Chyba 偶e ty by艣 tam kurwa poszed艂 walcz y膰

Data: 2015-04-08 20:34:29
Autor: ada
Chyba 偶e ty by艣 tam kurwa poszed艂 walcz y膰
Bronis艂aw Komorowski: Polska nie uchyla艂aby si臋 od udzia艂u w operacji pokojowej na Ukrainie

Polska docenia determinacj臋 Ukrai艅c贸w w marszu ku 艣wiatu zachodniemu - powiedzia艂 prezydent Bronis艂aw Komorowski na wsp贸lnej konferencji prasowej z prezydentem Petro Poroszenk膮. Wcze艣niej obaj przyw贸dcy przez ponad godzin臋 rozmawiali w cztery oczy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bronislaw-Komorowski-Polska-nie-uchylalaby-sie-od-udzialu-w-operacji-pokojowej-na-Ukrainie,wid,17432988,wiadomosc.html?ticaid=114a74&_ticrsn=3

Data: 2015-04-08 23:00:12
Autor: Mark Woydak
Chyba 偶e ty by艣 tam kurwa poszed艂 walczy膰

U偶ytkownik "ada" <ada@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci

A co s膮dzisz o tym:
http://m.dziennik.pl/wiadomosci/polityka/kaczynski-na-majdanie-chcemy-kontynuowac-dzielo-mojego-brata ?

MW

Data: 2015-04-09 11:38:32
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-08 o 20:34, ada pisze:
Bronis艂aw Komorowski: Polska nie uchyla艂aby si臋 od udzia艂u w operacji pokojowej na Ukrainie

Daj mu powstrzyma膰 pokojowo tych proameryka艅skich rebeliant贸w atakuj膮cych i zabijaj膮cych spokojnych ludzi na wschodzie Ukrainy.

Data: 2015-04-09 16:03:39
Autor: platformowe g艂upki
Chyba 偶e ty by艣 tam kurwa poszed艂 wa lczy膰
taaaaaaaaaaaaaaaa...

ale o co tu chodzi? ten palant jak chce to niech si臋 integruje z t膮 zapedalon膮 europ膮... a czego oni chc膮? co oni chc膮 mnie wcieli膰 w szeregi wolnej europy?

o co tu chodzi? mi si臋 zawsze zdawa艂o, 偶e jak che liza膰 dup臋 europie to niech sobie li偶e, a ode mnie niech si臋 trzyma z daleka...

Chyba 偶e ty by艣 tam kurwa poszed艂 walcz y膰