Chwilowo jestem usatysfakcjonowany

Data: 2019-10-13 13:51:59
Autor: Zenek Kapelinder
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
PIS wygral ale nie może kombinowac ze zmianami w konstytucji. W związku z tym czekaja nas kolejne cztery lata rządów mających na celu taka wygrana za cztery lata zeby PIS mial mozliwosc zmiany konstytucji. Jest to możliwe do zrobienia jedynie w sytuacji o wiele większego poparcia. Przychylność wyborcow muszą  kupić. Czyli muszą zrealizować lwia część obietnic wyborczych.

Data: 2019-10-13 14:00:12
Autor: Jacek Bialy
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
   -- - PIS wygral ale nie może kombinowac ze zmianami w konstytucji (....)

Mogliby spokojnie pokombinować, gdyby nie mega-skandal z Piebiakiem i jego sędziami.

JB

Data: 2019-10-13 14:07:35
Autor: Zenek Kapelinder
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Mitoman jestes. Jaki mega skandal? Przecietny wyborca w Kiernozi ma w dupie takie skandale. Dla niego liczy się to co ma w kieszeni. Dla mnie też się przede wszystkim liczy zawartość własnej kieszeni.

Data: 2019-10-13 14:16:00
Autor: Jacek Bialy
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
   -- - Mitoman jestes. Jaki mega skandal?

Mega sku*wysynstwo!  Gdyby Kukizowi nie odbiło, to bym głosował na jego ekipę.

JB

Data: 2019-10-13 14:58:17
Autor: Zenek Kapelinder
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Jaki mega skandal? Czy ty jakis jebniety jestes ze najpierw wysuwasz tezę a potem robisz wszystko zeby sie wymigać od udowodnienia jej prawdziwosci? To jest typowe skurwysynskie zachowanie jelpPOzycji. Jestem również usatysfakcjonowany tym że KO rozpadnie się przez KO.. Za chwilę zaczna sie chlac o ochlapy i pomyje jakie dla nic zostają po uczcie pisu. Cwani niemcy jeśli liczyli na dużo lepszy wynik POkretnego towarzystwa to teraz zaczna rozmawiac z pisiorami bo z przegranym nie mają o czym gadać.

Data: 2019-10-13 15:20:58
Autor: Jacek Bialy
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
   -- - Jaki mega skandal?

Wiceminister sprawiedliwości ujawnia dane personalne państwowych urzędników internetowej hejterce, która ma problemy emocjonalne/ małżeńskie/ psychiczne. Ziobro powinien podać się do dymisji i oddać sprawę niezależnej od siebie prokuraturze. Jeżeli zgodzi się być nadal sędzią we własnej sprawie, to albo jest umaczany, albo głupi.

JB

Data: 2019-10-13 15:34:25
Autor: Zenek Kapelinder
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Sram na takie skandale. Na dodatek nie tylko ja. W niczym pisowi taki "skandal" nie zaszkodził. Praktycznie nikt o nim nie wiedzial. A teraz jest musztarda po obiedzie.

Data: 2019-10-13 15:44:51
Autor: Jacek Bialy
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Sram na takie skandale. Na dodatek nie tylko ja. W niczym pisowi taki "skandal" nie zaszkodził. (...)
-- -- -- -- -- -- -

Tobie nie zaszkodził, bo w końcu głosowałeś na KO

JB

Data: 2019-10-14 12:07:40
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Sram na takie skandale. Na dodatek nie tylko ja.

no tak ziutek, ale ty jesteś głąb i homo sovieticus
normalnym to przeszkadza

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-10-13 14:32:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 13 października 2019 22:52:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
PIS wygral ale nie może kombinowac ze zmianami w konstytucji.

I otohozi ;)
A za 4 lata się rozlecą.

Data: 2019-10-13 14:38:13
Autor: Jacek Bialy
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
     -- - I otohozi ;)
A za 4 lata się rozlecą.
-- -- -- -- -- --

Za mało dostali, żeby się rozlecieć.

JB

Data: 2019-10-13 23:33:48
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

zenuś czy już można wysyłać nr konta po reparacje ? :DDD

Data: 2019-10-14 17:59:58
Autor: Budzik
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

A mozeby tak zrealizować te z poprzednich? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2019-10-14 13:59:16
Autor: Zenek Kapelinder
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Cos tam zrealizowali. 500+ zrobili, obnizyli wiek emerytalny. Jeszcze kilka zrealizowanych by się znalazło. Przy naprawie dużego państwa po zlodziejskich rzadach POprzednikow nie wszystko musi dać się od razu zrobić. Nie dało się wywalić jednej takiej pani pierwszej prezes i muszą czekać do przyszłego roku zeby sama się odkleila od fotela. Sporo ludzi ma takie zdanie bo inaczej pis by dostal tyle co mniejszość niemiecka. Wyszlo ze KO zebrala się trzech band i razem dostała polowe tego co wygrywający samodzielnie PIS. Jesli placforma startowała by sama to z konfederacja by przegrali.

Data: 2019-10-14 18:04:02
Autor: japanizer
On Tuesday, October 15, 2019 at 5:59:18 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Cos tam zrealizowali. 500+ zrobili, obnizyli wiek emerytalny.

Ano, obniżyli. W efekcie Polacy jako jedyny naród w Ruropie będą musieli pracować na emeryturze. Pisowska prezes ZUS to mówi:

https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/emerytury/emerytury-w-polsce-w-przyszlych-latach-prezes-zus-kresli-czarny-scenariusz/5fwl2z1

  - W 2060 r. stopa zastąpienia emerytur Polaków może spaść poniżej 30 proc. -   przyznała podczas konferencji Business Insider Trends Festival prezes ZUS   prof. Gertruda Uścińska. Świadczenia dzisiejszych 30-latków będą tak niskie,     że niezbędna może okazać się praca już po osiągnięciu wieku emerytalnego

Choć ty nie dożyjesz, możesz spokojnie głosować na PiS, nikt nie obieca tyle, co oni.

Data: 2019-10-14 19:00:20
Autor: Zenek Kapelinder
Chwilowo jestem usatysfakcjonowany
Niemcy pomimo wyższego niż u nas wieku emerytalnego juz pracują na emeryturach bo im się budżety domowe nie dopinaja. Tak ze nie strasz bo się pizdziak zesrasz. Z drugiej strony to co ma być za 40 lat mnie nie dotyczy w związku z tym mam wyjebane na to że będziesz zdychal z glodu pod mostem. Co do Mercedesa o jakiego pytasz.. Masz spora szanse sie załapać na pasażera. Będzie to ciężarówka z rura wydechowa w przestrzeni gdzie będziesz transportowany. Chyba że folksdojcz jestes to wtedy będziesz kierowca i operatorem zaworu cyrkulacji spalin.

Data: 2019-10-14 20:07:34
Autor: japanizer
On Tuesday, October 15, 2019 at 11:00:21 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Niemcy pomimo wyższego niż u nas wieku emerytalnego juz pracują na emeryturach bo im się budżety domowe nie dopinaja.

Nie mieli PiS w służbie zdrowia, więc żyją dłużej, nie są schorowani na starość jak ty, nie mają zaburzeń w myśleniu jak ty.

PS. jak tam ostatnia wizyta u lekarza? Chociaż maść na ból dupy przepisał, czy jak zwykle wizyta, z której nic nie wynika?

Data: 2019-10-15 07:06:19
Autor: Runt
W dniu 2019-10-15 o 05:07, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Sama obietnica, że będą reparacje od "Szwabów" trzyma zenusia przy życiu.

--
Runt

Data: 2019-10-15 09:29:30
Autor: Pisiorowy Escobar
Runt <runt@anakumena.org> napisał(-a):

> Sama obietnica, że będą reparacje od "Szwabów" trzyma zenusia przy życiu.

i tak właśnie ta cipa od 4 lata żyje - na kroplówce obietnic :D :D :D

Data: 2019-10-14 18:00:49
Autor: japanizer
On Monday, October 14, 2019 at 5:52:00 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Dzień po wyborach już zaczynają się wycofywać z obietnic.

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/piatka-pis-na-100-dni-nowego-rzadu-opinia-michala-dworczyka/88lccnf

  PiS dystansuje się ws. kluczowej obietnicy wyborczej. "Może się nie udać"

Ale z reparacji jeszcze się nie wycofali. Jakieś wieści masz? Będziesz przed śmiercią jeździł tym niemieckim mercedesem?

Data: 2019-10-15 07:04:59
Autor: Runt
W dniu 2019-10-15 o 03:00, japanizer@japanizer.org pisze:
On Monday, October 14, 2019 at 5:52:00 AM UTC+9, matoł Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Nie jeździł, a raczej będzie go "pucować" dla jakiegoś kolegi lordzika!
POtomkowie "chłopów folwarcznych" jedynie do tego się nadają! ;-)))

--
Runt

Chwilowo jestem usatysfakcjonowany