Chyba ...

Data: 2009-08-25 21:17:40
Autor: MH
Chyba ...
.... te głupie , fanatyczne katolickie coś , dało sę spokój z psp.
To  coś bezwiednie zrobiło z siebie ZERO ... Obiecało wypad z grupy !!
Tymczasem , okazało się , zero pomyślunku i honoru ... No cóż , co poniektóre
one tak mają ... MH

Data: 2009-08-25 21:23:33
Autor: boukun
Chyba ...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000002c0.4a9438d4newsgate.onet.pl...
[...]

Tylko te drugie, jeszcze większe obsesyjne katolickie zero na grupie musi sobie dać spokój i zapanuje normalność...

boukun

Data: 2009-08-26 01:30:22
Autor: awe
Chyba ...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
MH ty meska dziwko jak smiesz wypowiadac sie o pomyslunku i honorze?
awe

Data: 2009-08-25 23:15:56
Autor: Antenka
Chyba ...
On 26 Sie, 01:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "MH" <logiz...@op.pl> napisał w wiadomościnews:7b4d.000002c0.4a9438d4newsgate.onet.pl...> ... te głupie , fanatyczne katolickie coś , dało sę spokój z psp.
> To  coś bezwiednie zrobiło z siebie ZERO ... Obiecało wypad z grupy !!
> Tymczasem , okazało się , zero pomyślunku i honoru ... No cóż , co
> [...]

-- -- -- -- -- -- --
MH ty meska dziwko jak smiesz wypowiadac sie o pomyslunku i honorze?
awe

(Ave) Cesar, szkoda sobie strzępić język dla takiego prymitywa jednego
z drugim. Piotruś miał rację pisząc,  że słoma z gumiaków się jeno
sypie, a najodpowiedniejszym miejscem dla takiego jest chlew.
I jeszcze jedno - wymóżdżony komuch nie wie co to honor, dlatego nie
można od niego zbyt wiele wymagać. On nie pojmuje, o czym piszesz
Ave.

Antenka

P.S. W tym miejscu pragnę przeprosić wszystkich ciężko pracujących na
roli - rolników indywidualnych, którzy nie dali sobie wydrzeć komunie
swojej ojcowizny, bronili swej ziemi jak Ślimak z "Placówki" i nie
dali się zapędzić do PGR-ów.  Chylę czoło przed polską wsią.. :)

Data: 2009-08-26 09:37:17
Autor: jadrys
Chyba ...
Antenka pisze:
[...]

??? Za co ich _Ty_ przepraszasz?

Data: 2009-08-26 02:35:53
Autor: Antenka
Chyba ...
On 26 Sie, 09:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

>>> MH

> [...]
> Ave.

> Antenka

> P.S. W tym miejscu pragnę przeprosić wszystkich ciężko pracujących na

??? Za co ich _Ty_ przepraszasz?

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Oni też czasami gumowce wciągają :)

Antenka

Data: 2009-08-26 15:31:30
Autor: jadrys
Chyba ...

Antenka pisze:

[...]

No ale to przecież nie Twoja wina... Zasadniczo przeprasza się kogoś za swoje winy.

Data: 2009-08-26 06:40:15
Autor: Antenka
Chyba ...
On 26 Sie, 15:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

>>> Antenka

>>> P.S. W tym miejscu pragn przeprosi wszystkich ci ko pracuj cych na
>>> roli

> Oni te czasami gumowce wci gaj :)

> Antenka

No ale to przecie nie Twoja wina... Zasadniczo przeprasza si kogo za
swoje winy.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Bo jestem dobrze wychowana i szanuję trudną, mozolną pracę polskiego
rolnika ( teraz już chyba lepiej mają - mechanizacja) i nie
chciałabym, żeby ktoś to źle odczytał. Częstokroć prosty człowiek,
rolnik, któremu wpojono wartości, bije na twarz dobrym wychowaniem
tzw. "wykształciucha" , co to z "chama na pana" dokonał tzw.
błyskawicznego skoku cywilizacyjnego, nie zawsze w czysty sposób -
nakradł, oskubał urząd skarbowy lub dorobił się na przemycie. Czy mam
podać przykład? Lepiej nie - bo mnie zgładzą - dużo wiem.
No cóż takiemu zawsze słoma z papci będzie wystawać, choćby ubierał
się u najlepszych kreatorów, oblewał się najdroższymi pachnidłami i
taki zawsze będzie leciał gnojówką. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-26 16:10:09
Autor: Slavinka
Chyba ...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

He..he, mechanizacja - był Ursus nie ma Ursusa, ile kosztuje dobry traktor,
kombajn i inne maszyny bardziej wyspecjalizowane niż kosa i pług?

Data: 2009-08-26 07:53:31
Autor: Antenka
Chyba ...
On 26 Sie, 16:10, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f1d1c6fa-f8c8-4a08-ae98-23c687db5ad3c14g2000yqm.googlegroups.com...

He..he, mechanizacja - był Ursus nie ma Ursusa, ile kosztuje dobry traktor,
kombajn i inne maszyny bardziej wyspecjalizowane niż kosa i pług?

Oj chyba dużo, ale na wielkopolskiej wsi rolnik daje sobie radę :)

Antenka

Data: 2009-08-26 18:45:15
Autor: Slavinka
Chyba ...

[...]

Nie wiem, ile ma ha i jaki sprzęt jakich firm?

Data: 2009-08-26 10:12:44
Autor: Antenka
Chyba ...
On 26 Sie, 18:45, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:8aa6dec9-fd6f-45f9-ad12-2247b5734461q5g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Nie wiem, ile ma ha i jaki sprzęt jakich firm?

Ile ha ma wielkopolski rolnik? Taki przeciętny  chyba od 15-30, może
ze 40ha.

Antenka

Data: 2009-08-26 20:35:50
Autor: jadrys
Chyba ...
Slavinka pisze:
[...]

Z kombajnów zbożowych królują stare "Bizony".

Data: 2009-08-26 20:33:36
Autor: jadrys
Chyba ...

Antenka pisze:

[...]

Coś kręcisz, za coś przepraszałaś chłopów.. Nie przeprasza się kogoś tylko dlatego że jest się dobrze wychowanym..

Data: 2009-08-26 12:14:58
Autor: Antenka
Chyba ...
Coś kręcisz, za coś przepraszałaś chłopów.. Nie przeprasza się kogoś
tylko dlatego że jest się dobrze wychowanym..

Nie doszukuj się drugiego dna, bo go nie ma :-)

Antenka

Data: 2009-08-27 08:17:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Chyba ...
[...]

Panie Jadrys,
Jeśli powyższe jest prawdą, to znacznie większą prawdą jest poniżśze:

Socjalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Windows na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-08-27 11:14:15
Autor: jadrys
Chyba ...
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

[...]

Nie da sie ukryć - widać że kochasz spam.

Chyba ...