Chyba coś dla kolegów rowerzystów?

Data: 2013-11-27 03:51:44
Autor: piotr.tarasiuk
Chyba coś dla kolegów rowerzystów?
W dniu wtorek, 26 listopada 2013 13:00:17 UTC+1 użytkownik Kukus Minipalus napisał:
Tak ciągle sobie czytam i czytam grupę, to może raz coś podrzucę. Sam znam problem, że gdy się czymś osłoni usta i nos, to momentalnie ma się zaparowane okulary, bo ciepłe i wilgotne powietrze ucieka do góry z takiej osłony.

eee tam,
sam noszę i jeżdżę w okularach i z mojego doświadczenia wynika że parują dopiero jak sie zatrzymam - wniosek ? Jechać ! pozdro Piotr

Data: 2013-11-27 11:59:24
Autor: rmikke
W dniu środa, 27 listopada 2013 12:51:44 UTC+1 użytkownik piotr.t...@gmail.com napisał:
> [...]

sam noszę i jeżdżę w okularach i z mojego doświadczenia wynika że parują dopiero jak sie zatrzymam - wniosek ? Jechać !

Niby słusznie prawisz, ale jakoś baaaardzo rzadko udaje mi się przejechać
te osiem kilometrów do roboty bez konieczności zatrzymania się przed jakimś
skrzyżowaniem po drodze. A wtedy te szuje błyskawicznie zachodzą...

Chyba coś dla kolegów rowerzystów?