Chwalę się nowym nabytkiem :)

Data: 2011-09-15 08:18:10
Autor: Potocki Passion & Adventure
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Ta Slimka jest o niebo lepsza od starego klocka. to jest przepaść!

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/klocek.jpg

Ps. Jesli ktoś będzie miał ochotę pograć w BF online to zapraszam do friendsów.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-15 10:28:40
Autor: mrmisio
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Potocki Passion & Adventure pisze:
Ta Slimka jest o niebo lepsza od starego klocka. to jest przepaść!

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/klocek.jpg

Ps. Jesli ktoś będzie miał ochotę pograć w BF online to zapraszam do friendsów.

A gdzie kinect? :)

--

THIS IS SPART... oops! ME ;)
Hard Reset -- > http://steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/

Data: 2011-09-15 11:24:31
Autor: Potocki Passion & Adventure
Chwalę się nowym nabytkiem :)
mrmisio wrote:
[...]

Będzie niebawem, musze upolowac coś na allegro.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-15 11:03:47
Autor: Jerzy Dombczak
Chwalę się nowym nabytkiem :)
W dniu 2011-09-15 08:18, Potocki Passion & Adventure pisze:
Ta Slimka jest o niebo lepsza od starego klocka. to jest przepaść!

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/klocek.jpg

Ps. Jesli ktoś będzie miał ochotę pograć w BF online to zapraszam do
friendsów.

Za ile w koncu oddales swoja stara konsole ?

Data: 2011-09-15 11:24:17
Autor: Potocki Passion & Adventure
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Jerzy Dombczak wrote:
[...]

2000

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-15 11:25:43
Autor: mrmisio
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Jerzy Dombczak wrote:
[...]

To starczylo na nowa, i na kinecta tez by starczylo ;)

Data: 2011-09-15 12:08:51
Autor: Jerzy Dombczak
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Jerzy Dombczak wrote:
[...]

No i gry mialbys juz gratis !

:):):):)

Data: 2011-09-15 16:20:09
Autor: mrmisio
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Jerzy Dombczak wrote:
[...]

Po co mu gdy ;) Przeciez i tak nam pokazuje, ze gra w nawigacje po systemie :D

Data: 2011-09-15 15:28:35
Autor:
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Potocki Passion & Adventure <salon@dogspassion.pl> napisał(a):
Ta Slimka jest o niebo lepsza od starego klocka. to jest przepaść!

masz wiecej FPS'ow w grach? ;)

Data: 2011-09-15 18:56:45
Autor: Potocki Passion & Adventure
Chwalę się nowym nabytkiem :)
mrmisio wrote:
[...]

Gierek troszkę mam: forza 3 + dlc, mass effect + dlc, dirt, dirt 2, virtua tennis 3, PES 2009 i kupiłem Castle Crashers z Marketplace :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-16 20:54:44
Autor: Mirek Ptak
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Dnia 2011-09-15 18:56, *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
 kupiłem Castle Crashers z Marketplace :)

Zaś się zaczyna ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-16 13:04:23
Autor: Goomich
Chwalę się nowym nabytkiem :)
" " <marklar666.SKASUJ@gazeta.pl> naskrobał/a w news:j4t5j3$bej$1inews.gazeta.pl:

masz wiecej FPS'ow w grach? ;)
 Ma więcej gier fpsów.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2011-09-17 18:48:00
Autor: PW
Chwalę się nowym nabytkiem :)
W dniu 2011-09-15 08:18, Potocki Passion & Adventure pisze:
Ta Slimka jest o niebo lepsza od starego klocka. to jest przepaść!

Zgadzam się, dlatego wlasnie zmienilem go czym predzej :)

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/klocek.jpg

Swietnie sie prezentuje.

Ps. Jesli ktoś będzie miał ochotę pograć w BF online to zapraszam do
friendsĂłw.

BF?

Jesli nie mam Cie w friendsach... to dodam :)
Welcome back my friend! :D

Data: 2011-09-17 20:58:04
Autor: Potocki Passion & Adventure
Chwalę się nowym nabytkiem :)
PW wrote:

BF?

Własnie czekam na Battlefield:BC1, BC2 i kupię BF3.

Jesli nie mam Cie w friendsach... to dodam :)
Welcome back my friend! :D

Jak mnie dopuszczą dzieciaki do konsoli to zaraz przyjmę zaproszenie. Córka ma dzis urodziny i sprosiła pół klasy, a ci tylko konsola i gry i nic innego nie chca robic ;( Przez to cholera nie mam czasu grać...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-19 17:28:38
Autor: PW
Chwalę się nowym nabytkiem :)
W dniu 2011-09-17 20:58, Potocki Passion & Adventure pisze:
PW wrote:

BF?

Własnie czekam na Battlefield:BC1, BC2 i kupię BF3.

BF:BC2 mam, ale dawno juz nie gralem :) Trzeba bedzie odswierzyc :)

Data: 2011-09-28 12:08:40
Autor: Potocki Passion & Adventure
Chwalę się nowym nabytkiem :)
Potocki Passion & Adventure wrote:
Ta Slimka jest o niebo lepsza od starego klocka. to jest przepaść!

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/klocek.jpg

Ps. Jesli ktoś będzie miał ochotę pograć w BF online to zapraszam do
friendsów.

W temacie chwalę się nadal ;P

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/dzisiaj_2.jpg
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/dzisiaj_3.jpg

[...]