Chwale sie, zmienilem woz :)

Data: 2009-03-02 18:17:04
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Chwale sie, zmienilem woz :)
Czesc,

Z mlodziencza fantazja podszedlem do tematu zmiany samochodu i sie udalo :)
Otoz wybralem sie wczoraj z Katowic pod Kolobrzeg celem obejrzenia i prawie kupna Citroena. Wybor padl na BXa. Zrobilem 1300km, wydalem 1300zl i jestem na 1300% zadowolony :)

Udalo mi sie dorwac BXa 14TGE z monowtryskiem, elektryka przednich szyb, szyberdachem (rowniez elektrycznym), centralnym zamkiem, radiem, alufelgami z letnimi i stalowkami z zimowymi oponami. Rocznik '91, przebieg 174kkm, stan idealny. Wstaje po 15-20sek, zawor "cyka" co 30-40sek, zadnych zadrapan, rysek czy sladow korozji. Wszystkie zatrzaski, zamki, klapki dzialaja i sa na swoim miejscu. Wrocilem nim do Katowic przy spalaniu rzedu 6-6,5l/100km. Cena samochodu - 1000zl, noPB95 do BXa - 180zl (700km), LPG do Fiesty kumpla - 150zl (1300km).

--
Michał "HoMMeR" Paszek
Burgund POL FSO 1600 LPG 4 Sale

Data: 2009-03-02 18:29:47
Autor: zinek
Chwale sie, zmienilem woz :)

Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał w wiadomości news:goh4r5$gv7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

no i gratulacje - bardzo fajny sprzet - jakim cudem znalazles w tak dobrym stanie ? ktos Ci polecil czy przez net wyszperales ?
bx fajne bryczki.
dawaj foty ;)

Data: 2009-03-02 18:44:00
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Chwale sie, zmienilem woz :)
zinek pisze:

no i gratulacje - bardzo fajny sprzet - jakim cudem znalazles w tak dobrym stanie ? ktos Ci polecil czy przez net wyszperales ?
bx fajne bryczki.
dawaj foty ;)
Dzieki ;-) Znalazlem na Allegro, zreszta wiekszosc wartych obejrzenia BXow wywodzi sie wlasnie z zachodniopomorskiego. Na slasku mialem nieprzyjemna okazje ogladac same zwloki :(
Zdjecia na razie tylko te, ktore wystawil sprzedajacy, link do zakonczonej aukcji:

Data: 2009-03-02 20:36:59
Autor: zinek
Chwale sie, zmienilem woz :)

Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał w wiadomości news:goh6dl$ja3$1nemesis.news.neostrada.pl...
zinek pisze:

[...]

no kurde - ladny sprzet - jeszcze raz gratulacje i oby dluugo sluzyl i dawal radoche.

Data: 2009-03-02 18:40:19
Autor: Zbyszek
Chwale sie, zmienilem woz :)

[...]

============================
Też gratuluje , tylko że 174kkm w 18 lat to trochę trudno uwierzyć .
Zbyszek

Data: 2009-03-02 20:28:05
Autor: zorby
Chwale sie, zmienilem woz :)
Też gratuluje , tylko że 174kkm w 18 lat to trochę trudno uwierzyć .

zalezy jak kto jezdzi w moim 3 latku jest 205tys km

Data: 2009-03-02 20:55:29
Autor: Witek
Chwale sie, zmienilem woz :)

Użytkownik "zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał w wiadomości news:gohc0f$jib$1inews.gazeta.pl...
Też gratuluje , tylko że 174kkm w 18 lat to trochę trudno uwierzyć .

zalezy jak kto jezdzi w moim 3 latku jest 205tys km

a w mojej matuli 13 latku 52 tys ;), tak więc wszystko możliwe :D

Data: 2009-03-02 20:13:48
Autor: Blyskacz
Chwale sie, zmienilem woz :)
Witek wrote:

a w mojej matuli 13 latku 52 tys ;), tak więc wszystko możliwe :D

Znam przypadek V70 D5 ktore od kilku lat robi przebiegi roczne rzedu 5-7kkm... jakby przyszlo ja sprzedawac, to pewnie by sie sprzedajacy nasluchal ;-)

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)

Data: 2009-03-02 21:44:10
Autor: Witek
Chwale sie, zmienilem woz :)

Użytkownik "Blyskacz" <blyskacz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gohelt$50d$1inews.gazeta.pl...
Witek wrote:

a w mojej matuli 13 latku 52 tys ;), tak więc wszystko możliwe :D

Znam przypadek V70 D5 ktore od kilku lat robi przebiegi roczne rzedu 5-7kkm... jakby przyszlo ja sprzedawac, to pewnie by sie sprzedajacy nasluchal ;-)

Ja też jestem "ZŁY" bo robię dieslem ok 10 tys km rocznie ;))), w co i tak mi nikt nie uwierzy ;), no moze oprócz znajomych, z których 1 od roku mnie zagaduje, kiedy mam zamiar auto sprzedać.

Data: 2009-03-03 17:35:43
Autor: Krasnal z Krakowa
Chwale sie, zmienilem woz :)

> [...]

Ja też jestem "ZŁY" bo robię dieslem ok 10 tys km rocznie ;))), w co i tak mi nikt nie uwierzy ;), no moze oprócz znajomych, z których 1 od roku mnie zagaduje, kiedy mam zamiar auto sprzedać.

Dokładnie tak jak ja, aktualnie <10k rocznie 1.8TD, ale w 1 roku 40k, a w 2-im 30k --

Data: 2009-03-03 08:03:01
Autor: Jacek Bronowski
Chwale sie, zmienilem woz :)
Znam przypadek V70 D5 ktore od kilku lat robi przebiegi roczne rzedu 5-7kkm... jakby przyszlo ja sprzedawac, to pewnie by sie sprzedajacy nasluchal ;-)

No a moj znajomy/sasiad ma v70D5 2002 (troche ponad 6 lat) z salonu i dobija do 600 000...
A moj ma 4 lata i dopiero 187 000 :-)

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

Data: 2009-03-03 10:15:41
Autor: szwagier
Chwale sie, zmienilem woz :)
zorby pisze:
Też gratuluje , tylko że 174kkm w 18 lat to trochę trudno uwierzyć .

zalezy jak kto jezdzi w moim 3 latku jest 205tys km

Tia. A Ojciec w 10 letnim Lanosie (na LPG) ma teraz 72 tys, z czego okolo 10 tys w moim wykonaniu jak przez miesiac moj samochod stal u blacharza :D

szwagier

Data: 2009-03-03 10:13:55
Autor: szwagier
Chwale sie, zmienilem woz :)

============================
Też gratuluje , tylko że 174kkm w 18 lat to trochę trudno uwierzyć .
Zbyszek
Hmmm..prawde mwoiac szybciej uwierze w 174 tys km w 18 letnim samochodzie niz 150 tys w piecioletnim
Teraz sie o wiele wiecej jezdzi.

szwagier

Data: 2009-03-02 21:33:45
Autor: Marcin Jan
Chwale sie, zmienilem woz :)
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
[...]

to odważnie podszedłeś do tematu, bo ja nauczony złym doświadczeniem szukam max 200 km od domu. Kurna zrobić 600 i zobaczyć padakę to boli.

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-03-03 11:06:52
Autor: amir
Chwale sie, zmienilem woz :)
Otoz wybralem sie wczoraj z Katowic pod Kolobrzeg celem obejrzenia i prawie kupna Citroena. Wybor padl na BXa. Zrobilem 1300km, wydalem 1300zl i jestem na 1300% zadowolony :)

Ja zrobilem inaczej :)

poprosilem przypadkowych ludzie z grupy
o ogledzieny i zdjęcia oferujac jakąś opłatę

na 4 astry II z 2.0 16v benzyna

tylko jedna nadawala sie do zakupu,
mimo malych mankamentow jestem zadowolony z ogledzin

Data: 2009-03-03 22:43:58
Autor: Marcin Jan
Chwale sie, zmienilem woz :)
amir pisze:
> [...]

na 4 astry II z 2.0 16v benzyna

tylko jedna nadawala sie do zakupu,
mimo malych mankamentow jestem zadowolony z ogledzin

można i tak, jest też taka opcja jak "zamów inspekcję" i jest to jakieś rozwiązanie. Tak czy owak duże ryzyko jechać przez pół polski. Bo to nie tylko kasa ale przede wszystkim czas.

Data: 2009-03-02 21:49:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Chwale sie, zmienilem woz :)
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
[...]

Witaj w klubie tych znienawidzonych bo na F. ;)

Ja się przesiadłem z Puga 306 (tak! sprzedał się, choć niektórzy nie wierzyli, że się uda) do Laguny I. I zaczynam rozumieć Adama P. z jego fobią nt kurdupli. No i mam coś, czego Adam w Ścierce nie ma. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-03 00:02:08
Autor: Grejon
Chwale sie, zmienilem woz :)
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ja się przesiadłem z Puga 306 (tak! sprzedał się, choć niektórzy nie wierzyli, że się uda) do Laguny I. I zaczynam rozumieć Adama P. z jego fobią nt kurdupli. No i mam coś, czego Adam w Ścierce nie ma. :P

Że niby co? Możesz zapalić wszystkie światła bez kluczyka? :)

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-03-03 00:04:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Chwale sie, zmienilem woz :)
Grejon pisze:
[...]

W sumie obaj to mamy. I ja mam klimatyzację i Adam ma klamotyzację. ;)

Data: 2009-03-03 00:25:11
Autor: zovyoyhr
Chwale sie, zmienilem woz :)
On 2 Mar, 18:17, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]
3star.net.pl> wrote:
[...]

Gratuluje i zazdroszcze! Zarowno nabytku jak i fantazji!
To swietne autko, megawygodne i duze a do tego za grosze.
Nietuzinkowe, mało znane, skrajnie niedoceniane i niech tak zostanie.
Antypody samochodu dresiarza.
Swojego kupilem 3 lata temu.
Koniec produkcji, 1,6 wersja Top z fajna, czarna tapicerka i
kierownica taka jak w BX GTi
Nierdzewne to bylo totalnie, mysle ze tygodniowa kapiel w solance nie
dalaby mu rady.
No i ten komfort hydro...
Niestety polegl w wypadku, a szkoda, zaluje go do dzisiaj.
Kurna przypomniales mi...
No nic, moze kiedys nabede nowego C5... tylko czy to bedzie ten klimat
co BX albo XM? ;)
Poki co mam obrzydliwego kompakta jakich tysiace na ulicach... Coz,
pantoflarz ze mnie, zony na kolejnego BX-a nie namowilem, zbyt
niestandardowy i "niaktualny" wyglad. Ale i ona pamieta i docenia
komfort jazdy hydropneumatykiem.

pozdrawiam

Data: 2009-03-03 07:23:35
Autor: Mac
Chwale sie, zmienilem woz :)

Z mlodziencza fantazja podszedlem do tematu zmiany samochodu i sie udalo
:)
Otoz wybralem sie wczoraj z Katowic pod Kolobrzeg celem obejrzenia i
prawie kupna Citroena. Wybor padl na BXa. Zrobilem 1300km, wydalem 1300zl
i jestem na 1300% zadowolony :)

Gratulacje..
Nie łatwo takiego znaleźć.. Swojego kupiłem za piątym podejściem.
Miałem takie samo auto.. El szybki, centralny zamek, welury i aluski
dokładałem sobie sam. Elektryczny szyberdach w BXie to fajna sprawa :)
Wstawało tak samo, zawór cykał też co ok. 40 sek. Miło wspominam.. choć po
przebiegu 136 kkm kiedy go kupowałem musiałem trochę go doinwestować
(sprzęgło, zawór hamulcowy + wymiana LHM, łożyska tylnego zawieszenia).
Bardzo wygodne auto.. w sam raz na polskie drogi.

--
Mac

Data: 2009-03-03 11:26:11
Autor: kamil
Chwale sie, zmienilem woz :)

""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote in message news:goh4r5$gv7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

BXy zawsze mi sie podobaly, kilka lat temu bylem o wlos od kupienia zlotego GTi.. Gratuluje, bo auto naprawde wyjatkowe!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 16:14:05
Autor: pluton
Chwale sie, zmienilem woz :)
 Cena samochodu - 1000zl,

Trzeba bylo wziac 2 albo 3 - na zapas.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-03 16:54:24
Autor: Adam
Chwale sie, zmienilem woz :)
"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> wrote in message news:gojhm2$rtk$1news.onet.pl...
 Cena samochodu - 1000zl,

Trzeba bylo wziac 2 albo 3 - na zapas.

hehehehe, dobre
mam dzisiaj zły nastrój ale to mi pozwoliło zapomnieć o problemach na 5 min
dzięki :)
A.

Data: 2009-03-03 18:58:46
Autor: JKK
Chwale sie, zmienilem woz :)

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gojhm2$rtk$1news.onet.pl...
 Cena samochodu - 1000zl,

Trzeba bylo wziac 2 albo 3 - na zapas.

Wiedziałem, że ktoś w końcu nie wytrzyma
i napisze coś w tym "stylu" ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-03 19:10:45
Autor: Artur Maślag
Chwale sie, zmienilem woz :)
JKK pisze:
"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał:
 Cena samochodu - 1000zl,

Trzeba bylo wziac 2 albo 3 - na zapas.

Wiedziałem, że ktoś w końcu nie wytrzyma
i napisze coś w tym "stylu" ;-)

Tak to już jest :) Ja tam życzę wszystkiego dobrego i zazdroszczę
szczęścia :) Sam szukałem dość długo (super mi się tym kiedyś
jeździło - sentyment pozostał i nawet żonka się zgodziła na
kupno takiego starego "parcha" po latach) - niestety, co wyjazd to
porażka i dałem sobie w końcu spokój. W sumie BX mi dalej po głowie
chodzi, ale po różnych przejściach to chyba tylko przez przypadek
bym zanabył :)

Data: 2009-03-03 19:15:13
Autor: JKK
Chwale sie, zmienilem woz :)

[...]