 250tys. km
W dniu 2015-06-18 o 14:16, Pszemol pisze:
[...]

A jakie masz zadanie?

Data: 2015-06-20 06:56:33
Autor: Pszemol
Chwalę się - 250tys. km
[...]