Chyba fake, nie?

Data: 2013-04-02 13:38:52
Autor: frank drebin
Chyba fake, nie?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=txNqOdo5AG0
mam mieszane uczucia ;)

a ten to raczej nie fake
http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
to chyba jakie¶ natręctwo?
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2013-04-02 13:54:41
Autor: h.w.d.p.
Chyba fake, nie?
a ten to raczej nie fake
http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
to chyba jakie¶ natręctwo?

mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory. do tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

Data: 2013-04-02 15:43:16
Autor: uciu
Chyba fake, nie?
mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory. do tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

eee tam, koło mnie cała rodzinka taka jest (ojciec i synowie)... nagram to wrzuce... parkowanie autem  i sprawdzanie zderzaków, podwozia szyb itp trwa 15min - KAŻDORAZOWO:-)

uciu:-) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 8184 (20130402) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2013-04-02 15:47:44
Autor: h.w.d.p.
Chyba fake, nie?
parkowanie autem  i sprawdzanie zderzakĂłw, podwozia szyb itp trwa
15min - KAÂŻDORAZOWO:-)

jak sprawdzaja podwozie ?

Data: 2013-04-02 15:52:38
Autor: Dawid
Chyba fake, nie?
W dniu 2013-04-02 15:43, uciu pisze:
[...]

a ty lepiej sprawdz jak się ustawia ESETa, żeby ¶mieci nie wysyłał

Data: 2013-04-04 16:54:51
Autor: Leszek Kowalski
Chyba fake, nie?

Użytkownik "h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> napisał w wiadomo¶ci news:kjegu1$9v2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Może po prostu go¶ciu co¶ robił z centralnym/zamkiem/alarmem i sprawdza czy wszystko mu działa.
Jak naprawiałem zamek w samochodzie to też kilkana¶cie razy otwierałem i zamykałem drzwi. Patrz±c z boku to mogło wygl±dać podobnie jak na filmiku.

Leszek Kowalski

Data: 2013-04-02 15:44:22
Autor: Myjk
Chyba fake, nie?
Tue, 2 Apr 2013 13:38:52 +0200, frank drebin
to chyba jakieś natręctwo?

Chyba tak. Miałem taką sąsiadkę parę lat temu w blokowisku (Ursynów DC). Tzn. to była
konkretnie teściowa/matka właścicieli opiekująca się ich dzieckiem. 10x się
potrafiła wracać i sprawdzać czy drzwi do domu są PORZĄDNIE zamknięte. W tym celu łapała oburącz za klamkę i napierała w pochyle (45 stopni) po
-dziesiąt razy. Do tego stopnia, że się aż cała zalewała potem i musiała
się rozbierać żeby dokończyć rytuał urywania klamki. Trwało to z 15 minut.
:/ W przedsionku na klatce była dodatkowa krata i tam też próbowała urywać
klamkę -- ale po pierwszym jej zdezelowaniu szybko mój stary ją wyleczył i
ograniczała się tylko do swoich drzwi. Przynajmniej popołudniu, bo rano
nadal ryła. Masakra jakaś. :|

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-02 17:33:16
Autor: Rabarbar
Chyba fake, nie?
W dniu 2013-04-02 13:38, frank drebin pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=txNqOdo5AG0
mam mieszane uczucia ;)

a ten to raczej nie fake
http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
to chyba jakie¶ natręctwo?

ja nie wiem co w tym dziwnego, ja miałem taki pierdolnięty alarm co 3 minuty trza było czekać aż się uzbroił, a klekocz±c jakimi¶ stycznikami to potrafił po kilku próbach otworzyć wszystkie drzwi

zachowanie tego gostka jest bardzo podobne, zwłaszcza zauważyłem to zerknięcie do ¶rodka (tak jak ja) zapewne na diode czerwon± czy aby miga w rytm wła¶ciwy :P

Data: 2013-04-02 17:46:06
Autor: h.w.d.p.
Chyba fake, nie?
ja nie wiem co w tym dziwnego, ja miałem taki pierdolnięty alarm co 3
minuty trza było czekać aż się uzbroił, a klekocz±c jakimi¶ stycznikami
to potrafił po kilku próbach otworzyć wszystkie drzwi

takie alarmy to sie wydupca zaraz po zakupie auta.

Data: 2013-04-04 13:34:09
Autor: Adam Wysocki
Chyba fake, nie?
frank drebin <blabla.bla@vip.pl> wrote:

a ten to raczej nie fake
http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
to chyba jakie¶ natręctwo?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenia_obsesyjno-kompulsyjne

Wbrew pozorom częsta przypadło¶ć (z różnym nasileniem).

http://motogof.tumblr.com/

Chyba fake, nie?