Chwyt polecany przeze mnie dla zacwiekowania Komorowskiego

Data: 2010-06-30 18:39:52
Autor: awe
Chwyt polecany przeze mnie dla zacwiekowania Komorowskiego
Oczywiscie chodzi o dzisiejsza debate. Na miejscu JK dalbym Komorowskiemu na koniec debaty liste ponad 200 czy ile tam ich bylo afer za ktore odpowiada PO celem wyjasnienia kazdej z nich.
Ta lista byla tu publikowana
awe

Chwyt polecany przeze mnie dla zacwiekowania Komorowskiego