Chwila prawdy..

Data: 2011-08-06 20:56:04
Autor: jadrys
Chwila prawdy..

Ciekawe czy stać te okrągłostołowe szumowiny do zastosowania się do sugestii Białorusi?

  http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaskakujace-zalecenie-Bialorusi-po-smierci-Leppera,wid,13665608,wiadomosc.html?ticaid=1ccbc

Pytanie oczywiście z tych retorycznych...

Data: 2011-08-06 22:00:22
Autor: pluton
Chwila prawdy..
Ciekawe czy stać te okr±głostołowe szumowiny do zastosowania się do
sugestii Białorusi?

pisdzielce zapewne by sie zastosowaly, bo one lubia sie zwracac o pomoc
zagraniczna.

ale dla normalnych ludzi bialorus nie jest wzorcem do nasladowania i
autorytetem do sluchania.

Nullification

Data: 2011-08-06 23:17:10
Autor: jadrys
Chwila prawdy..
W dniu 2011-08-06 22:00, pluton pisze:
[...]

Czy ty naprawdę jesteś takim naiwniakiem który widzi jakąś różnice miedzy PiS a PO, czy tylko pozujesz na takiego ?

Data: 2011-08-06 23:53:46
Autor: K.S.
Chwila prawdy..
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:j1kb02$hf7$1news.onet.pl...
[...]

Czy ty naprawdę jeste¶ takim naiwniakiem który widzi jak±¶ różnice miedzy PiS a PO, czy tylko pozujesz na takiego ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
PO to prawica; PiS to lewica.
Albo odwrotnie - też niezłe.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-11-02 20:50:27
Autor: jadrys
Chwila prawdy..
W dniu 2011-08-06 23:53, K.S. pisze:

[...]

Tak, - niezły dowcip.

Data: 2011-08-07 01:53:40
Autor: stevep
Chwila prawdy..
Dnia 06-08-2011 o 23:17:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Eee, kretynie oni tylko udaj±.  ;)

--
stevep

Data: 2011-08-07 19:46:56
Autor: jadrys
Chwila prawdy..
W dniu 2011-08-07 01:53, stevep pisze:
[...]

Eee, kretynie oni tylko udajÄ….  ;)

Bez komentarza. Z ordynusami nie dyskutujÄ™.

Data: 2011-08-07 20:41:32
Autor: gateway
Chwila prawdy..

jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-08-07 01:53, stevep pisze:
Dnia 06-08-2011 o 23:17:10 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-06 22:00, pluton pisze:
Ciekawe czy stać te okrągłostołowe szumowiny do zastosowania
siÄ™ do
[...]

Bez komentarza. Z ordynusami nie dyskutuje.

Chyba jestes jedynym ktory na tego ordynusa regularnie reaguje i wciaz wyciaga
jego wypociny na swiatlo dzienne.

Data: 2011-08-07 22:13:58
Autor: u2
Chwila prawdy..
W dniu 2011-08-07 22:41, gateway pisze:
Chyba jestes jedynym ktory na tego ordynusa regularnie reaguje i wciaz wyciaga
jego wypociny na swiatlo dzienne.

Od tego oni z cyrkusem tutaj sa, aby trollowac :)

Data: 2011-08-08 02:07:36
Autor: stevep
Chwila prawdy..
Dnia 07-08-2011 o 22:13:58 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-07 22:41, gateway pisze:
Chyba jestes jedynym ktory na tego ordynusa regularnie reaguje i wciaz  wyciaga
jego wypociny na swiatlo dzienne.

Od tego oni z cyrkusem tutaj sa, aby trollowac :)
A ty od tego, żeby być dyżurnym idiot±.

--
stevep

Data: 2011-08-08 22:43:55
Autor: jadrys
Chwila prawdy..
jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:
[...]

róşnice
miedzy PiS a PO, czy tylko pozujesz na takiego ?

Eee, kretynie oni tylko udajĂ„Â….  ;)

Bez komentarza. Z ordynusami nie dyskutuje.
Chyba jestes jedynym ktory na tego ordynusa regularnie reaguje i wciaz wyciaga
jego wypociny na swiatlo dzienne.

OK, od teraz chamskie teksty pozostawiam bez komentarza.

Data: 2011-08-09 02:15:49
Autor: stevep
Chwila prawdy..

Dnia 06-08-2011 o 23:17:10 jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

[...]

Ojoj jaki¶ miło¶nik moralno¶ci Kalego jako wujek Dobra Rada.

--
stevep

Data: 2011-08-08 02:06:54
Autor: stevep
Chwila prawdy..
Dnia 07-08-2011 o 19:46:56 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Bez komentarza. Z ordynusami nie dyskutuję.

Następna zaprogramowana formułka.

--
stevep

Data: 2011-08-08 22:44:29
Autor: jadrys
Chwila prawdy..
W dniu 2011-08-08 02:06, stevep pisze:

Bez komentarza. Z ordynusami nie dyskutujÄ™.

Następna zaprogramowana formułka.

Od tej chwili rzeczywistość.

Data: 2011-08-09 02:13:24
Autor: stevep
Chwila prawdy..
Dnia 08-08-2011 o 22:44:29 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-08 02:06, stevep pisze:

Bez komentarza. Z ordynusami nie dyskutuję.

Następna zaprogramowana formułka.

Od tej chwili rzeczywisto¶ć.

Zaprogramowana?

--
stevep

Data: 2011-08-06 23:35:18
Autor: A. Filip
Chwila prawdy.. [Białoruś Leppera]
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
[...]

Dla nas niedościgłym wzorcem jest dobre USA co jakże *starannie* chroni
swoich dzielnych żołnierzy przed złymi sądami międzynarodowymi? ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie smućcie się, że nikt was nie zna.

Data: 2011-08-07 17:08:36
Autor: pluton
Chwila prawdy.. [Białoru¶ "sugeruje" umiędzynarodowienie ¶mierci Leppera]

> pisdzielce zapewne by sie zastosowaly, bo one lubia sie zwracac o pomoc
> zagraniczna.
>
> ale dla normalnych ludzi bialorus nie jest wzorcem do nasladowania i
> autorytetem do sluchania.

Dla nas niedo¶cigłym wzorcem jest dobre USA co jakże *starannie* chroni
swoich dzielnych żołnierzy przed złymi s±dami międzynarodowymi? ;-)

dla pisdzielcow najwyrazniej tak. nie wiem co miales na mysli piszac 'dla
nas'.

Nullification

Data: 2011-08-07 00:45:19
Autor: boukun
Chwila prawdy..

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1k6iq$beg$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Jak daleko nam do Białorusi?
Można niezależnych obserwatorów i badaczy sprowadzić z Włoch na przykład...

boukun

Data: 2011-08-07 01:54:35
Autor: stevep
Chwila prawdy..
Dnia 07-08-2011 o 00:45:19 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Bardzo daleko i bardzo dobrze.

--
stevep

Data: 2011-08-07 17:09:27
Autor: pluton
Chwila prawdy..

Jak daleko nam do Białorusi?

Tobie 2 kroki (mentalnie).

Można niezależnych obserwatorów i badaczy sprowadzić z Włoch na
przykład...

A dlaczego nie z Wagadugu ?

Nullification

Chwila prawdy..