Chwalmy Komorowskiego

Data: 2010-11-09 18:32:42
Autor: Marek Czaplicki
Chwalmy Komorowskiego
u2 wrote:
Za pierwsze i najważniejsze zadanie swej pracy uznał przywrócenie opinii o
Polsce zagranica jako kraju chwalonego i przewidywalnego. Dalej znalazły
się wspieranie modernizacji kraju i budowę społecznego zaufania.
przecież opinia jaka utrwala się w zagranicznych gazetach przekłada się na
realne ilości kapitału jaki płynie do naszego kraju. zresztą czy to źle, że
Polska jest przewidywalna?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-09 18:35:01
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
przecież opinia jaka utrwala się w zagranicznych gazetach przekłada się na
realne ilości kapitału jaki płynie do naszego kraju. zresztą czy to źle, że
Polska jest przewidywalna?

Jasne, a jutro ma wybuchnąć trzecia wojna światowa :)

Poza tym od 30 lat sprowadzamy się do pozycji dziada proszalnego o łaskę
z zagranicy.

Data: 2010-11-09 18:38:56
Autor: Marek Czaplicki
Chwalmy Komorowskiego
u2 wrote:

[...]

już jutro III i to światowa?
dziady proszalne wyciągają rękę i nic nie dają w zamian. kapitał płynący do
Polski skutkuje: zwiększeniem ilości miejsc pracy, lepszym bilansem w
handlu zagranicznym, zyskami osiąganymi przez dostarczycieli kapitału i
know how...
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-09 18:42:11
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
[...]

Czyli obcy kapitał ma przejmować polskie spółki i drenować polskie
kieszenie.

Zdrada płynie z ust.

Data: 2010-11-09 18:45:06
Autor: Marek Czaplicki
Chwalmy Komorowskiego
u2 pisze w Tuesday 09 of November 2010 18:42, na grupie pl.soc.polityka:
Czyli obcy kapitał ma przejmować polskie spółki i drenować polskie
kieszenie.
Zdrada płynie z ust.
kapitał ma przedewszystkim dostarczać zysków w pierwszej kolejności
inwestorom, pracownikom danej firmy, skarbowi państwa (w postaci podatków),
a tak w ogóle to: jak dziady proszalne to źle, a jak dogodne miejsce do
inwestowania to jeszcze gorzej?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-09 19:54:22
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
> [...]
a tak w ogóle to: jak dziady proszalne to źle, a jak dogodne miejsce do

Zyski dla obcych kapitalistów, ale nie dla polskich inwestorów i
pracowników. Polacy mają stanowić tylko tanią niewolniczą siłę.

Data: 2010-11-09 20:01:55
Autor: Marek Czaplicki
Chwalmy Komorowskiego
u2 pisze w Tuesday 09 of November 2010 19:54, na grupie pl.soc.polityka:
Zyski dla obcych kapitalistów, ale nie dla polskich inwestorów i
pracowników. Polacy mają stanowić tylko tanią niewolniczą siłę.
w Polsce jest swoboda działalności gospodarczej i każdy może zostać inwestorem,
kapitalistą, przedsiębiorcą. wystarczy tylko mieć pomysł na działalność. ja pracuję
od kilkunastu lat w różnych firmach, czasami z większym lub mniejszym udziałem
kapitału zagranicznego i z autopsji wiem, że najlepiej zwykli pracownicy są
wynagradzani i traktowani pod "obcym" dowództwem.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-09 20:02:22
Autor: jadrys
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 19:54, u2 pisze:
[...]

I są taką siłą. Ci "inwestorzy" stawiają swoje baraków w naszym kraju tylko ze względu na tanią siłę roboczą.

Data: 2010-11-09 20:15:35
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 20:02, jadrys pisze:
I są taką siłą. Ci "inwestorzy" stawiają swoje baraków w naszym kraju
tylko ze względu na tanią siłę roboczą.

Konkretnie jacy inwestorzy i czyimi ręcyma ?

Data: 2010-11-09 20:32:46
Autor: jadrys
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 20:15, u2 pisze:
W dniu 2010-11-09 20:02, jadrys pisze:
I są taką siłą. Ci "inwestorzy" stawiają swoje baraków w naszym kraju
tylko ze względu na tanią siłę roboczą.

Konkretnie jacy inwestorzy i czyimi ręcyma ?

Wiesz, nie będę sobie łamał języka żeby ci przytaczać te obco brzmiące nazwy. Ale wystarczy się przejechać trochę po Polsce żeby zobaczyć  te "inwestycje", są one rozmieszczane głównie w pobliżu dróg. Gdy zobaczysz jakiś potężny barak z blachy falistej, to na 99% możesz być pewien że to dzieło zagranicznego "inwestora"

(Rękoma)Polskiego niewolnika który jest skazany na takie prace w swoim kraju. Albo emigracja zarobkowa jeszcze jest opcją .

Data: 2010-11-09 20:38:34
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 20:32, jadrys pisze:
[...]

Widziałem nie tak dawno taką fabryczkę p.t. Karen, ale przekształciła
się w inną firemkę. Karen wysypał się jak to agentura ma w zwyczaju.

(Rękoma)Polskiego niewolnika który jest skazany na takie prace w swoim
kraju. Albo emigracja zarobkowa jeszcze jest opcją .

Jaką durniu opcją ? Co ty Polakom proponujesz ? Wieczną emigrację ?
Podróże kształcą, ale rodacy powinni wracać do Polski.

Data: 2010-11-09 20:55:06
Autor: jadrys
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 20:38, u2 pisze:
[...]

Zobaczysz jak niewolnicy zaczną się domagać swoich praw, i podwyżek. Wtedy do dopiero te "inwestycje" się "wysypią.

[...]

Proponuję liczyć się ze słowami.

To kolejne rządy szabrujące polski majątek narodowy (polską gospodarkę) takie propozycje maja dla Polaków - swoich wyborców.

Data: 2010-11-09 21:41:45
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 20:55, jadrys pisze:
[...]

Bujasz w obłokach, złodzieje mają się dobrze.

[...]

Bo co, podasz mnie do sądu ? :) Stwierdzam durnowatość twego komentarza,
a ja nie jestem politycznie poprawny więc nazywam rzeczy i osoby po imieniu.

To kolejne rządy szabrujące polski majątek narodowy (polską gospodarkę)
takie propozycje maja dla Polaków - swoich wyborców.

PiS nie zdążył rozszabrować. Żałuję, że Kaczka zamienił Kazika na
stołku. Mogło być lepiej. Teraz jest tragicznie.

Data: 2010-11-10 12:01:45
Autor: jadrys
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-09 21:41, u2 pisze:
[...]

Prawdę mówiąc to mam do tego stosunek obojętny. jeżeli odpowiada niewolnikom taka rola to niech i tak pozostanie. Mnie to nie dotyczy w najmniejszym stopniu.
Chciałem tylko naświetlić sprawę jakimi motywami się kierują zagraniczni "inwestorzy" w Polsce. I jak się zachowają gdy polski niewolnik w końcu powie - dość.. na dalszy wyzysk się nie godzimy.

[...]

Bo przestanę cię traktować jak kulturalnego człowieka.  takich odzywek to możesz sobie używać do tych którzy cię w chamski sposób atakują.

[...]

Z tego co pokazał to nawet w planach nie miał szabru. Bezsprzecznie najuczciwszy rząd po 89 roku.

Data: 2010-11-10 17:11:00
Autor: u2
Chwalmy Komorowskiego
W dniu 2010-11-10 12:01, jadrys pisze:

Chciałem tylko naświetlić sprawę jakimi motywami się kierują zagraniczni
"inwestorzy" w Polsce. I jak się zachowają gdy polski niewolnik w końcu
powie - dość.. na dalszy wyzysk się nie godzimy.

Czyli sugerujesz ogólnopolską rewolucję ? Lepper próbował ale
obłaskawiono go dając mu wejść na salony paklamentarne.

[...]

Jeśli poczułeś się urażony to pardon. Postaram się poprawić.

Ale jeśli komentarz jest durnowaty to napiszę, że jest durnowaty . Dla
mnie to synonim durnowatości piszącego w danej chwili.

PiS nie zdążył rozszabrować. Żałuję, że Kaczka zamienił Kazika na
stołku. Mogło być lepiej. Teraz jest tragicznie.

Z tego co pokazał to nawet w planach nie miał szabru. Bezsprzecznie
najuczciwszy rząd po 89 roku.

Jednak Jarkacz niepotrzebnie zmienił Kazika. Obiecywał że nie zostanie
premierem kiedy brat zostanie Prezydentem. Wyborcy to potraktowali jak
przysięgę.

A nieudana akcja wobec Leppera rozwaliła rząd. A wystarczyło poczekać do
afery "praca za seks".

Chwalmy Komorowskiego