Chyba fake, nie?

Data: 2013-04-02 13:54:41
Autor: h.w.d.p.
Chyba fake, nie?
a ten to raczej nie fake
http://www.youtube.com/watch?v=jOWRAE58nLA
to chyba jakieś natręctwo?

mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory. do tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

Data: 2013-04-02 15:43:16
Autor: uciu
Chyba fake, nie?
mam takiego pod blokiem. ma stare uno i sprawdza 5min klamki zanim odejdzie. ostatnio zaczal tez nosic do niego dwa zapasowe akumulatory. do tej pory nosil tylko jeden. mieszka na 3 pietrze bez windy.

eee tam, koło mnie cała rodzinka taka jest (ojciec i synowie)... nagram to wrzuce... parkowanie autem  i sprawdzanie zderzaków, podwozia szyb itp trwa 15min - KAŻDORAZOWO:-)

uciu:-) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 8184 (20130402) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Data: 2013-04-02 15:47:44
Autor: h.w.d.p.
Chyba fake, nie?
parkowanie autem  i sprawdzanie zderzakĂłw, podwozia szyb itp trwa
15min - KAÂŻDORAZOWO:-)

jak sprawdzaja podwozie ?

Data: 2013-04-02 15:52:38
Autor: Dawid
Chyba fake, nie?
W dniu 2013-04-02 15:43, uciu pisze:
[...]

a ty lepiej sprawdz jak się ustawia ESETa, żeby śmieci nie wysyłał

Data: 2013-04-04 16:54:51
Autor: Leszek Kowalski
Chyba fake, nie?

Użytkownik "h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> napisał w wiadomości news:kjegu1$9v2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Może po prostu gościu coś robił z centralnym/zamkiem/alarmem i sprawdza czy wszystko mu działa.
Jak naprawiałem zamek w samochodzie to też kilkanaście razy otwierałem i zamykałem drzwi. Patrząc z boku to mogło wyglądać podobnie jak na filmiku.

Leszek Kowalski

Chyba fake, nie?