Chyba dość trudna trasa jak na XC...

Data: 2011-09-13 10:38:51
Autor: Inead
Chyba dość trudna trasa jak na XC...
Data: 2011-09-13 13:27:14
Autor: zly
Chyba dość trudna trasa jak na XC...
Dnia Tue, 13 Sep 2011 10:38:51 +0200, Inead napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=m8aUQVidVDg&feature=player_embedded

pierdoły :>
--
marcin

Data: 2011-09-13 14:06:00
Autor: Fabian
On 13.09.2011 10:38, Inead wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=m8aUQVidVDg&feature=player_embedded

Albo przerost ambicji nad możliwościami?
Beka ;)

Fabian.

Data: 2011-09-13 19:57:32
Autor: Inead

"Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote in message news:j4ngsh$cvb$1inews.gazeta.pl...
On 13.09.2011 10:38, Inead wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=m8aUQVidVDg&feature=player_embedded

Albo przerost ambicji nad możliwościami?
Beka ;)

To bardzo duża impreza, a na filmiku pokazali tylko tych "pechowców". Generalnie wszsycy się wspaniale bawią i nikt nie ma napinki - no może nieco słabiej bawią ci których karetka zabiera

Data: 2011-09-13 14:17:24
Autor: Kosu
On 2011-09-13 10:38, Inead wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=m8aUQVidVDg&feature=player_embedded

No cóż. Z nieznanych mi powodów większość próbowała tego rowu z
kamieniami zamiast szerokiej trawy obok...
Nachylenie bez szału - wystarczyło zwolnić (na co wpadło niewielu) i
spokojnie to pokonać. Chyba że było zbyt mokro, ale regulamin pewnie nie
zabraniał zsiadania z roweru...

A może po prostu chcieli pokazać, że kaski są ważne :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-13 18:12:23
Autor: Ghost

Użytkownik "Kosu" <665@epf.pl> napisał w wiadomości news:4e6f49d3$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
On 2011-09-13 10:38, Inead wrote:
[...]

Albo raczej co potrafi zidiociala publicznosc, kolo w brazawym kangurze postawil wystapic w filmie, ze przy okazji robil za glowna przeszkode toru to mial to w dupie.

Data: 2011-09-13 18:39:42
Autor: Kosu
On 2011-09-13 18:12, Ghost wrote:
Albo raczej co potrafi zidiociala publicznosc, kolo w brazawym kangurze
postawil wystapic w filmie, ze przy okazji robil za glowna przeszkode
toru to mial to w dupie.

Na pewno tłum ludzi nie pomagał. Jeśli ktoś nie znał trasy wcześniej, to
ten zjazd zauważał trochę za późno, żeby porządnie zwolnić.

Tak czy inaczej zadziwiła mnie liczba OTB... Z roweru można spaść na
wiele sposobów i większość z nich jest równie efektywna jako metoda
hamowania, a wszystkie są znacznie bezpieczniejsze.

pozdrawiam,
PK

Chyba dość trudna trasa jak na XC...