Chwyty na kierownice 20mm

Data: 2012-04-12 10:45:18
Autor: Leszek 'QSi' Paso
Chwyty na kierownice 20mm
siemmacie

w ramach kolejnych ciekawostek mam zapotrzebowanie na chwyty kierownicy o  srednicy 20mm
klient ma rower z tak kierownic, 25.4 a konce maj 20mm, no i  standardowe si nie api.
owijka odpada, bo ma zapotrzebowanie na chwyty z obejmami, ostataecznie  zwykle, wzne zeby byly.
gdzie takie znalesc?

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do cka http://www.lacko.pl/

Data: 2012-04-12 11:08:43
Autor: rmikke
Chwyty na kierownice 20mm
Dnia Thu, 12 Apr 2012 10:45:18 +0200, =?iso-8859-2?B?TGVzemVrICdRU2knIFBhc2/x?=
naskroba/a:

[...]

Przyciac kawalek szlauchu z pobliskiego sklepu gospodarczego?
Tylko ten czarny karbowany coraz trudniej trafic...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-12 18:51:51
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Chwyty na kierownice 20mm
Dnia 12-04-2012 o 13:08:43 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz>  napisał(a):

Dnia Thu, 12 Apr 2012 10:45:18 +0200,  =?iso-8859-2?B?TGVzemVrICdRU2knIFBhc2/x?=
naskroba³/a:

siemmacie

w ramach kolejnych ciekawostek mam zapotrzebowanie na chwyty kierownicy  o
srednicy 20mm
klient ma rower z tak± kierownic±, 25.4 a konce maj± 20mm, no i
standardowe siê nie ³api±.
[...]

problem jest taki że to "musi" być chwyt, jakieś takie kombinacje  niebardzo wchodzą w grę bo klient jest wybredny. gdybym mial to osobiscie  robic  to pewnie bym tego typu patent zastosował albo owijkę, ale tutaj to  się nie uda.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2012-04-16 16:47:46
Autor: rmikke
Chwyty na kierownice 20mm
Dnia Thu, 12 Apr 2012 18:51:51 +0200, =?utf-8?B?TGVzemVrICdRU2knIFBhc2/FhA==?=
naskroba/a:

[...]

To moze namow na super-hiper owijke z podkladka zelowa, podkladke mozna wziac
fizika, owijke do tego dowolna pod kolor. Widzi mi sie, ze problem jest bardziej
marketingowy, niz techniczny :D